• lillas­ofia
    Äldre 5 Sep 22:11
    29657 visningar
    39 svar
    39
    29657

    16 år,hängbröst`?+ bild

    Hej jag är 16 år snart 17, och jag HATAR mina bröst, dom ska inte ens se ut såhär och vara så här hängiga vid den här åldern. 


    och jag har gått ner en del i vikt, och är ganska kurvig, men vill ha ERA åsikter om jag ska vara missnöjd eller inte över dom?


    kan inte ens ha en pojkvän för jag mår så dåligt för brösten-


    snälla hjälp mig, blir tokig snart.


    och min bh kupa  är ungefär 85 E-F utifall det hjälper.


     


  • Svar på tråden 16 år,hängbröst`?+ bild
  • Äldre 5 Sep 22:13
    #1

    Jag tycker iallafall at dom är jättesnygga.
    Det är omöjligt att ha så stora bröst som pekar uppåt.. 

  • lillas­ofia
    Äldre 5 Sep 22:15
    #2
    Pissenisse skrev 2012-09-05 22:13:20 följande:
    Jag tycker iallafall at dom är jättesnygga.
    Det är omöjligt att ha så stora bröst som pekar uppåt.. 
    Så jag ska inte hata dom då? ..
  • icy
    Äldre 5 Sep 22:15
    #3

    Jag ser ett par vanliga bröst bara, ingenting fel på dom alls. Dom är fina TS! 

  • lillas­ofia
    Äldre 5 Sep 22:16
    #4
    icy skrev 2012-09-05 22:15:47 följande:
    Jag ser ett par vanliga bröst bara, ingenting fel på dom alls. Dom är fina TS! 
    Men dom är ju typ hängiga..
  • Äldre 5 Sep 22:18
    #5

    Tyvärr så är alla våra kroppar skapa påspika sätt och din kropp är skapt med en tung byst. Du kan inte hata bort hänget och det blir inte bättre för att du mår dåligt.
    Jag har oxå haft mkt komplex för olika delar utav kroppen och än idag 20 år senare så är problemet kvar trotts att jag mått dåligt och varit deprimerad över det, men andra ord så försök se det positiva i dina bröst för du har ju faktiskt ett par fina bröst. Din man som du i framtiden kommer att träffa kommer ju att älska hela dig, precis så som du ser ut och det är just det som betyder något!
    Går det trotts inte alls att må bra så finns det en annan utväg och det är ett lyft vilket jag på dina bröst aldrig hade gjort för då blir dem fula med är lite här och var!

  • Äldre 5 Sep 22:19
    #6

    Ja de hänger, men det är fullt normalt Jag har haft hängbröst sen jag fick bröst, typ. Har aldrig haft "problem" med pojkvänner eller så, har aldrig ens fått någon kommentar om dem. Annat än att de är fina förstås

  • icy
    Äldre 5 Sep 22:19
    #7
    lillasofia skrev 2012-09-05 22:16:49 följande:
    Men dom är ju typ hängiga..
    Dom är inte hängiga, dom är normala. Du har stora bröst och den bilden du har i huvudet av ickehängande stora bröst är nog porr-relaterat tyvärr. Finns ingen med stora uppåtlyftade bröst. Du har jättefina bröst tycker jag verkligen som dom är! Ingens bröst är perfekta, alla har något dom inte är nöjd med men som tur är ser inte dom andra det utan det sitter bara i ens huvud :)
  • lillas­ofia
    Äldre 5 Sep 22:21
    #8
    icy skrev 2012-09-05 22:19:52 följande:
    Dom är inte hängiga, dom är normala. Du har stora bröst och den bilden du har i huvudet av ickehängande stora bröst är nog porr-relaterat tyvärr. Finns ingen med stora uppåtlyftade bröst. Du har jättefina bröst tycker jag verkligen som dom är! Ingens bröst är perfekta, alla har något dom inte är nöjd med men som tur är ser inte dom andra det utan det sitter bara i ens huvud :)

    okej, tack iaf så jätte mycket!


    betyder jätte mycket det du skriver! 

  • Äldre 5 Sep 22:22
    #9

    Helt normala!! :)

  • missma­dde
    Äldre 5 Sep 22:23
    #10

    Jag kände som du när jag var yngre, så när jag blev vuxen gjorde jag bröstförminskning. Jätteskönt att få bort dom och hänget. Det blev jättefint och jag är så nöjd. Att dom hänger beror ju på att dom är större, helt normalt.

Svar på tråden 16 år,hängbröst`?+ bild