• Anonym (Kåt tjej 29)
    Äldre 6 Sep 16:41
    50843 visningar
    25 svar
    25
    50843

    Älskar när min man sprutar hela sin satts i mig, ligger kvar med kuken i, och sen börjar knulla mig igen och sprutar mig full igen!

    Älskar när min min man knullar mig hårt i missionären och sprutar i mig. Alltså fyller hela min fitta med sin satts och ligger kvar och vilar/myser en stund fortfarande med kuken i, innan jag börjar krama hans kuk med min fitta och han styvnar till och börjar knulla min redan spermie välfyllda fitta tills han sprutar igen och det bara flyter ur mig. Älskar att vara så våt och fylld av hans satts!

    Är det fler som gillar detta? Kallas det något speciellt? 

    Kan tillägga att jag är nygravid men kåtare än någonsin tidgare!! Vill hela tiden.. var tvungen att förföra min man när han kom hem på lunch idag för att få känna hans styva kuk i mig
    Inte lätt att ha en kåt fru   

  • Svar på tråden Älskar när min man sprutar hela sin satts i mig, ligger kvar med kuken i, och sen börjar knulla mig igen och sprutar mig full igen!
  • Blivan­deMama
    Äldre 7 Sep 05:22
    #11
  • Anonym
    Äldre 7 Sep 08:40
    #12
    Anonym (Kåt tjej 29) skrev 2012-09-06 20:50:34 följande:
    Jag är tjej (sist jag kollade och 29år och heter inte Manne 57! Föga troligt att Manne 57 skulle vara gravid by the way?!
    Det finns ingen möjlighet att vanliga användare här kan se någons IPnr så personen ifråga trollar enbart...
  • Anonym (Kåt tjej 29) Trådstartaren
    Äldre 7 Sep 09:17
    #13
    Anonym (man) skrev 2012-09-06 22:24:34 följande:
    Jag lyckats med detta ett fåtal gånger. Lyckliga dig och din gubbe!

    Vi är småbarnsföräldrar så ibland hinner det ju gå en vecka mellan gångerna och då är han verkligen laddad
    Anonym skrev 2012-09-06 23:12:50 följande:
    Vill också att han ska bli hård igen och ge mig mer som det är nu så han sprutar i mig sen ligger han kvar tills den är slak innan han drar sig ur. Gillar det Skrattande

     Gillar också när min man ligger kvar ett tag innan han drar sig ur
    Anonym (valrossen) skrev 2012-09-06 23:29:06 följande:
    jag saknar sådana mys stunder!!!

    och ta vara på dom!!! jag va okså så där super duper sugen i början o fram tills nu.. när ja bara spyr på kyssar,sex o känner mig som en flodhäst :( Är i v31..

    vill ha ut plutten så man kan få knulla vilt igen ;)  
     
    Men snaart så!!  Var inte heller lika sugen i slutet av mina tidigare graviditeter...men efteråt!! Har aldrig lyckats hålla oss med att vänta tills efter  efterkontrollen 
  • Anonym
    Äldre 7 Sep 12:37
    #14
    Anonym skrev 2012-09-06 18:01:23 följande:
    Det finns män som kan knulla två gångar efter varandra? Män tappar lusten efter de kommer. Jag kam men inte direkt
    Ja, det finns! Mitt ex kunde knulla upp till 4-5 gånger i rad innan det gjorde ont för honom. Min nuvarande kan knulla upp till 3-4 gånger i rad utan problem, sen vill kuken helt enkelt inte ställa sig upp mer :P
  • Anonym (Kåt tjej 29) Trådstartaren
    Äldre 7 Sep 13:35
    #15
    Anonym skrev 2012-09-07 12:37:03 följande:
    Ja, det finns! Mitt ex kunde knulla upp till 4-5 gånger i rad innan det gjorde ont för honom. Min nuvarande kan knulla upp till 3-4 gånger i rad utan problem, sen vill kuken helt enkelt inte ställa sig upp mer :P

    Härligt för dig! 
    Min man kan 2-3 gånger i rad..oftast kör vi 2 gånger i rad  
  • KarlP
    Äldre 7 Sep 13:54
    #16
    reflections skrev 2012-09-06 22:28:35 följande:
    jag älskar sex - men ibland blir t om jag äcklad. Kräks
    Fattar inte hur man kan bli äklad utav det här.. Det är ju grymmt hur du beskriver det hela. Jag har just loggat in mig för första gången - har inte en familj en, men jag tänker på det.. Jag ville se om sexlivet dör inte när man är gift så som man brukar säga, men den här tråden gav mig hopp att det inte alls bör vara så! Kör hårt! Glad
  • Anonym (Kåt tjej 29) Trådstartaren
    Äldre 9 Sep 17:46
    #17
    reflections skrev 2012-09-06 22:28:35 följande:
    jag älskar sex - men ibland blir t om jag äcklad. Kräks

    Vad blir du äcklad av? Av att en kille sprutar i dig?  ...I såfall kan jag inte förstå hur du kan påstå att du älskar sex?
     Eller är du kanske en sån som måste stiga upp och gå i duschen innan han ens hunnit komma? 
  • Anonym (Kåt tjej 29) Trådstartaren
    Äldre 9 Sep 17:53
    #18
    KarlP skrev 2012-09-07 13:54:45 följande:
    Fattar inte hur man kan bli äklad utav det här.. Det är ju grymmt hur du beskriver det hela. Jag har just loggat in mig för första gången - har inte en familj en, men jag tänker på det.. Jag ville se om sexlivet dör inte när man är gift så som man brukar säga, men den här tråden gav mig hopp att det inte alls bör vara så! Kör hårt! Glad

    Jag är gift och två...till sommarn, trebarns mamma och vågar påstå att så inte är fallet! Kanske för endel? Men för mig (å min man såklart) har sex alltid varit viktigt! Vi passar på att träffas hemma på lunchen, älskar att rida honom i soffan medan han ännu har arbetskläderna på eller så kör vi en snabbis på toan medan barnen kollar barnprogram och när ungarna sover är det fritt fram!! Om vi har barnvakt och är på fest brukar vi också passa på att smita in på toan tillsammans en stund Är alltid extra kåt när jag är nygravid och min man älskar hur fylliga och hårda mina bröst blir  
  • Jan Banan0­1
    Äldre 9 Sep 20:20
    #19
    Anonym (Kåt tjej 29) skrev 2012-09-06 16:41:20 följande:
    Älskar när min min man knullar mig hårt i missionären och sprutar i mig. Alltså fyller hela min fitta med sin satts och ligger kvar och vilar/myser en stund fortfarande med kuken i, innan jag börjar krama hans kuk med min fitta och han styvnar till och börjar knulla min redan spermie välfyllda fitta tills han sprutar igen och det bara flyter ur mig. Älskar att vara så våt och fylld av hans satts!

    Är det fler som gillar detta? Kallas det något speciellt? 

    Kan tillägga att jag är nygravid men kåtare än någonsin tidgare!! Vill hela tiden.. var tvungen att förföra min man när han kom hem på lunch idag för att få känna hans styva kuk i mig
    Inte lätt att ha en kåt fru   
    Ni är inte ensamma, gumman. Min fru och jag har det likadant. Rätt fantastiskt, eller hur? 
    OBS Ursäkta en petimäter, men det ska stavas sats. DS
  • Äldre 23 Oct 21:58
    #20

    Är en kille på 23 år (snart 24) ända sen jag fick min högra testikel bortplokad så kan bara köra på en gång sen måste jag vänta i 30 till 40 minst innan jag kan köra igen, före det kunde jag köra 2 ibland 3 gånger irad innan min gav upp :P

  • Anonym (Tös)
    Äldre 23 Oct 23:45
    #21
    Gexor skrev 2013-10-23 21:58:56 följande:
    Är en kille på 23 år (snart 24) ända sen jag fick min högra testikel bortplokad så kan bara köra på en gång sen måste jag vänta i 30 till 40 minst innan jag kan köra igen, före det kunde jag köra 2 ibland 3 gånger irad innan min gav upp :P

    Tar gärna en stor sats i ansiktet .känns porrigt och min pojkvän blir ju askåt av å lägga satsen i fejan..
  • Jan Banan0­1
    Äldre 1 Nov 18:49
    #22
    Anonym (Kåt tjej 29) skrev 2012-09-06 16:41:20 följande:
    Älskar när min min man knullar mig hårt i missionären och sprutar i mig. Alltså fyller hela min fitta med sin satts och ligger kvar och vilar/myser en stund fortfarande med kuken i, innan jag börjar krama hans kuk med min fitta och han styvnar till och börjar knulla min redan spermie välfyllda fitta tills han sprutar igen och det bara flyter ur mig. Älskar att vara så våt och fylld av hans satts!

    Är det fler som gillar detta? Kallas det något speciellt? 

    Kan tillägga att jag är nygravid men kåtare än någonsin tidgare!! Vill hela tiden.. var tvungen att förföra min man när han kom hem på lunch idag för att få känna hans styva kuk i mig
    Inte lätt att ha en kåt fru   
    Man skulle kunna tro att det är min fru som skrivit detta Finns inget härligare än en kvinna som njuter av att få sin fitta fylld med sperma
  • Anonym (Jeeeh­epp...­)
    Äldre 1 Nov 20:50
    #23

    Då vet vi TS..

  • Anonym (Tös)
    Äldre 12 Nov 20:36
    #24
    Anonym (Jeeehepp...) skrev 2013-11-01 20:50:28 följande:
    Då vet vi TS..

    satsen i fejan är gött men även i musen
  • Äldre 6 Apr 14:47
    #25

    Oj vad den mannen är lycklig som har en sådan fru. Jag är grön av avund.

Svar på tråden Älskar när min man sprutar hela sin satts i mig, ligger kvar med kuken i, och sen börjar knulla mig igen och sprutar mig full igen!