• julia007

    Nya vänner i Västerås!

    Hej!
    Jag är ganska nyinflyttad i Västerås, och vill gärna lära känna ny vänner. Med eller utan barn, hör gärna av er!  Skrattande

  • Svar på tråden Nya vänner i Västerås!
  • JohannaB

    Hejsan! 
    Inser att tråden inte är speciellt ny men jag försöker ändå.
    Jag flyttade till Västerås för ca 1 år sedan och skulle väldigt gärna få lite kontakter. 26 år gammal med stort träningsintresse på sidan av mina studier till löneekonom.
    Glad

  • Bea198306

    Hej! Jag söker också trevliga människor att umgås med ! Älskar att göra olika aktiviteter men är ju tråkig att göra det bara själv . Så har någon lust att göra någonting i Västerås är jag mer än glad ! Är dessutom ganska ofta i Västerås eftersom jag tränar regelbunden där. Älskar dans och musik btw ;) Så hör gärna av er!

  • Bea198306

    Hej på er! 

    Jag är ganska glad att se att jag är inte själv med samma problem! 

    Jag älskar att göra olika aktiviteter går ut o dansa eller spelar billjard eller dart eller vad som helst men det går ju inte så bra själv. Så är någon sugen på att träffa en glad tjej att hänga med så hör av er! 

    Hejsvej!

  • PaRa

    Också relativt nyinflyttad (1a mars) och känner inte så många. 


    Bor med hund och sambo, inga barn. 23, blir 24 i vinter.


    Fotograferar & redigerar, promenerar och grupptränar i Klockartorpet. 


    Har en blogg som jag kan ge ut om ngn är mer intresserad om vem/vad jag är! :D


    the problem is not the problem. the problem is your attitude about the problem
  • Ms H

    Kul med fler som vill träffa nya kompisar! Fika ihop till att börja med kanske? När och var?

  • bubbligum

    Hamnade av en slump i denna tråd och vad roligt, ser att den var relativt nyuppdaterad nu! Skulle tycka det var grymt roligt att hitta på nått. En fika, ta med picnic och hänga vid djäkneberget eller dra till med lite vin och dans. Vad som! :)
    Kanske har ni redan hunnit dra igång en träff eller dylikt?
     Övrig info: 27, singel, bor ensam och inga barn ännu!

  • View

    Picknick låter toppen! Men helt nästa vecka så power meet får dra förbi ð???

  • Vanilla ice queen

    Hej! Får man hoppa in här? Är en 32årig tjej med barn på halvtid. Västeråsare i grunden och har nu återvänt efter 12år på annan ort

Svar på tråden Nya vänner i Västerås!