• Anonym (??)
    Äldre 27 Sep 21:39
    14909 visningar
    36 svar
    36
    14909

    Tankar ni på bensinkort?

    Isåfall vilket? Vad är bra och vad är dåligt med bensin kort? Hur funkar det? Betalningar m.m.

    Ex, Volvo, Preem osv...

  • Svar på tråden Tankar ni på bensinkort?
  • fortsä­tt paddla
    Äldre 27 Sep 21:42
    #1

    Volvokort: tankar och får räkning i slutet av månaden. Vi får en liten rabatt på priset, inte mycket men då vi oftast tankar för en 6000 kr i mån gör det en del.

  • Anonym (??) Trådstartaren
    Äldre 27 Sep 21:46
    #2

    aah vi har volvo kort & funderar på att börja tanka  där. men vi tankar för kanske 2000 / månad.. så då blir det ju inget nästan...

  • Anonym
    Äldre 27 Sep 21:50
    #3

    Har Volvokort men tankar så gott som aldrig där eftersom det är mycket billigare på Jet. 

  • Äldre 27 Sep 22:13
    #4

    Med volvokortet tankar du 10 öre billigare än på jet. Tankar alltid på tanka med volvokortet :)

  • Äldre 2 Oct 09:40
    #5

    Har st1 som nu även gäller på alla shell, får räkningen i slutet av månaden, smidigt och nu ännu smidigare när det finns ännu fler stationer :)

  • Anonym
    Äldre 2 Oct 12:58
    #6

    Vi har kort på Q-star/bilisten. Tankar för ca 2000 kr / mån. Fungerar bra och man måste aldrig tänka på hur mycket pengar man har på kontot.

  • Anonym (fatta­r inte)
    Äldre 2 Oct 13:25
    #7

    Varför har man bensin kort för?? vem vill betala i efterhand för BENSIN? jag tankar för PENGAR som jag har på mitt konto!

  • Äldre 2 Oct 13:52
    #8

    För att man har bra koll på vad som är bensinpengar exempelvis. Vi hade st1 kontantkort innan där man förde över en summa och kunde tanka för det men när dom tog bort det kortet fortsatte vi på faltura istället, jag gillar att ha konton specifikt för saker, som tex ett matkonto med kopplat kort via min bank men om vi skulle gjort så med bensinen också skulle det bli massa likadana kort att hålla reda på.

  • Fotbol­l
    Äldre 2 Oct 14:59
    #9

    nej.

  • nozpa
    Äldre 2 Oct 15:03
    #10

    OKQ8, fast händer att vi tankar på våra vanliga kort med ibland.. Vet inte alls vad rabatten ligger på. Man får någon spec på det var 6:e månad eller så.
    Smidigt att veta hur mycket man lagt på bensin bara. 

Svar på tråden Tankar ni på bensinkort?