• Anonym

    Vad är det mest dominanta du gjort vid sex?

    Vi är alla olika men,

    Vad har du gjort för/mot din partner när det kommer till att vara dominant i sängen?
    Har du bundit honom och retat honom till klimax men inte låtit han komma? Har du sagt åt honom att skicka dig?
    Allt är som sagt olika men vad har du gjort som du anser vara lite dominant mot din partner?

    Själv har jag sagt åt min tjej att onanera till orgasm framför mig. ( Vilket hon gjorde ) Så där ligger jag ungefär på skalan.

  • Svar på tråden Vad är det mest dominanta du gjort vid sex?
  • pokonis

    ;) satte på min älskare med en dildo i röven.
    ....
    Förbjudit killen att komma, måste fråga om lov!

    Det ja kommer på nu

  • 1464

    Bad han slå och strypa mig, kanske inte så värst dominant *-* :D hahaha

  • Smecker

    En gång pussade jag min partner utan att fråga om lov först. Kände mig väldigt dominant. Och busig. *tihhii*


    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Anonym
    Smecker skrev 2012-10-18 13:26:59 följande:
    En gång pussade jag min partner utan att fråga om lov först. Kände mig väldigt dominant. Och busig. *tihhii*



    Är det något speciellt du vill ha sagt med det eller var det bara en lustighet?
  • Fröken reserverad

    Jag trivs bättre i den andra rollen men har prövat på en del dominanta handlingar för att se det från den andra sidan

    Ex gett örfilar, testat att ge pisk och smisk, tvingat ner på knä, spottat på, gett wet, "tvingat" mig till oralsex.

    Känner mig dock inte jämnt bekväm i det utan föredrar mestadels tvärtom.

    Orgasmförbud, hand om hals, pisk, smisk, örfilar osv är ju mums ..att få alltså.

  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2012-10-18 13:37:42 följande:
    Jag trivs bättre i den andra rollen men har prövat på en del dominanta handlingar för att se det från den andra sidan

    Ex gett örfilar, testat att ge pisk och smisk, tvingat ner på knä, spottat på, gett wet, "tvingat" mig till oralsex.

    Känner mig dock inte jämnt bekväm i det utan föredrar mestadels tvärtom.

    Orgasmförbud, hand om hals, pisk, smisk, örfilar osv är ju mums ..att få alltså.



    Hur länge har ett orgasmförbud varat? Tar han dig till klimax först för att sen neka dig komma eller hur fungerar det?
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2012-10-18 15:03:45 följande:


    Hur länge har ett orgasmförbud varat? Tar han dig till klimax först för att sen neka dig komma eller hur fungerar det?
    Orgasmförbud kan ju vara allt från ett par dagar (men det tycker jag känns ganska meningslöst) till att inte få komma när man är så nära så nära.

    Bäst enligt mig är att hamna så nära orgasm det går och inte få komma, vara tvungen att hålla emot med alla medel man har för att lyda trots att man fortfarande stimuleras. Verkligen testa kropp och vilja, det blir dock bäst om jag får komma så småningom, annars blir fortsättningen av dagen inte bra (alternativt natten väldigt lång).

    Jag lyder helt enkelt.

  • DomMan

    Hmm gjort en massa saker :) men här är några ex:
    Bundit fast henne, torterat henne sexuellt...slickat och lekt med hennes fitta och resten av kroppen tills hon närmade sig orgasm sen slutade jag...tog tag i hennes hår och bad henne suga av mig. Efter ett tag börja jag leka med henne igen...om och om igen tills hennes ben började skaka...då stoppade jag in kuken i hennes våta fitta och började knulla henne ordentligt...på alla möjliga sätt (det pågick ca 2 tim, sen efter ca 40 min paus körde vi igen ;)
    Hon kom flera ggr...ni som varit med om fontänorgasmer vet säkert vad jag pratar om ;)

  • Josse112

    Tja... det måste väl vara när jag lät min kille svälja sin egen sperma. Jag sög av honom, han kom i min mun, så spottade jag över det i hans mun med hjälp av en kyss och lät honom sedan svälja sin egen sats. Snowballing heter det visst.

  • Anonym
    Josse112 skrev 2012-10-20 02:56:21 följande:
    Tja... det måste väl vara när jag lät min kille svälja sin egen sperma. Jag sög av honom, han kom i min mun, så spottade jag över det i hans mun med hjälp av en kyss och lät honom sedan svälja sin egen sats. Snowballing heter det visst.



    Det skulle jag vilja uppleva.
Svar på tråden Vad är det mest dominanta du gjort vid sex?