• Anonym
    Äldre 18 Oct 11:31
    16371 visningar
    59 svar
    59
    16371

    Vad är det mest dominanta du gjort vid sex?

    Vi är alla olika men,

    Vad har du gjort för/mot din partner när det kommer till att vara dominant i sängen?
    Har du bundit honom och retat honom till klimax men inte låtit han komma? Har du sagt åt honom att skicka dig?
    Allt är som sagt olika men vad har du gjort som du anser vara lite dominant mot din partner?

    Själv har jag sagt åt min tjej att onanera till orgasm framför mig. ( Vilket hon gjorde ) Så där ligger jag ungefär på skalan.

  • Svar på tråden Vad är det mest dominanta du gjort vid sex?
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 21 Oct 14:33
    #41
    Fröken reserverad skrev 2012-10-21 14:29:59 följande:
    Tror du inte kroppen kan kapitulera även om man mentalt inte känner sig undergiven alls? Utan bara använt sina kinks?
    Kan tillägga att känsla när jag kapitulerat mentalt och verkligen är undergiven är fin. Krävs dock en del pyssel för att hamna där, det är svårt att tappa kontrollen.


  • Anonym (Under­given)
    Äldre 21 Oct 14:50
    #42
    Fröken reserverad skrev 2012-10-21 14:29:59 följande:
    Tror du inte kroppen kan kapitulera även om man mentalt inte känner sig undergiven alls? Utan bara använt sina kinks?



    Jo men är det då enbart fysiskt?

    Mannen har tryckt på dina knappar (kinks) för att han medvetet för dig, vill ta dig någonstans.

    Definitionen mellan det psykiska och det fysiska blir svår här känner jag.

    Och jag resonerar utifrån det faktum att aldrig befunnit mig i en sådan situation med en man jag inte redan är undergiven och därför mottaglig.

    Däremot har det funnits situationer där han är med, men bjuder in andra att använda och det kan vara väldigt spontant. I en sådan situation har det funnits tillfällen då jag kapitulerat, fysiskt. Av utmattning osv. Men ändå, han är där, jag underkastar mig hans vilja. Så hur vet jag var gränsen egentligen går?

    Det är en mycket intressant fråga som jag nog inte tänkt på så ingående förrän nu faktiskt. Med det psykiska menar jag inte bara det grundläggande samtycket. Men jag förstår vad du säger. Detta är något jag behöver tänka på mer känner jag.

    För det har funnits situationer då jag kapitulerat, fysiskt och mentalt, av saker han fysiskt gjort med mig. Men är det fysiska så separerat från den psykiska i en sådan situation, att man kan prata om ren fysisk dominans? Jag tvekar. Kanske är en definitionsfråga...
  • Anonym (ej ug)
    Äldre 21 Oct 16:00
    #43

    Nyfiken: ni som är ug/dom, har ni alltid varit det eller blivit det med tiden eller när ni träffade en viss person?

    För mej är det så främmande, jag uppskattar en delat initiativ, att man tar och ger och byter roller, det är själva vitsen med sex för mej. Så jag tror aldrig jag skulle kunna ändra mej. Det vore intressant att höra hur ni hittade den sidan och vid vilken ålder.

  • EvilEy­e
    Äldre 21 Oct 16:09
    #44
    Anonym (ej ug) skrev 2012-10-21 16:00:13 följande:
    Nyfiken: ni som är ug/dom, har ni alltid varit det eller blivit det med tiden eller när ni träffade en viss person?
    För mej är det så främmande, jag uppskattar en delat initiativ, att man tar och ger och byter roller, det är själva vitsen med sex för mej. Så jag tror aldrig jag skulle kunna ändra mej. Det vore intressant att höra hur ni hittade den sidan och vid vilken ålder.
    Är dominant i min personlighet. Alltid varit sån. Är alltid sån. Det är ingen knapp som man kan trycka av/på.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • Anonym (Under­given)
    Äldre 21 Oct 16:17
    #45
    Anonym (ej ug) skrev 2012-10-21 16:00:13 följande:
    Nyfiken: ni som är ug/dom, har ni alltid varit det eller blivit det med tiden eller när ni träffade en viss person?
    För mej är det så främmande, jag uppskattar en delat initiativ, att man tar och ger och byter roller, det är själva vitsen med sex för mej. Så jag tror aldrig jag skulle kunna ändra mej. Det vore intressant att höra hur ni hittade den sidan och vid vilken ålder.
    Jag anser att ett dom/ug-förhållande är ett delat initiativ i allra högsta grad. Tagande och givande också.
    Jag anser nästan att samspelet är ännu djupare än vid ett "vanligt" sexuellt förhållande. När man skriver om upplevelser som dom eller ug så kan det låta väldigt platt och hårt (hårt kan det stundvis vara visserligen) men alla vackra nyanser går ju förlorad i text. Det är så vackert, innerligt, passionerat.
    Jag förstår ju dock att det är olika från relation till relation. Men rent generellt så krävs en mycket mer öppen och intim kommunikation i en dom/ug-relation. 
    Finns såklart de som har den annars också.

    Jag hade länge "vanliga" sexuella relationer. Märkte snart ett mönster i vad som tände mig och vad jag svarade bäst på. Men visste inte vad jag skulle kalla det tills jag en dag för några år sedan kom över definitionen "undergiven" och allt började falla på plats.
    Som att komma hem, som att hitta rätt, en oerhörd lycka.
    Jag tror att det är en läggning och att jag således haft den sedan början av min sexuella mognad. 
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 21 Oct 16:50
    #46
    Anonym (ej ug) skrev 2012-10-21 16:00:13 följande:
    Nyfiken: ni som är ug/dom, har ni alltid varit det eller blivit det med tiden eller när ni träffade en viss person?

    För mej är det så främmande, jag uppskattar en delat initiativ, att man tar och ger och byter roller, det är själva vitsen med sex för mej. Så jag tror aldrig jag skulle kunna ändra mej. Det vore intressant att höra hur ni hittade den sidan och vid vilken ålder.



    Jag trivs med att någon annan styr sexuellt. Har alltid gjort det och blir tänd av det.

    Om det är undergivet eller ej vet jag inte, bara jag slipper leda. Sen vill jag lyda, och göra rätt. Utmanas och testa gränser.

    Hittade den sidan när jag började ifrågasätta varför jag inte var nöjd i mitt befintliga förhållande. När jag startade om mitt liv fick jag en chans att vara med någon som matchar från början.
  • Anonym (Kalle­)
    Äldre 21 Oct 17:15
    #47

    Var tillsammans med en undergiven tjej för flera år sedan. Piskade henne på bara stjärten med ett björkris en gång så att hon tjöt (fast hon var inte emot det!). Det är nog det mest dominanta jag gjort.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 26 Oct 13:59
    #48

    Fingerpullat tjejen hårt och sedan bett henne suga på fingrarna och säga att hon tycker om smaken.

    Ikväll funderar jag på att munknulla henne efter jag varit inne i henne först. Så hon får lite fittsmak med. ;)

  • Anonym
    Äldre 26 Oct 14:05
    #49

    - Piskat/smiskat min partner
    - Bundit henne
    - Rapeplay
    - Hantera henne hårt fysiskt. Tryckt ned henne i sängen. Hållt fast henne och tagit för mig
    - Framtvingade bekännelser
    - Deepthroat tills hon får problem att andas
    - Diverse "tvång"

    Räknas det som dominanta handlingar?

  • Anonym (En rikgit Man)
    Äldre 26 Oct 14:40
    #50

    Det mest dominanta eller det fysiskt hårdaste..?
    Jag ger ett litet vardagsexempel på min dominans:

    Ibland är hon lite bitchig och lite svårhanterlig. Nästan lite provocerande kan jag misstänka...
    Då fick hon en lördag gå ut och handla. Hon fick först klä sig som vanligt efter egen vilja men samtidigt order att göra en mycket kraftigare makeup än vanligt, typ nattklubs-make trots att det var mitt på dagen. Det gjorde hon riktigt bra, det blev ganska uppseendeväckande trots de vanliga kläderna.
    När hon trodde hon var klar att gå så fick hon klä av sig alla kläderna och order att raka sig noga under armarna, på benen och fittan (det var första gången hon blev riktigt helrakad). Sedan fick hon bara ta på sig sin ljusa, tunna sommarklänning och sina röda högklackade pumps (som hon annars aldrig använder på dagen).
    Hon försökte protestera lite för hon kände sig så naken och för att klänningen var lite genomskinlig, särskilt i motljus, och för att hon var oroliga för att träffa någon hon känner eller någon jobbarkompis. Men efter att jag inspekterat henne så var det bara för henne att ge sig iväg.
    Vad hon skulle handla? Ja, hon skulle åka för att köpa ett hundhalsband. "Men vi har ju ingen hund..?". -Du ska åka till alla tre djurbutikerna och titta på olika halsband och du ska köpa det allra tuffaste halsbandet med nitar och allt, för det är till dig själv! Innan du bestämmer dig för vilket så ska du skicka foto på minst 3 st riktiga halsband så jag kan välja ut det som du ska köpa.
    Innan jag godkände det allra tuffaste så måste hon dessutom prova det i butiken och fota sig själv med halsbandet riktig fastsatt runt halsen (hon berättade att det var flera som såg henne när hon provade och fotade...).

    När hon kom hem fick hon ta av sig klänningen och sätta på sig halsbandet. Hon var mycket läcker, naken förutom i sina röda högklackade skor och halsbandet.
    Så fick hon ställa sig på knä på köksbordet ("men tänk om någon ser mig genom köksfönstret...") och så gav jag henne lite lagom med smisk för att hon hade tjafsat om klädseln innan hon åkte och för att hennes shopping som vanligt tog så förbannat lång tid,
    och sedan hade vi en lång och mycket omväxlande skön stund i sovrummet.

    Numera tar hon ofta på sig halsbandet när vi är hemma, särskilt när hon vill att jag ska ta i med hårdhandskarna och ge henne en riktig omgång...

    (Det extra källarförrådet som jag hyr åt oss, som jag gjort i ordning med krokar och annan inredning, och dess aktiviteter, får jag kanske berätta om en annan gång...)

  • Anonym (kille­)
    Äldre 26 Oct 22:36
    #51

    jag brukar tala om för min fru när vi igger isängen att nu skall vi knulla och sedan säger jag åt henne att gapa stort så att jag kan munknulla henne ordentligt innan jag skall knulla henne samtidigt som jag kör in flera fingrar i hennes blöta, kåta fitta.
    Hon blir kåt av att göra som jag befaller. sedan sprutar jag henne i ansiktet och i munnen och hon får slicka i sig allt ihopa. Gärna stående på knä på golvet med bakbundna händer. 

  • Anonym (nutt)
    Äldre 26 Oct 22:51
    #52

    jag har följt med en okänd parter hem , han smörjde in mej med olja, bojjade mej med han och fot i en bojjor , dubbel knullade mej ( analt och oralt ) fotade mej och piskade mej med ett underbart skärp,,,, munknullade mej samtidigt som han pullade mej . Sprutade först sats sedan kiss i mitt ansikte och lät mej ligga med urin när han duschade... bojjade sedan av mej och gav mej munboll och halsband, piskade sedan min häck och mina lår, knullade mej med piskskaftet och tvingade mej till analsex... när mina händer var i vägen bojjade han mej och knullade mej analt,,,,,, lossade sedan bollen i munnen och sprutade mej rakt i anskiktet.. en underbar kväll....
     

  • Äldre 28 Oct 18:25
    #53

    När jag varit är mig själv..

  • Äldre 28 Oct 18:31
    #54

    oj det kan jag inte skriva här för då kommer jag klassas som sjuk i huvudet.

  • Anonym
    Äldre 28 Oct 18:35
    #55
    Anonym (nutt) skrev 2012-10-26 22:51:21 följande:
    jag har följt med en okänd parter hem , han smörjde in mej med olja, bojjade mej med han och fot i en bojjor , dubbel knullade mej ( analt och oralt ) fotade mej och piskade mej med ett underbart skärp,,,, munknullade mej samtidigt som han pullade mej . Sprutade först sats sedan kiss i mitt ansikte och lät mej ligga med urin när han duschade... bojjade sedan av mej och gav mej munboll och halsband, piskade sedan min häck och mina lår, knullade mej med piskskaftet och tvingade mej till analsex... när mina händer var i vägen bojjade han mej och knullade mej analt,,,,,, lossade sedan bollen i munnen och sprutade mej rakt i anskiktet.. en underbar kväll....
     

    Låter som en helkväll
  • Mr Espres­so
    Äldre 28 Oct 18:38
    #56
    pussgurkan86 skrev 2012-10-28 18:31:34 följande:
    oj det kan jag inte skriva här för då kommer jag klassas som sjuk i huvudet.
    Det betvivlar jag starkt att du skulle anses som. Shoot girl.....
  • Äldre 28 Oct 18:41
    #57
    Mr Espresso skrev 2012-10-28 18:38:07 följande:
    Det betvivlar jag starkt att du skulle anses som. Shoot girl.....

    kanske gör det senare men då anonymt.
  • Mr Espres­so
    Äldre 28 Oct 18:46
    #58
    pussgurkan86 skrev 2012-10-28 18:41:38 följande:

    kanske gör det senare men då anonymt.
    Alla gör det som känns mest bekvämt för en själv!
  • Anonym
    Äldre 28 Oct 18:59
    #59

    Typ inget.

    Jag har puttat en kille bak i sängen,sagt åt han att vara tyst och sen ridit honom
    Jag har sagt åt en kille att slicka mig
    Jag har smiskat killar och sagt åt dem att slicka min rumpa samt stoppat saker i deras anal för brist på bättre ord.

Svar på tråden Vad är det mest dominanta du gjort vid sex?