• Anonym (Usch)
    Äldre 19 Oct 22:55
    53710 visningar
    355 svar
    355
    53710

    Usch vad äckligt med feta kvinnor!

    MINST en gång om dagen ser man en proper snygg och vältränad kille och VARJE gång funderar jag på vad i helvete de ser hos sin kvinna. För släpandes efter sig kommer en överviktig, white trash brud som ser ut att aldrig duscha.

    Varför tränar ni inte och tar hand om era kroppar? Att föda barn är ingen ursäkt.. Människan är inte gjord för att vara tjock. UT OCH SPRING!

  • Svar på tråden Usch vad äckligt med feta kvinnor!
  • Äldre 19 Oct 22:59
    #2

    avundsjuk mycket? att dessa kvinnor får snygga män men inte du?

  • Anonym (Usch) Trådstartaren
    Äldre 19 Oct 22:59
    #4
    Whitetrash86 skrev 2012-10-19 22:59:06 följande:
    avundsjuk mycket? att dessa kvinnor får snygga män men inte du?
    Varför utgår du ifrån att jag är en kvinna som attraheras av män?
  • Äldre 19 Oct 23:01
    #5

    Hittat ett fredagsnöje? Håller med föregående talare, gå o lägg dig istället.

  • Anonym
    Äldre 19 Oct 23:03
    #6

    Ja. Jag sticker ut och springer för att nån random idiot på familjeliv säger det....Eller inte, jag stannar nog här och myser med min underbara karl istället.

  • Äldre 19 Oct 23:04
    #7
    Anonym (Usch) skrev 2012-10-19 22:59:59 följande:
    Varför utgår du ifrån att jag är en kvinna som attraheras av män?
    sa aldrig att du var kvinna, du får lika gärna vara man. men eftersom det är så viktigt för dig att kommentera att dessa kvinnor är med skit snygga män och inte själva så antar jag att du borde attraheras av just män. Annars hade du bara sagt att det går runt tjocka kvinnor och inget om snygga vältränade män.

    Och samtidigt så vill väl just dessa män ha mycket kvinna att ta i. det finns faktiskt dom som attraherad av överviktiga lika mycket som det finns som som attraheras av normalviktiga och extremt smala. Alla är vi olika och det är precis så det ska vara.

    Lägg ner din energi på annat ist, du och dom runt dig blir lyckligare då =D 
  • Anonym
    Äldre 19 Oct 23:05
    #9
    Anonym skrev 2012-10-19 23:03:00 följande:
    Ja. Jag sticker ut och springer för att nån random idiot på familjeliv säger det....Eller inte, jag stannar nog här och myser med min underbara karl istället.
    Ja samma här ska mysa med min underbara man som älskar ALLA mina 100 kg. Trots att han bara väger 85 själv.
  • Äldre 19 Oct 23:06
    #10

    Såra människor i onödan, jag kommer aldrig förstå vitsen med det......


    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym
    Äldre 19 Oct 23:06
    #11
    kille95 skrev 2012-10-19 23:05:17 följande:
    Alltså varför måste allt vara troll hela tiden?

    Kan hålla med till viss del TS när man är inne på sexsajter så är det väldigt många överviktiga kvinnor som vill ha en tränad man med sexpack och bredaxlad m.m men hon själv kan se ut som en påse skit
    Och ändå får hon det hon letar efter....
  • Anonym (Y)
    Äldre 19 Oct 23:07
    #12

    Näää hörru fyfaaan för feta män. Ser hur ofta som helst sjukt snygga och fina tjejer som har ett riktigt drägg efter sig, lönnfet lastbilschaffis typ i skitiga kläder och foppatofflor!

    Ts...det finns alla möjliga sorters människor som kanske ser nåt i vackert i sina älsklingar som inte just du ser,acceptera det och bry dig i mer viktiga ting! 

     

  • kille9­5
    Äldre 19 Oct 23:08
    #13
    Anonym skrev 2012-10-19 23:06:49 följande:
    Och ändå får hon det hon letar efter....
    Haha det vet jag ingenting om men tror inte det om man kollar gästboken och kommentarerna på bilderna 
Svar på tråden Usch vad äckligt med feta kvinnor!