• Anonym (kille­)
    Äldre 21 Oct 09:10
    9558 visningar
    99 svar
    99
    9558

    Unga tjejer

    Ofta läser man trådar om tjejer i gymnasieålder som har pojkvänner runt 30. 

    Jag undrar vart hittar man sånna tjejer? Jag är intresserad av det, är själv 29... 

  • Svar på tråden Unga tjejer
  • Äldre 21 Oct 09:11
    #1

    Fjortisfest?

  • Anonym (kille­) Trådstartaren
    Äldre 21 Oct 09:13
    #2

    Bra tänkt!

    Vart hittar man fjortisfester med tjejer som är intresserade av killar som är 10 år äldre då? 

  • Äldre 21 Oct 09:19
    #3

    På nätet?
    Starta en tråd nånstans där du efterlyser?

  • Äldre 21 Oct 09:22
    #4

    Runt halloween är det säkert massa gymnasietjejer ute och festar, ställ dig och häng utanför en fest eller krog.

  • Anonym
    Äldre 21 Oct 09:23
    #5

    ehh varför vill man ha en tjej som är 10 år yngre??
    Om det skulle va så att man bli kär i en tjej och hon råkar vara 10 år yngre så OK, men att leta efter en så mkt yngre........ 

  • Anonym (kille­) Trådstartaren
    Äldre 21 Oct 09:24
    #6

    hmm, ja är det någon i lämplig ålder som läser här får de ju gärna säga till... :P

  • Äldre 21 Oct 09:24
    #7

    Kolla rökrutorna(de få som finns). Annars står det väl några huttrande "coolingar" bakom gympahallen med en Blend i käften

  • Anonym
    Äldre 21 Oct 09:24
    #8

    Börja jobba på en gymnasieskola så kanske du lättare får tips om fester eller annat som kan vara intressant. Det gör jag, men å andra sidan förstår jag inte lockelsen med tjejer i åldern 16-19 år, trots att det finns runt 750 tjejer i den åldern där jag jobbar.
    Däremot har jag flera kvinnliga kollegor som är grymt sexiga. De är dock alla minst 30 år gamla, så det var det var väl inte vad du sökte (fast du kanske skulle ändra dig om du såg dem).

  • Anonym (kille­) Trådstartaren
    Äldre 21 Oct 09:25
    #9

    Hahaha, en huttrande cooling är precis en sån jag är ute efter... :D

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 21 Oct 09:27
    #10

    Jag är 17 år och går på gymnasiet, min sambo är snart 27. Vi träffades genom nätet :)

Svar på tråden Unga tjejer