• Anonym (kille­)
    Äldre 21 Oct 09:10
    9560 visningar
    99 svar
    99
    9560

    Unga tjejer

    Ofta läser man trådar om tjejer i gymnasieålder som har pojkvänner runt 30. 

    Jag undrar vart hittar man sånna tjejer? Jag är intresserad av det, är själv 29... 

  • Svar på tråden Unga tjejer
  • Anonym
    Äldre 24 Oct 14:12
    #81
    Anonym skrev 2012-10-24 14:01:48 följande:
    att en 18-åring är med en 40-åring kan jag bara tolka som att mannen är en "sugardaddy". En 18-årig tjej kan bli smickrad av att en man i den åldern har ett välbetalt jobb, har råd att skämma bort henne och i gengäld får han sex. Visst, hon gillar säkerligen sexet också men det blir ju inte "på riktigt". Det är att leva i en fantasivärld för tjejen. Är man så ung har man inte hunnit skaffa sig tillräckliga erfarenheter om världen och livet och det är lätt bli lockad. Tycker det är bra mycket sundare att en tjej i den åldern träffar nån inom ca 18-25 års åldern och får chansen att hitta sig själv, sitt vuxna jag.

    Så du tror inte att det faktiskt finns 18 åriga tjejer mogna nog att inse vad de gillar och att de kanske hellre väljer en man med erfarenhet än en ung pojk som kommer i kalsongen så fort han ser ett par bröst? Sen vet jag inte vad du får sugardaddy och välbetalt jobb ifrån. Jag är definivt ingen sugardaddy och tjänar helt normalt.
  • Anonym (gubbe­)
    Äldre 24 Oct 14:21
    #82
    Anonym skrev 2012-10-24 14:12:36 följande:

    Så du tror inte att det faktiskt finns 18 åriga tjejer mogna nog att inse vad de gillar och att de kanske hellre väljer en man med erfarenhet än en ung pojk som kommer i kalsongen så fort han ser ett par bröst? Sen vet jag inte vad du får sugardaddy och välbetalt jobb ifrån. Jag är definivt ingen sugardaddy och tjänar helt normalt.
    Skulle du uppskatta om någon likasinnad gubbe knullade din dotter ?
  • EvilEy­e
    Äldre 24 Oct 17:48
    #83
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-24 13:04:32 följande:
    Jag börjar mer och mer fundera på om det inte är en tonårig WOW-grabb med fjunmusche som sett för mycket film som drar oss vid näsan, det känns lite väl omoget, sådär jag-fixerad är man ju som barn..
    Även detta typiskt FL, att så fort ingen är som man väntas vara så kan det inte vara på riktigt. Säger du sånt till folk ute också, om du ser nån som inte är som du vill. "Du drar mig nog vid näsan nu va?"

    Zzzz...
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEy­e
    Äldre 24 Oct 17:52
    #84
    Anonym skrev 2012-10-24 12:02:23 följande:
    Så du är ihop med en 16-åring för att utnyttja att hon är för ung för att ha lärt sig hur världen fungerar?
    Och tycker inte att du som är äldre har något ansvar alls?
    Nej vi är inte tillsammans, så nej jag har inget ansvar för henne alls. Hon har föräldrar till sådant.
    Anonym (gubbe) skrev 2012-10-24 12:48:09 följande:
    Min erfarenhet av kaxiga typer är att de som skyltar med sin kakighet oftast skiter i brallan när det verkligen gäller oavsett var de är uppvuxna. Det är ganska lätt att sitta o kaxa på nätet om hur evil man är för att man drar över någon bekants 16 åriga dotter , men en helt annan sak att göra så när man man har kallt stål upptryck i nyllet. Det krävs helt andra nerver då. Poner att tjejens pappa skulle varit ledare för ex. bandidos i just din stad , jag tror att din inställning till det hade varit aningens annorlunda då och jag har svårt att tro att du skulle välkomnat hans "besök". Men vad vet jag du kanske är sådär skitball som du säger Cool
    Ja jag har ju sagt att jag är skitball. Återigen lägger du ord i munnen på mig. Riktigt moget det, du som snackar om mognad.

    Jag skiter inte på mig bara för att Du skulle göra det. Du skulle nog bli förvånad över det jag varit med om. Så det där kan du bara lägga ner.

    Skulle hennes farsa vara t.ex Bandidos är han välkommen ändå. Ingen lever säkert och jag välkomnar sånt.

    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEy­e
    Äldre 24 Oct 18:00
    #85
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-24 12:49:10 följande:
    När jag skriver att en 18 åring som hänger med en sjysst 34 åring som bryr sig om andra än sig själv kan funka hur bra som helst så skriver jag inte om dig. Redan efter ditt andra inlägg gick det från att gälla ålder till ditt beteende. Det du skriver visar om och om igen att du saknar förmåga att känna med andra människor och att du bara är intresserad av dig själv och dina egna behov, så för dig skulle jag nog säga att alla åldrar är olämpliga.

    Exakt, du knullar för att det är skönt, punkt. Vem du stoppar kuken i har mindre betydelse, 16 år som tror att det kan bli nåt och därför särar på benen, inte ditt problem. Så det kanske är en sund inställning av hennes pappa att inte konfrontera dig, han känner nog vibbarna han också, för så som du beskriver dig själv beskriver många en psykopat. Vem vet vad du är kapabel att göra så som du gottar dig i att hennes pappa inte har balls nog att konfrontera dig? Du är en sån som jag inte skulle bli förvånad att se utanför dörren med ett slagträ hos någon du anser har gjort något orätt mot dig, fast i ditt fall så är nog slagträ en förolämpning, rena knogar ska det vara.
    En 16-åring är fullt kapabel att göra egna val. Hon sökte sig till mig, inte tvärtom. Hon kanske utnyttjar MIG?  Jag hade nån tanke om att en farsa skulle ha mer balls ang sin dotter, därför är det ganska lustigt. Ringa och vara skitkaxig och sen inte fullfölja det. Trist!

    Jaså där kom psykopat-kommentaren återigen. För att jag inte känner med andra människor? Nej det gör jag inte, men jag hymlar inte om det heller. Aggressiv, ja det är jag. Men det gör mig inte till en psykopat precis.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • Äldre 25 Oct 17:03
    #86

    åk på kryssning, där finns alla tjejer i gymnasie ålder :)

  • Anonym (jaha)
    Äldre 26 Oct 08:20
    #87
    EvilEye skrev 2012-10-24 18:00:23 följande:
    En 16-åring är fullt kapabel att göra egna val. Hon sökte sig till mig, inte tvärtom. Hon kanske utnyttjar MIG?  Jag hade nån tanke om att en farsa skulle ha mer balls ang sin dotter, därför är det ganska lustigt. Ringa och vara skitkaxig och sen inte fullfölja det. Trist!

    Jaså där kom psykopat-kommentaren återigen. För att jag inte känner med andra människor? Nej det gör jag inte, men jag hymlar inte om det heller. Aggressiv, ja det är jag. Men det gör mig inte till en psykopat precis.
    Du kan fråga vilken psykolog som helst, du tickar alla boxar för en typisk psykopat. Och din kommentar visar att du hört det förr, vad konstigt, vad kan det bero på?...
  • EvilEy­e
    Äldre 26 Oct 08:26
    #88
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-26 08:20:29 följande:
    Du kan fråga vilken psykolog som helst, du tickar alla boxar för en typisk psykopat. Och din kommentar visar att du hört det förr, vad konstigt, vad kan det bero på?...
    Det gör jag inte kan jag säga direkt. Till stor del, ja - det är jag medveten om, men jag uppfyller inte varenda box.

    Men jag anser inte att jag är en psykopat för det.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • Anonym (jaha)
    Äldre 26 Oct 08:31
    #89
    EvilEye skrev 2012-10-26 08:26:03 följande:
    Det gör jag inte kan jag säga direkt. Till stor del, ja - det är jag medveten om, men jag uppfyller inte varenda box.

    Men jag anser inte att jag är en psykopat för det.
    Låter som att någon varit på en eller två utredningar.
  • EvilEy­e
    Äldre 26 Oct 08:33
    #90
    Anonym (jaha) skrev 2012-10-26 08:31:53 följande:
    Låter som att någon varit på en eller två utredningar.
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • Anonym
    Äldre 26 Oct 10:23
    #91
    puss skrev 2012-10-21 10:36:27 följande:
    Varför vill du det? Är du lite efter i din utveckling?
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 26 Oct 19:29
    #92

    Jag var 15 år när jag flyttade ihop med min kille som då var 25.. Och?

    Sluta haka upp er på åldern

  • EvilEy­e
    Äldre 27 Oct 08:38
    #93
    Anonym (Tjej) skrev 2012-10-26 19:29:28 följande:
    Jag var 15 år när jag flyttade ihop med min kille som då var 25.. Och?

    Sluta haka upp er på åldern
    Skål
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • Äldre 27 Oct 09:19
    #94

    Ja för man väljer ju att vara psykopat eller inte EvilEye... Om du har varit på utredningar och dessa gett resultatet psykopat så är du psykopat. Det är ganska enkelt och rättframt, däremot finns det såklart en viss variation och grad olika psykopater emellan.

    Jag är själv under utredning och tickar boxar både åt bipolär, borderline och högfunktionell autism hållet - givetvis "har" jag inte alla tre, en del är personlighetsdrag helt enkelt och inte en "diagnos". Och det är ju därför man bland annat utreds, för att få klarhet i saker och ting. Eventuellt gå lite i terapi och äta medicin om det skulle behövas med.

    Personligen kan jag inte förstå din syn på livet, ärlig och rättfram kan man vara även om man upplever livet som trevligt, att många är vettiga människor. Kanske inte i varje enskild åsikt eller handling men överlag... Finns garanterat människor som tycker att jag är dum i huvudet och är en jävligt jobbig människa men jag ser det som att dessa personer inte känner mig tillräckligt väl eller så stör det dom att jag vågar vara mig själv - utan att för den delen vara otrevlig.

    Jag får ju säga att man själv har det största ansvaret över vad för slags liv man lever, vilka personer som dras till en och vem man är. Går man runt och ger energi åt tankarna på att världen är en mörk plats och att människor är idioter blir detta en självuppfyllande profetia - försöker man i stället finna goda egenskaper hos "idioterna" och man försöker uppmärksamma vackra stunder i livet mer än det bedrövliga (ex en jäkligt vacker solnedgång) blir livet automatiskt mycket trevligare, positivare och världen en vacker plats trotts allt elände.... Det sagt menar jag inte att man för den delen inte fördömer mänsklighetens destruktiva inverkan på vårt samhälle eller vår planet, för det gör jag i vart fall... Du förlorar inte din rättframma förmåga, ärlighet eller andra personlighetsdrag bara för att du blir mer positiv och harmonisk

    Min hata allt och alla period gick jag igenom som 13-16 åring. Trista trauman har man varit med om också i denna period som spädde på hatet och avskyn och mitt rent bedrövligt elaka manipulativa beteende mot folk. Lyckligtvis är livet inte så mörkt och eländigt, folk kommer inte "åt" mig på ett negativt vis längre - jag väljer vad för slags liv jag vill leva helt enkelt, jag fokuserar hellre på sånt som är positivt då jag anser att det ger MIG ett roligare liv, jag gör inte sådant för andras skull direkt.

    Angående unga tjejer med äldre killar handlar det många gånger om en mognadsfas... De jämngamla killarna är helt enkelt inte lika mogna i hjärnan som tjejerna. Man ser på många utav de jämngamla killarna som barnsliga små pojkar. Sedan är det många unga tjejer som tycker det är spännande med en kille som befinner sig helt i "vuxenlivet".

  • Äldre 27 Oct 11:44
    #95
    Anonym (gubbe) skrev 2012-10-24 14:21:12 följande:
    Skulle du uppskatta om någon likasinnad gubbe knullade din dotter ?
    Det uppskattas säkert inte...kan jag tänka mig...

    Usch för gubbar på 30 som är ute efter små gymnasie-tjejer...
    Det första man tänker på är ju..vad är det för fel på karln?????
    Varför kan han inte umgås med kvinnor i vuxen ålder?
    Att han har någon störning av något slag.
    Att det är en äckel-gubbe.
    Att han vill få sex av en oerfaren tjej, så att han kan göra vad han vill sen!
    Eftersom en ung oerfaren tjej inte vet hur ett sex-liv ska vara...så kan han ju ljuga, hitta på, påverka henne på alla möjliga sätt.

    Jag själv träffade en karl som var trettio, när jag var 16/17...en sväng...han fick inte ligga med mig, trots tjat, då blev han ihop med min kompis istället...hrmmm...säger mig att något är helt fel där!
    Det fanns utanför våran skola, högstadiet, en karl som var närmare 30, som satt och tittade på oss tjejer...och försökte få kontakt, något var väldigt fel där också!

    En NORMAL karl på trettio år umgås banne mig inte med tonårs-tjejer!!!!

     
  • EvilEy­e
    Äldre 27 Oct 12:17
    #96
    Inteutanproblem skrev 2012-10-27 09:19:09 följande:
    Ja för man väljer ju att vara psykopat eller inte EvilEye... Om du har varit på utredningar och dessa gett resultatet psykopat så är du psykopat. Det är ganska enkelt och rättframt, däremot finns det såklart en viss variation och grad olika psykopater emellan.

    Jag är själv under utredning och tickar boxar både åt bipolär, borderline och högfunktionell autism hållet - givetvis "har" jag inte alla tre, en del är personlighetsdrag helt enkelt och inte en "diagnos". Och det är ju därför man bland annat utreds, för att få klarhet i saker och ting. Eventuellt gå lite i terapi och äta medicin om det skulle behövas med.

    Personligen kan jag inte förstå din syn på livet, ärlig och rättfram kan man vara även om man upplever livet som trevligt, att många är vettiga människor. Kanske inte i varje enskild åsikt eller handling men överlag... Finns garanterat människor som tycker att jag är dum i huvudet och är en jävligt jobbig människa men jag ser det som att dessa personer inte känner mig tillräckligt väl eller så stör det dom att jag vågar vara mig själv - utan att för den delen vara otrevlig.

    Jag får ju säga att man själv har det största ansvaret över vad för slags liv man lever, vilka personer som dras till en och vem man är. Går man runt och ger energi åt tankarna på att världen är en mörk plats och att människor är idioter blir detta en självuppfyllande profetia - försöker man i stället finna goda egenskaper hos "idioterna" och man försöker uppmärksamma vackra stunder i livet mer än det bedrövliga (ex en jäkligt vacker solnedgång) blir livet automatiskt mycket trevligare, positivare och världen en vacker plats trotts allt elände.... Det sagt menar jag inte att man för den delen inte fördömer mänsklighetens destruktiva inverkan på vårt samhälle eller vår planet, för det gör jag i vart fall... Du förlorar inte din rättframma förmåga, ärlighet eller andra personlighetsdrag bara för att du blir mer positiv och harmonisk

    Min hata allt och alla period gick jag igenom som 13-16 åring. Trista trauman har man varit med om också i denna period som spädde på hatet och avskyn och mitt rent bedrövligt elaka manipulativa beteende mot folk. Lyckligtvis är livet inte så mörkt och eländigt, folk kommer inte "åt" mig på ett negativt vis längre - jag väljer vad för slags liv jag vill leva helt enkelt, jag fokuserar hellre på sånt som är positivt då jag anser att det ger MIG ett roligare liv, jag gör inte sådant för andras skull direkt.

    Angående unga tjejer med äldre killar handlar det många gånger om en mognadsfas... De jämngamla killarna är helt enkelt inte lika mogna i hjärnan som tjejerna. Man ser på många utav de jämngamla killarna som barnsliga små pojkar. Sedan är det många unga tjejer som tycker det är spännande med en kille som befinner sig helt i "vuxenlivet".
    Nej jag har inte diagnosen psykopat. Jag matchar dock med flertalet "boxar" men det gör mig fortfarande inte till en psykopat. Folk gillar dock att använda det ordet när jag är, vad dom tycker, brutalt ärlig/ego (elak), märker jag.

    Det är förjävla lätt för andra att sitta där bakom sin skärm och tycka att man ska tänka si och så. Självklart är det ett val hur man väljer att se på saker och ting i livet. Jag tycker att jag ser livet för vad det är, att det är mestadels ett jävligt ställe att vara på och att dom flesta man möter är idioter. Så jag väljer att se dom som det tills dom bevisat motsatsen. En del gör det och då är dom okej att hänga med, ibland. Eftersom att livet aldrig har gett mig en anledning till att se det på ett ljust sätt så vet jag inte hur man gör, så det är bara sån jag är. Du hade förstått om du hade varit där jag är nu och har varit innan. Och tydligen hindrar det inte folk från att ta kontakt med mig, både här inne och i verkliga livet.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • EvilEy­e
    Äldre 27 Oct 12:18
    #97
    Niffan skrev 2012-10-27 11:44:21 följande:
    Det uppskattas säkert inte...kan jag tänka mig...

    Usch för gubbar på 30 som är ute efter små gymnasie-tjejer...
    Det första man tänker på är ju..vad är det för fel på karln?????
    Varför kan han inte umgås med kvinnor i vuxen ålder?
    Att han har någon störning av något slag.
    Att det är en äckel-gubbe.
    Att han vill få sex av en oerfaren tjej, så att han kan göra vad han vill sen!
    Eftersom en ung oerfaren tjej inte vet hur ett sex-liv ska vara...så kan han ju ljuga, hitta på, påverka henne på alla möjliga sätt.

    Jag själv träffade en karl som var trettio, när jag var 16/17...en sväng...han fick inte ligga med mig, trots tjat, då blev han ihop med min kompis istället...hrmmm...säger mig att något är helt fel där!
    Det fanns utanför våran skola, högstadiet, en karl som var närmare 30, som satt och tittade på oss tjejer...och försökte få kontakt, något var väldigt fel där också!

    En NORMAL karl på trettio år umgås banne mig inte med tonårs-tjejer!!!!

     
    Det är skillnad på att umgås och knulla.
    Jag umgås inte med 16-åringen.
    Feel free to shut the fuck up. I fucking insist.
  • Äldre 27 Oct 13:22
    #98

    jadu säkerligen på krogen, internet, stan, ja överallt. fast har man inte pengar, är snygg, är farlig så har man nog inget att hämta hos såna unga tjejer. oftast vill dom ha någon som kan ta hand om dom.

  • Äldre 27 Oct 13:32
    #99

    De killarna har allra troligast inte blivit tillsammans med tjejen för att hon är ung utan för att de träffats och var attraherade av varandra/hade gemensamma intressen, blev kära.

    Jag var på fiskeresa med komvux en gång, och då var jag 20 år,  träffade en 32 åring där och trodde aldrig att jag ens skulle bli småpilsk på en så gammal, men han hade ju lika gärna kunnat vara 25, till både utseende och beteende.

Svar på tråden Unga tjejer