• Anonym (svike­n)
    Äldre 8 Nov 22:02
    33324 visningar
    56 svar
    56
    33324

    han runkar till min kompis...

    Hej.

    Igår var jag hemma hos min pojkvän. Jag satt i hans knä vid datorn och tänkte klicka upp en bild som fanns på hans skrivbord. Men så när programmet öppnas så dyker det upp en massa andra bilder - på min bästa vän iförd bikini. Förvånat frågar jag varför han har bilder på henne på sin dator. 
    Då börjar han med en massa ursäkter om att han hade hittat bilderna på min dator och tagit dem utan lov eftersom hans bästa vän ville ha dem bilderna. Jag tyckte det lät lite konstigt och med tanke på att jag kände hans hjärta bulta så hårt så måste det ju vara något annat som inte heller stod rätt till.

    Till slut får jag ur honom att han tagit bilderna för egen njutning. Han har alltså suttit och runkat till dessa bilder, FLERA GÅNGER. Det äckliga är att han BARA tagit bilder på henne, inga på mig. Man ser hennes ansikte tydligt och på vissa bilder var hon dessutom helt påklädd, vilket jag antar betyder att han tänder på henne bara han ser henne "live".  

    Jag vet ärligt talat inte hur jag ska reagera på detta. Han har ju inte varit otrogen(?), men han har tagit bilder utan lov, hållt det hemligt, skäms över det, ljugit mig rätt upp i ansiktet och bilderna är på min bästa vän (inte någon porrskådis för det hade jag inte blivit lika upprörd över).

    Mår skitdåligt över det här och undrar hur ni andra skulle reagerat.
    Kan tillägga att vi har varit tillsammans i nästan 4 år och har aldrig haft några problem tidigare. 

  • Svar på tråden han runkar till min kompis...
  • Anonym (Hm)
    Äldre 9 Nov 18:32
    #41

    Något jag märker som ingen tagit upp är att han kanske tänder på människor han känner, just för att det blir sådär extra förbjudet som i detta fall att bli upphetsad av sin flickväns bästis, jag menar alla har ju sina fantasier och det är väl tur att det heter just FANTASIER, vet väldigt många som har sina grejer de blir upphetsade av men skulle aldrig någonsin förvekliga dom och låter de enbart stanna som en fantasi. Men visst var det klantigt av pojkvännen att låta det komma fram för vem som helst kan nog bli lite misstänksam. 

    Tycker ni verkade lösa det hyffsat ändå och han svarade på dina frågor vilket var jätte bra =)
    Lycka till! 

  • Anonym (:/)
    Äldre 9 Nov 18:43
    #42
    Anonym (Donald) skrev 2012-11-09 18:18:40 följande:

    Alla män har väl runkobjekt. Många runkobjekt, flera personer i sin närhet/kändis. Vad tänker kvinnor på när de onanerar? Att förvänta sig att man ska bli kåt bara av att tänka på sin partner efter flera år är ju utopi.

    Jag kan ju dock förstå att du blir kränkt av att hitta bilderna. Alla män håller på med sånt här i någon form av utsträckning. Finns det inte bilder på dator så kanske vi runkar till facebookbilder eller bara tänker på någon viss person. Oftast så räcker bara tanken. Det gäller förmodligen alla oavsett vad ni tror er veta om era män/kvinnor.

    Jag kan räkna upp väldigt många personliga runkobjekt. Först min sambo, hennes syster, ett par exflickvänner, gamla ligg, arbetskamrater, vänner/bekanta. Jag varierar ofta mina runkobjekt utifrån lust, tänker in dem och jag ha sex, kanske tittar på några bilder på dem.


    Det är knappast någon som ifrågasätter att han runkar eller vad han runkar till.


  • Anonym (:/)
    Äldre 9 Nov 19:00
    #43

    Eller jo, givetvis ifrågasätts det vad han runkar till i det här fallet..

  • Minion
    Äldre 9 Nov 19:02
    #44

    Hade ju varit stor skillnad om han bara runkat till fantasier om henne. Att sitta med bilder uppe på henne och rycka i snabeln känns fel däremot.


    Sjalbärande vandrande snutt? Yes box!
  • Äldre 9 Nov 19:59
    #45

    Jag tänker att runkandet är det inget fel med, inte heller bilderna egentligen. Det är det som verkar vara en fixering som är problematiskt, och som känns fel.


    Den tyngsta sorgen är att inse att vi själva är enda orsaken till alla våra motgångar.
  • grind
    Äldre 9 Nov 22:23
    #46

    Om ni nu har en bra relation i övrigt så låter det korkat att göra slut.

    Men fråga var han står. De flesta män tänder på någon av sin flickväns väninnor så det är inget konstigt i det. Dock är bilderna det problematiska men inte värt att offra en bra relation för. Och det verkar ni ju ha. 

  • sambos­lav
    Äldre 9 Nov 22:29
    #47

    Meh, man runkar ju och fantiserar om allt möjligt... Men det är stor skillnad på fantasi och verklighet, klarar man inte att skilja på det så finns det psykvård. Inge fel på den grabben, säkert en av de bästa runk stunderna där, till din bikinipolare  Tungan ute

  • Äldre 9 Nov 22:59
    #48

    Ooooooo fan va sårad jag hade blivit, inte för att han tycker min kompis är snyggare utan för att han är en sån klantröv att han har bilder nedsparade så att du hittar dom på det sättet. Om ni har det bra i övrigt och du litar på honom så är det kanske ide att föreslå att han hittar nåt annat runkobjekt som känns lite mer avlägset, att göra slut för att kuken står av kompisen i bikini känns lite överilat om det här är MANNEN i ditt liv,

    Men ajaj va jag själv skulle få ont i hjärtat av att få nåt sånt bekräftat. Alla har vi våra fantasier, men de brukar inte drabba folk så som det drabbade dig nu TS. Klantarsle till kille helt enkelt.

  • Anonym (:/)
    Äldre 9 Nov 23:21
    #49

    Tycker det är konstigt att många av svaren handlar om män och det självklara i att runka.

    Ja, män runkar, kvinnor onanerar.

    Vad det handlar om här är om det verkligen är lämpligt att man laddar framför bilder av sin sambos bästa vän? Alltså, en vild gissning är att min sambo inte skulle bli överförtjust.
    Han vet att jag onanerar åt bilder och filmer, men hans bästa vän?, nej.

  • Anonym (Samma sak)
    Äldre 10 Nov 13:29
    #50

    Samma sak hände mig för två år sen. Men han verkade mest vilja jävlas med mig för han bad mig titta på hans dator där han hade laddat ner massor av lättklädda bilder på min kompis från hennes facebook.
    Blev jätteledsen och sårad, och dumpade honom direkt. Han åkte ut på en gång. Nu var det här inte det enda problemet vi hade utan många många fler.. men gud vad sårande det var. Även om jag är mycket snyggare än min kompis så känns det ju ändå. Det är ju faktiskt ens kompis.. inte någon porrstjärna.. utan en person han antagligen kommer träffa på IRL ibland.. så förstår mycket väl hur det känns :(
    Kan dock inte komma med några bra råd, men hoppas du hittar någon bra lösning. För detta ska du inte behöva stå ut med.

  • Äldre 10 Nov 14:49
    #51

    Åh fyfan, alltså jag fattar ju att ens pojkvän kan tända på andra och runka till bilder på andra tjejer osv men jag skulle aaaldrig vilja veta om det var någon annan tjej jag känner!
    Och så är det er/din kompis också!TMI!

    Skulle också bli knäckt över detta så förstår dig verkligen, hur man ska lösa det?
    Har inte en jäkla aning faktiskt, på något sätt måste ni ta er igenom det och prata om det.
    Känns ju inte så jävla roligt att veta att ens pojkväns runkmaterial är ens bästa kompis.

  • Äldre 14 May 19:34
    #52

    Koppla av! Jag har runkat och fantiserat om min sambos bästa väninna i åratal. Men jag skulle aldrig göra något i verkligheten. 

    Det är vad det är, en FANTASI!  

  • engdah­l
    Äldre 14 May 20:25
    #53

    Jag förstår om du blev sårad. Men jag tycker att du ska ge detta lite tid. Gör inget förhastat. Det är en fantasi och han menade säkert inte att göra dig ledsen. Det är nog vanligt att använda sig av kvinnor i ens närhet för runkfantasier. Lite extra illa med en bildmapp på väninnan men jag tycker inte att det är otrohet. Låt honom jobba lite för att få dig tillbaka (till sängen)..

  • swedis­hgirl
    Äldre 16 May 10:58
    #54

    Men va i helvete......

  • mepeti­te
    Äldre 16 May 11:25
    #55

    det värsta är ju att din stackars kompis som du förmodligen tycker om och uppskattar hamnar mitt i kläm helt omedvetandes och du komner antagligen associera henne med att hon är din killes runkobjekt. jag hade nog tyvärr lämnat den klantiga pojkvännen och fortsatt satsat på vänskapen med din tjejkompis. annars kan det lätt bli ett triangeldrama

  • Anonym (hur gick det sen)
    Äldre 24 Mar 14:47
    #56
    Anonym (sviken) skrev 2012-11-09 09:52:50 följande:
    Jag hade ett snack med honom igår där jag berättade precis som jag kände. Jag fick lite fler svar också på de frågor jag haft. Han har tydligen runkat till bilderna ca. 20 gånger... vilket är sjuuukt mycket mer än jag trodde. Jag frågade om han var kär i henne, det var han inte tydligen och det intygade han om flera gånger, så jag hoppas det är sant. Men han sa att han alltid tyckt att hon är snygg och att han så länge han kan minnas har runkat till folk han har i sin omgivning. Varför visste han inte, förmodligen för att det känns mer verkligt då. Det handlade tydligen inte alls om att han har känslor för henne eller något utan att han "inte kan kontrollera sig när han blir kåt". 

    Jag frågade om han inte hade känt skuldkänslor eller något. Då sa han att han precis efteråt känt att det var jävligt fel. Men trots det har han fortsatt så jag vet inte... måste fundera lite mer på det här känner jag.

    Jag bestämde mig för att fortsätta förhållandet, men att om jag inte kommer över det här snart så är det slut. 
    Hur har det gått TS?
Svar på tråden han runkar till min kompis...