• Anonym (PW)
    Äldre 9 Nov 13:59
    14017 visningar
    109 svar
    109
    14017

    Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?

    Både män och kvinnor får svara här som rubriken lyder. Själv är jag 1'91 och haft problem med män när det kommer till förhållande- vet inte vad det kan bero på, rädsla... oftast ger blick som om jag vore där för att ha ihjäl honom..:S. Är det okvinnligt att vara så här långt? Motivera ditt svar. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)

  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?
  • Anonym (Nej)
    Äldre 9 Nov 14:01
    #1

    Nej, jag skulle inte kunna ha sex med en tjej som är längre än mig. Tycker det är kvinnligt att kvinnor ska vara under 175 och män över 175.

  • Äldre 9 Nov 14:02
    #2

    Det skulle jag visst kunna tänka mig (om jag var lesbisk) Det är ståtligt med långa kvinnor.

  • Anonym (PW) Trådstartaren
    Äldre 9 Nov 14:03
    #3
    Anonym (Nej) skrev 2012-11-09 14:01:03 följande:
    Nej, jag skulle inte kunna ha sex med en tjej som är längre än mig. Tycker det är kvinnligt att kvinnor ska vara under 175 och män över 175.
    Okej, så det handlar om att du känner dig mindre manligt om hon var längre? 
  • Äldre 9 Nov 14:04
    #4

    Vad har längden med saken att göra? Funkar kroppen fysiskt. Fine. Längden på partners är inte intressant alls utan det är snarare vad som finns mellan öronen som spelar roll.. åtminstone för min del.

    Givetvis finns det fysiska turn-offs hos mig som hos många andra, men jag tycker att har man kommit så långt som en fundering att inleda ett sexuellt förhållande, så är dessa troligen redan överspelade för länge sedan.


    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (180)
    Äldre 9 Nov 14:05
    #5

    Jag är själv 180 vilket jag tycker är långt ;) men min bästa vän är som du över 190.. jag trivdes inte med min längd som yngre. min vän däremot gör det till sin fördel, killar flockas runt henne så hon måste ju göra något rätt! Tror det hänger mycket på hur du ser dig själv!

  • Anonym (Nej)
    Äldre 9 Nov 14:06
    #6
    Anonym (PW) skrev 2012-11-09 14:03:35 följande:
    Okej, så det handlar om att du känner dig mindre manligt om hon var längre? 
    Nej det handlar om att hon känns manlig om hon är längre än mig, okvinnligt bara och avtändande som fan.

    Föredrar korta tjejer men visst finns det undantag på 175 
  • Äldre 9 Nov 14:10
    #7

    Åh Gud ja!!

  • Anonym (PW) Trådstartaren
    Äldre 9 Nov 14:10
    #8
    Anonym (180) skrev 2012-11-09 14:05:06 följande:
    Jag är själv 180 vilket jag tycker är långt ;) men min bästa vän är som du över 190.. jag trivdes inte med min längd som yngre. min vän däremot gör det till sin fördel, killar flockas runt henne så hon måste ju göra något rätt! Tror det hänger mycket på hur du ser dig själv!
    180 kallar jag att vara lång...men 191 extremt ;). Har tjejkompisar som gillar min längd, jag älskar min längd och det gör även killarna, men undrar bara varför det blir ett stopp när det kommer till förhållande... det handlar inte om mig som person utan jag har oftast höra att killarna tvekar och tycker att det är okvinnligt. 
  • Äldre 9 Nov 14:11
    #9

    Dassig manlighet då.

  • Äldre 9 Nov 14:13
    #10

    Jag är 190 med klackar och jag är det kvinnligaste som finns.

    Små skitar till män är jag ändå inte intresserad av, och då menar jag inte centimeter.

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?