• Anonym (PW)
    Äldre 9 Nov 13:59
    14023 visningar
    109 svar
    109
    14023

    Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?

    Både män och kvinnor får svara här som rubriken lyder. Själv är jag 1'91 och haft problem med män när det kommer till förhållande- vet inte vad det kan bero på, rädsla... oftast ger blick som om jag vore där för att ha ihjäl honom..:S. Är det okvinnligt att vara så här långt? Motivera ditt svar. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)

  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?
  • Äldre 10 Nov 04:48
    #71

    Jag vet inte om jag skulle kalla det okvinnligt att vara så lång, kanske lite men kvinnligheten finns ju i så mycket mer.
    Jag med mina 183 cm skulle dock känna mig lite omanlig med det sällskapet, skulle inte våga ragga, bär emot att synas ute med och inget jag ser som ett flickvänsämne direkt.

    Men jag skulle absolut kunna tänka mig att testa sex med en så lång kvinna om hon tänder mig i övrigt...det vore en intressant erfarenhet om inte annat.

  • Anonym
    Äldre 10 Nov 06:00
    #72

    Vart mysigt att testa så lång kvinna

  • Anonym (hanna­_trans­a)
    Äldre 10 Nov 08:10
    #73

    Ja, definitivt

  • Anonym (Ronny­)
    Äldre 10 Nov 09:11
    #74

    Man får allt anpassa sig hur situationen ser ut och vara glad:)

  • Äldre 10 Nov 13:18
    #75

    Jag är 185 och tycker det är väldigt lockande med långa kvinnor. Amazon kvinnor mmmm fan det är läckert...


    Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Anonym (mm)
    Äldre 10 Nov 17:57
    #76
    Dixit skrev 2012-11-09 18:42:10 följande:
    Självklart, alla dagar i veckan. :) Grymt läckert med långa ben, är själv rätt lång, men ja din längd är "extremt".
    Kort sagt; långa tjejer kan få en att göra mycket konstiga saker, helt utan minsta vilja att be om ursäkt för det efteråt..
  • Anonym (Man 50+)
    Äldre 10 Nov 18:28
    #77
    Dixit skrev 2012-11-09 22:41:57 följande:

     


    Jag bad dig från första början bara utveckla ordet ”hantera” i sängen med dina ord och inte vilka ställningar som fungerar bäst...jag tänkte nämligen på en som är 182 ska väl inte ha problem med en som i TS fall- 191 när det kommer till skeden och doggy som du nämnde i början. Naturligtvis handlar det om variationen och vad som fungerar bra för varandra, så jag har väl inte heller yttrat att alla ska vara precis som jag för att sexlivet ska fungera bra med sin partner. Det är just det jag har missuppfattat när det kommer till den kvinna du är tillsammans med- hon är 165 och jag tänkte att hon var längre… och då förstår jag att du nöjer dig med henne för att det fungerar utmärkt för er två.


    En del kvinnor gillar att bli "runtkastade" i sänghalmen och en del inte, jag sitter knappast här och ska sura om vad du och din kvinna gillar när det kommer till sexlivet- för det angår inte mig heller för den delen.


    Jag antog att du tog längden på en lång kvinna som nackdel för att du lättare inte kunde "hantera" henne i sängen…som jag märker har vi istället gått in på sexställningar. 


    Men du hade ju även specifika frågor om olika ställningar och då svarade jag på det också!
  • Blake
    Äldre 10 Nov 18:45
    #78



  • talare
    Äldre 10 Nov 19:08
    #79

    generellt så är det väll bra att det finns längre kvinnor också, så de långa männen som vill ha jämnlånga har några att välja på? :)

  • Anonym (Mr Perfec­t)
    Äldre 10 Nov 20:09
    #80
    Anonym (PW) skrev 2012-11-09 13:59:25 följande:
    Både män och kvinnor får svara här som rubriken lyder. Själv är jag 1'91 och haft problem med män när det kommer till förhållande- vet inte vad det kan bero på, rädsla... oftast ger blick som om jag vore där för att ha ihjäl honom..:S. Är det okvinnligt att vara så här långt? Motivera ditt svar. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)
    Jag är ca 180 cm, och skulle väl inte i första hand titta efter en tjej på 190 som partner.... Har haft ett par tjejer på 185 + sådär som 'strul' (KK med dagens språk) men det var väl mest som 'kul grej' att vara den 'mindre'...

    Fast hade jag själv varit 190 så hade det ju varit en annan femma.. Hade en tjej tidigare som var precis under 180. Kändes lite lustigt i början (man var ju van att gå och hålla om ngn med armen 'nedåt' sas). 
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?