• Anonym (PW)
    Äldre 9 Nov 13:59
    14016 visningar
    109 svar
    109
    14016

    Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?

    Både män och kvinnor får svara här som rubriken lyder. Själv är jag 1'91 och haft problem med män när det kommer till förhållande- vet inte vad det kan bero på, rädsla... oftast ger blick som om jag vore där för att ha ihjäl honom..:S. Är det okvinnligt att vara så här långt? Motivera ditt svar. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)

  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?
  • Dixit
    Äldre 10 Nov 21:22
    #81
    Anonym (Man 50+) skrev 2012-11-10 18:28:25 följande:
    Men du hade ju även specifika frågor om olika ställningar och då svarade jag på det också!
    Nej, då tar vi det igen: jag skrev utveckla- lättare " hantera" i sängen. Du gick in på att det inte fungerade med en lång kvinna och att det blev även problem för din del gällande doggyn och skeden. Jag antog din kvinna var lång och därmed skrev jag tips till dig angående sexställningarna. Jag hade alltså bara en enda fråga till dig som du besvarade i början. 
  • Anonym (Man 50+)
    Äldre 10 Nov 22:25
    #82
    Dixit skrev 2012-11-10 21:22:36 följande:
    Nej, då tar vi det igen: jag skrev utveckla- lättare " hantera" i sängen. Du gick in på att det inte fungerade med en lång kvinna och att det blev även problem för din del gällande doggyn och skeden. Jag antog din kvinna var lång och därmed skrev jag tips till dig angående sexställningarna. Jag hade alltså bara en enda fråga till dig som du besvarade i början. 
    Jaha? Och att de tips du skrev inte var relevanta för mig, det fick jag inte påpeka? Jag beskrev något som har stor relevans för tråden, nämligen att jag inte anser att en längre kvinna fungerar lika bra med mig i olika sexställningar som en kortare gör.

    Jag relaterade ju inte enbart till den kvinna jag lever med just nu, utan till mina erfarenheter av att ha sex med betydligt längre kvinnor. Därför vet jag att de tips du kom med inte hjälper mig, och det tycker jag faktiskt var viktigt att få fram, särskilt som du slängde in det där nedlåtande
    Dixit skrev 2012-11-09 21:15:05 följande:

    har du missat den biten också..


    i slutet...
  • Dixit
    Äldre 11 Nov 17:14
    #83
    Anonym (Man 50+) skrev 2012-11-10 22:25:40 följande:
    Jaha? Och att de tips du skrev inte var relevanta för mig, det fick jag inte påpeka? Jag beskrev något som har stor relevans för tråden, nämligen att jag inte anser att en längre kvinna fungerar lika bra med mig i olika sexställningar som en kortare gör.

    Jag relaterade ju inte enbart till den kvinna jag lever med just nu, utan till mina erfarenheter av att ha sex med betydligt längre kvinnor. Därför vet jag att de tips du kom med inte hjälper mig, och det tycker jag faktiskt var viktigt att få fram, särskilt som du slängde in det där nedlåtande

    i slutet...
    ?? Du tog precis varenda ord av det jag har skrivit som nedlåtande och inte enbart det sista... Så det förklarar allt. 
  • Anonym (Man 50+)
    Äldre 11 Nov 17:26
    #84
    Dixit skrev 2012-11-11 17:14:58 följande:
    ?? Du tog precis varenda ord av det jag har skrivit som nedlåtande och inte enbart det sista... Så det förklarar allt. 
    Hm... Jo, du har faktiskt rätt! Nu när jag läser det igen så håller jag med om att du hade en nedlåtande ton i hela ditt inlägg. Och det ger mig ju rätt i den kritik mot en hel del av inläggen i den här tråden som jag gav uttryck för i ett annat inlägg. I den här tråden är det inte OK att säga att man föredrar kvinnor som är kortare än en själv, då får man utstå viss nedlåtenhet.
  • Dixit
    Äldre 11 Nov 17:36
    #85
    Anonym (Man 50+) skrev 2012-11-11 17:26:51 följande:
    Hm... Jo, du har faktiskt rätt! Nu när jag läser det igen så håller jag med om att du hade en nedlåtande ton i hela ditt inlägg. Och det ger mig ju rätt i den kritik mot en hel del av inläggen i den här tråden som jag gav uttryck för i ett annat inlägg. I den här tråden är det inte OK att säga att man föredrar kvinnor som är kortare än en själv, då får man utstå viss nedlåtenhet.
    Visst var det så att alla mina inlägg i den här tråden var nedlåtande och inte bara ett inlägg. Så fel det var från mig att jag överhuvudtaget citerade ditt inlägg från första början för det betyder att jag kritiserar dig om vad du får föredra, annars så låter allt så nedlåtande från min sida. Ta allt precis som du vill, mig gör det inget. 
  • Anonym (Man 50+)
    Äldre 11 Nov 17:38
    #86
    Dixit skrev 2012-11-11 17:36:15 följande:
    Visst var det så att alla mina inlägg i den här tråden var nedlåtande och inte bara ett inlägg. Så fel det var från mig att jag överhuvudtaget citerade ditt inlägg från första början för det betyder att jag kritiserar dig om vad du får föredra, annars så låter allt så nedlåtande från min sida. Ta allt precis som du vill, mig gör det inget. 
    Tja, hur ska jag annars ta det? Som du vill?
  • Dixit
    Äldre 11 Nov 17:43
    #87
    Anonym (Man 50+) skrev 2012-11-11 17:38:29 följande:
    Tja, hur ska jag annars ta det? Som du vill?
    Ta det precis som du vill, får upprepa det igen och därmed missförstå andra. 
  • Äldre 11 Nov 19:55
    #88

    Har ej läst genom tråden, men för att svara på frågan i rubriken, ja självklart!

  • MachoD­emon
    Äldre 11 Nov 20:03
    #89

    Har inga problem med det* (trots bara +170 cm) men omgivningen skulle se
    detta som lite knäppt - dvs att ha stadigt - bo ihop - umgås ute skulle anses
    vara lite knäppt - förmodligen mest negativt mot TS som är damen.

    Förutsatt att du har rimligt vackert ansikte o Magizka Mått - jag skulle inte
    själv skämmas att visa mig med dig - men skulle väl inte tycka att du då
    och ute skulle gå i med/12 cm klackar.

    Nu får du TS berätta vilka problem du själv upplevt?

    Och om du absolut vill att killen skall vara längre får du väl leta upp
    en BasketBallNegro - dom är lååångaaaa            

        

  • Mattia­s 81
    Äldre 11 Nov 20:08
    #90

    Det är inte längden det hänger på. Det är bandet mellan personerna som är det viktiga.
    Hade en flickvän som var knappt 10cm längre än mig och hade inga problem. Visst, jag är bara 178cm så 191 kanske är superlångt men varför inte?

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?