• Anonym (Mange­)
    Äldre 28 Nov 23:46
    2769 visningar
    27 svar
    27
    2769

    Tjejer, hur rör sig era rumpor när ni går?

    Dallrar de, gungar, studsar, hoppar, skvalpar? Eller känner ni inte av den alls?

    Om ni känner något, känner ni er sexiga med det eller känns rumpan för stor?

    Vet att det varit liknande trådar tidigare men jag älskar kvinnorumpor och framför allt de som har mycket 'rörelse' i sig. 

    Kom igen och beskriv nu tjejer! Cool        

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-01 18:17
    Flera har kommenterat med att de inte ser sina bakdelar så att de inte vet. Jag är rätt säker på att de flesta tjejer, åtminstone de med väl tilltagna rumpor, känner hur rumpan rör sig när de går, springer eller hoppar. Och det är vad ni tjejer tycker baserat på vad ni känner som jag är ute efter. Vet ni inte så gå runt ett tag och känn efter!

  • Svar på tråden Tjejer, hur rör sig era rumpor när ni går?
  • Anonym
    Äldre 29 Nov 00:38
    #1

    Tjejer.... Vart e ni?

  • Anonym (Mange­) Trådstartaren
    Äldre 29 Nov 09:32
    #2

    Puffar!!

  • Äldre 29 Nov 09:35
    #3

    tror nog att de flesta struntar i din tråd. 

    men jag kan nog inte påstå att jag tänkt på det alls inte med byxor på mig:P
    utan byxor så kan jag väl tänka mig att det studsar eller dallrar och jag kanske tar i men jag är inte nöjd med min kropp efter viktuppgång så kan ju återkomma när jag gått ner i vikt:P då kanske jag känner mig sexig igen men nu känner jag mig bara fet! 

  • Anonym (Mange­) Trådstartaren
    Äldre 29 Nov 10:25
    #4
    Oförglömlig skrev 2012-11-29 09:35:28 följande:
    tror nog att de flesta struntar i din tråd. 

    men jag kan nog inte påstå att jag tänkt på det alls inte med byxor på mig:P
    utan byxor så kan jag väl tänka mig att det studsar eller dallrar och jag kanske tar i men jag är inte nöjd med min kropp efter viktuppgång så kan ju återkomma när jag gått ner i vikt:P då kanske jag känner mig sexig igen men nu känner jag mig bara fet! 
    Hoppas det är i alla fall några som inte struntar i tråden och vill berätta. Men jag hoppas du kommer att känna dig mer nöjd med din kropp snart, oavsett om du går ner eller inte.
  • Äldre 29 Nov 10:33
    #5

    Undra om man kan få till en algoritm som beskriver rumpans rörelse.

  • Anonym (xx)
    Äldre 29 Nov 10:41
    #6

    Ja säg själv, hur tror du denna rör på sig hihi.


  • Äldre 29 Nov 11:00
    #7
    Anonym (xx) skrev 2012-11-29 10:41:33 följande:
    Ja säg själv, hur tror du denna rör på sig hihi.

     


    Är du på jobbet?  
     
  • Äldre 29 Nov 11:06
    #8

    Min rör sig som den ska göra när jag går. Inget jag tänker på. Men har hört att jag vickar en del på den. Men det är bara sådana jag går. Fin rumpa föresten där uppe ;)

  • Anonym
    Äldre 29 Nov 11:10
    #9

    Jag känner inte av den nej, eller inte vad jag tänkt på. Den ser ut som den ovanför typ fast lite mer tränad.

  • Anonym (xx)
    Äldre 29 Nov 12:05
    #10
    MickeN1973 skrev 2012-11-29 11:00:28 följande:
    Är du på jobbet?  
     

    Yes :))
Svar på tråden Tjejer, hur rör sig era rumpor när ni går?