• Anonym (Mange­)
    Äldre 28 Nov 23:46
    2749 visningar
    27 svar
    27
    2749

    Tjejer, hur rör sig era rumpor när ni går?

    Dallrar de, gungar, studsar, hoppar, skvalpar? Eller känner ni inte av den alls?

    Om ni känner något, känner ni er sexiga med det eller känns rumpan för stor?

    Vet att det varit liknande trådar tidigare men jag älskar kvinnorumpor och framför allt de som har mycket 'rörelse' i sig. 

    Kom igen och beskriv nu tjejer! Cool        

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-01 18:17
    Flera har kommenterat med att de inte ser sina bakdelar så att de inte vet. Jag är rätt säker på att de flesta tjejer, åtminstone de med väl tilltagna rumpor, känner hur rumpan rör sig när de går, springer eller hoppar. Och det är vad ni tjejer tycker baserat på vad ni känner som jag är ute efter. Vet ni inte så gå runt ett tag och känn efter!

  • Svar på tråden Tjejer, hur rör sig era rumpor när ni går?
  • Anonym (xx)
    Äldre 29 Nov 12:09
    #11
    Anonym skrev 2012-11-29 11:10:46 följande:
    Jag känner inte av den nej, eller inte vad jag tänkt på. Den ser ut som den ovanför typ fast lite mer tränad.
     

    Låt oss bedöma själva hur tränad du är, släng ut en bild.
  • Anonym (Mange­) Trådstartaren
    Äldre 30 Nov 16:14
    #12

    Puffar för fler svar!!

    Underbart snygg häck f.ö. xx!! Jag gissar att dina skinkor gungar mjukt när du går. Stämmer det? Cool 

  • Anonym (ja du)
    Äldre 30 Nov 18:07
    #13

    Kolla in tråden som heter ..för alla oss som älskar rumpor istället...

  • Anonym
    Äldre 30 Nov 18:22
    #14

    Hur sjutton ska jag kunna veta det? Har inga ögon i nacken.

  • Anonym (Mange­) Trådstartaren
    Äldre 1 Dec 16:27
    #15
    Anonym skrev 2012-11-30 18:22:51 följande:
    Hur sjutton ska jag kunna veta det? Har inga ögon i nacken.
    Men känner du inte det? Det trodde jag de flesta tjejer gjorde. Åtminstone tjejer med väl tilltagna rumpor.
  • Anonym (DUH)
    Äldre 1 Dec 17:53
    #16

    går du ofta bakom dig sj å ser hur din rumpa rör sig? 

  • Anonym (Mange­) Trådstartaren
    Äldre 1 Dec 17:58
    #17
    Anonym (DUH) skrev 2012-12-01 17:53:09 följande:
    går du ofta bakom dig sj å ser hur din rumpa rör sig? 
    Menade inte att se, menade vad ni tjejer känner. De flesta känner nog att rumpan rör sig men en del tycker kanske mer att det dallrar, andra att det gungar osv. Det är vad tjejer känner jag vill veta.
  • Äldre 1 Dec 18:07
    #18

    Du vet att de flesta kvinnor har ögonen fram och rumpan bak va? Det är alltså ganska svårt att studera sig själv bakifrån, gående. Och de flesta av oss har nog annat för oss än att försöka. Till exempel att titta på framförvarande mäns rumpor.


    It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • Anonym (DUH)
    Äldre 1 Dec 18:17
    #19

    Skaffa då en tjej och fråga henne! så fort du fyllt 15 och börjat få lite fjun så löser det sig sj ;) 

  • Anonym (Mange­) Trådstartaren
    Äldre 1 Dec 18:18
    #20
    Anonym (DUH) skrev 2012-12-01 18:17:17 följande:
    Skaffa då en tjej och fråga henne! så fort du fyllt 15 och börjat få lite fjun så löser det sig sj ;) 
    Och varför är det svårt att svara? Är det typ känsligt eller nåt?
  • Anonym (Mange­) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 12:16
    #21
    Anonym (Mange) skrev 2012-12-01 18:18:38 följande:
    Och varför är det svårt att svara? Är det typ känsligt eller nåt?
    Varför vill ingen svara? OK om frågan är töntig men är den så känslig att den inte går att svara på?
  • Anonym (nix)
    Äldre 7 Dec 12:30
    #22

    Var tvungen att testa...Nej, jag känner ingenting. Kanske om man springer? Hur känns det med pungen när du går TS? Dallrar den?

  • Master­Dom
    Äldre 7 Dec 12:35
    #23
    Anonym (Mange) skrev 2012-12-07 12:16:24 följande:
    Varför vill ingen svara? OK om frågan är töntig men är den så känslig att den inte går att svara på?
    Var det du som startade tråden om tjejer som svankar, och sprang som en anka på stan?
  • Anonym (Mange­) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 13:13
    #24
    MasterDom skrev 2012-12-07 12:35:28 följande:
    Var det du som startade tråden om tjejer som svankar, och sprang som en anka på stan?
    Nej det var det inte.
  • Anonym (Mange­) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 13:14
    #25
    Anonym (nix) skrev 2012-12-07 12:30:03 följande:
    Var tvungen att testa...Nej, jag känner ingenting. Kanske om man springer? Hur känns det med pungen när du går TS? Dallrar den?
    Om du startar en tråd om det lovar jag att svara.
  • Äldre 7 Dec 13:42
    #26

    Kanske ingen svarar eftersom denna fråga varit uppe tidigare flera gånger. Om det gläder dig så kan jag säga att min rumpa gungar när jag går, studsar eller skvalpar när jag springer och hoppar. Är det det du vill höra?

  • Anonym (Mange­) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 14:59
    #27
    CarinaL26 skrev 2012-12-07 13:42:11 följande:
    Kanske ingen svarar eftersom denna fråga varit uppe tidigare flera gånger. Om det gläder dig så kan jag säga att min rumpa gungar när jag går, studsar eller skvalpar när jag springer och hoppar. Är det det du vill höra?
    Tack!! Kan inte fler berätta?
Svar på tråden Tjejer, hur rör sig era rumpor när ni går?