• Anonym (Ameli­e)
    Äldre 7 Dec 15:55
    40514 visningar
    27 svar
    27
    40514

    Brukar rumpan masseras vid helkroppsmassage?

    Denna hör kanske inte hemma under sex&samlevnad men ville lägga den där man kan vara anonym, och lite sexuellt är det ju.

    Var på ett Spa och skulle bl.a få en helkroppsmassage. Jättemysigt tyckte jag. Inte minst med tanke på vilken snygg kille som skulle knåda mig. Men vad paff jag blev när han även masserade mina skinkor! Brukar de göra det? Skinkorna är en väldigt erogen zon hos mig så jag kände mig lite obekväm först men sedan njöt jag, och t.om blev riktigt kåt. Men lite skuldkänsklor fick jag sedan gentemot min kille för det kändes som om jag var i alla fall lite halvt otrogen. 

    Har ni varit med om detta?    

  • Svar på tråden Brukar rumpan masseras vid helkroppsmassage?
  • L E O N
    Äldre 7 Dec 15:57
    #1

    Självklart!! I rumpan sitter några av kroppens största muskler, så den masseras självklart. Annars gör massören tjänstefel.

  • Anonym
    Äldre 7 Dec 15:58
    #2

    Ja det är vanligt. Får mina masserade varje vecka på jobbet. Med rygg, axlar och nacke. Du har ju kroppens största muskel där. Så den behöver också massage.

  • Anonym (Ameli­e) Trådstartaren
    Äldre 7 Dec 16:08
    #3

    Tyckte ni inte att det är sexuellt laddat?

  • L E O N
    Äldre 7 Dec 16:11
    #4

    Jo det tycker jag... på gott och ont ...kan kännas lite skumt  om det är någon man tycker är väldigt oattraktiv på något vis som står och knådar ens rumpa....

  • Anonym
    Äldre 7 Dec 16:11
    #5
    Anonym (Amelie) skrev 2012-12-07 16:08:30 följande:
    Tyckte ni inte att det är sexuellt laddat?

    Det kanske det är. Men de gör bara sitt jobb. Så jag tänker inte på det på det sättet längre. Var lite pirrigt första gången.
  • Eldvak­t
    Äldre 7 Dec 16:13
    #6

    När jag går på helkroppsmassage så ingår skinkorna. Första ggn blev jag lite förvånad, men jag uppfattar det inte som ngt sexuellt. Nu är min massör iofs 50+ och kvinna, ngt som inte attraherar mig.

  • Äldre 7 Dec 17:11
    #7

    jovisst skinkorna ingår.Har haft både kvinnlig o manliga massageterapeuter.Helt OK för mej

  • Äldre 7 Dec 17:15
    #8

    Ja, skinkorna ingår. 

    Jag har aldrig upplevt det som sexuellt, men så har jag ofta varit så "inne i mig själv" under massagebehandlingar att jag liksom stänger ute omvärlden och har nog inte ens tänkt på min massör/ massös som en person på det sättet.  


    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • elyse
    Äldre 7 Dec 17:16
    #9

    Ja, och massörerna är professionella.

  • Anonym (Ameli­e) Trådstartaren
    Äldre 9 Dec 16:07
    #10

    Är det bara jag som reagerat sexuellt på det? Även om det tydligen ska ingå, är det ingen som reagerar på när skinkorna knådas?

Svar på tråden Brukar rumpan masseras vid helkroppsmassage?