• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • octopuzz
    Tom Araya skrev 2012-12-19 12:37:35 följande:
    Fan så bra jobbat! {#emotions_dlg.flower}Solig

    Tack! :) Bästa jag gjort! Ja förutom barnen då haha!
  • Mutter80
    Tom Araya skrev 2012-12-19 12:35:57 följande:
    Du ger å din sida intrycket av en oerhörd intelligens som inte kan slita dig från en tråd du betecknar som slampig, patetisk och dålig smak....Obestämd
    Men de e klart, dessa ord kommer ju från en man som e singel oxå!

  • angelyangel
    octopuzz skrev 2012-12-19 12:33:59 följande:

     


     


     


     


    Bidrar med fler bilder och berättar lite mer... Efter att ha varit rejält överviktig och skräpmatsberoende så tog jag tag i livet och min hälsa och såg till att göra nåt åt det! Med paus för två graviditeter (Som ledde till att jag fick börja om från början två ggr) så har jag lycktas gå ner ca 40 kilo.


    Verkligen bra jobbat, inspirerande!
  • studentbruttan29
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:30:43 följande:
    Du verkar ju va lika osmart som du ser ut, o namnet tyder ju på att du enbart är en barnrumoa!
    haha, var det det enda din outbildade hjärna fick fram? Ta en kopp kaffe och sen ta och städa hemmet för din man och sluta häng på nätet och titta på slampor. Undrar vad din man skulle säga om du tittade på slampor, hoppas din man får titta på porr när han känner för det. Men du är väl en sådan som inte låter din man runka ens för då är han otroooogen.
  • mikipiki
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:36:39 följande:
    Lockar? Knappast lille vän! Tycker den e så patetisk o ja fattar inte ens varför en del väljer att "sälja" sina kroppar på en domän som denna! Ja menar va vill ni ha ut av den? Man säljer ju sin kropp till andra sajter, du vet att de kan hamna helt fel, e de någon ni i denna tråden vill, speciellt den där kvinnan som lade ut en bild med sina bara bröst! Märks ju att hon måste få uppskattning från folk precis som den där tjejen i blå bikini! Plus alla de andra som "visar" upp sig, ni som har kille/tjej, va tror ni att de skulle tycka om de fick se detta!

    Jag säljer inte min kropp, jag visar upp den. Det är en stor skillnad.
  • Mutter80
    mikipiki skrev 2012-12-19 12:39:53 följande:
    Är det? På vilket sätt då?
    Ja du, lägga ut sin kropp på en familjelivssida, helt smaklöst!!! Slampor vill visa upp sig, de vill ha bekräftelse från andra att de duger... eller får ni inte de från era respektive!
  • Tom Araya
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:36:39 följande:
    Lockar? Knappast lille vän! Tycker den e så patetisk o ja fattar inte ens varför en del väljer att "sälja" sina kroppar på en domän som denna! Ja menar va vill ni ha ut av den? Man säljer ju sin kropp till andra sajter, du vet att de kan hamna helt fel, e de någon ni i denna tråden vill, speciellt den där kvinnan som lade ut en bild med sina bara bröst! Märks ju att hon måste få uppskattning från folk precis som den där tjejen i blå bikini! Plus alla de andra som "visar" upp sig, ni som har kille/tjej, va tror ni att de skulle tycka om de fick se detta!

    Över en timmes tid, 12 inlägg och fan vet hur mycket du läst och kollat bilder men förklara för mig hur man kan slösa den tiden och energin på något som inte är ett dugg intressant?
  • studentbruttan29
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:41:34 följande:
    Ja du, lägga ut sin kropp på en familjelivssida, helt smaklöst!!! Slampor vill visa upp sig, de vill ha bekräftelse från andra att de duger... eller får ni inte de från era respektive!
    antagligen av samma anledning som att du behövde en ring på fingret för att känna dig bekräftad.
  • Mutter80
    studentbruttan29 skrev 2012-12-19 12:40:40 följande:
    haha, var det det enda din outbildade hjärna fick fram? Ta en kopp kaffe och sen ta och städa hemmet för din man och sluta häng på nätet och titta på slampor. Undrar vad din man skulle säga om du tittade på slampor, hoppas din man får titta på porr när han känner för det. Men du är väl en sådan som inte låter din man runka ens för då är han otroooogen.
    Min man får runka hur mycket han vill o titta på porr, men han gör inte de (självmant) för han får va han behöver av mig o han e supernöjd o han älskar min kropp precis som den är! Ja behöver inte visa upp mig för att få bekräftelse lilla gumman!
    mikipiki skrev 2012-12-19 12:41:25 följande:
    Jag säljer inte min kropp, jag visar upp den. Det är en stor skillnad.

    Samma sak!
Svar på tråden Helkroppstråden