• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    yimby skrev 2013-01-18 00:02:42 följande:
    Och förlåt, jag bröt visst mot konstens och forumets alla regler då jag postade julbilden igen. (Kanske pg av din vattenstämpel.)
    Tror jag inte, den bilden har ju klarat kontrollen av samtliga FL's redaktionsmedlemmar. Och detta med glans. Så du har icke begått någon brottslig handling här, yimby, du kan sova lugnt och tryggt i natt också.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Gravidälskaren
    Anonym skrev 2013-01-17 01:31:33 följande:
    Är höggravid, inte så jätte trevligt att lägga ut bilder när man får se andas snygga och vältränade kroppar. Solig

    Kan lova att du får motståndet att blekna om du lägger upp en bild på din underbart gravida kropp
  • Anonym (50+)
    Bonnevier skrev 2013-01-17 23:11:31 följande:
    Tack för att du tog dig tid att svara! vad menas med finlemmad?    
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-17 22:38:58 följande:
    "Smal och kvinnlig."  Markerad midja. Det är svårt att sätta på etiketter på kroppar, kurvig låter kanske som stora bröst, men man kan vara kurvig nedtill och ha A-kupa eller ha stora bröst och raka höfter. Du har i mitt tycke en av de snyggast tjejkropparna i den här tråden enligt bilderna, jag tycker att det är läckert med dina tuffa tatueringar på ett "ljuvt" utseende och en smal kvinnlig kropp.
    kul att höra dina åsikter! Tusen tack för dem fina orden! (:

    Smala armar o ben och särskilt vrister o anklar. Du ser inte ut som en styrkelyftare direkt ;)
  • ander25k
    hösthjärta skrev 2013-01-17 22:10:10 följande:
    Men nu får du ta och lyfta blicken lite. Ögonen - själens spegel osv, du vet.
    Att du har en tilltalande kropp vet vi redan. Gärna mer av den, men ge mig mer...Flört 
    Oooops! Glömde ju.. Var ju Helkroppstråden.... 
    Lovar att jag har fina djupa blå ögon ;)
  • Nanime
    Bonnevier skrev 2013-01-17 21:46:24 följande:
    kanske en liten konstig fråga, men vilken kroppstyp (päron,rak, kurvig m.fl.) anser ni att jag har? Känner inte riktigt att jag är någon enskild utan mer en blandning av flera. Men väldigt svårt att se på sig själv. Intressant att se vad andra tycker! (:
    Jag skulle säga att du har tendenser till timglas, men du är fortfarande lite för slimmad för att få en riktigt snygg effekt av den formen. Så man skulle kunna säga, slimmad, kvinnlig med tendenser till timglas. Hade jag fått välja så hade jag dock sett lite mer kurvor på din kropp för att få en starkare timglasfigur. .

    Så ser jag iaf :P Sen handlar det nog lite om personligt tycke också. Jag, som jag sagt tidigare i tråden, är inte så mycket för riktigt slimmade, deffade kroppar när det kommer till sexuell attraktion men jag kan tycka att det är snyggt att titta på ;) 

  • comp
    Anonym (first time) skrev 2013-01-17 19:49:23 följande:
    Kul tråd med många fina bilder

    Får väl bidra jag med

    otroligt vacker!
  • L E O N
    Anonym skrev 2013-01-17 22:02:05 följande:
    Var ser du strumpbyxorna?
    Haha, fel ordval...vad slarvigt av mig
  • Anonym (Loveheart)
    L E O N skrev 2013-01-18 10:31:25 följande:
    Haha, fel ordval...vad slarvigt av mig

    Jag förstod iaf vad du menade, är duktig på att "läsa mellan raderna" Flört
  • L E O N
    Anonym (first time) skrev 2013-01-17 19:49:23 följande:
    Kul tråd med många fina bilder Glad
    Får väl bidra jag med Flört


    Det var ett mycket fint bidrag! Jäklar vad deffad du var ! Duktigt jobbat där... Hade velat se dig i sexiga svarta spetsunderkläder Lite lagom tunnt och välsittande...mmm
  • Anonym (lilla jag)
    Anonym (first time) skrev 2013-01-17 19:49:23 följande:
    Kul tråd med många fina bilder Glad
    Får väl bidra jag med Flört

     


    Inte för att vara elak men tänder ni killar verkligen på dessa bollar? För äkta är de väl inte vad jag kan se?
Svar på tråden Helkroppstråden