• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow
    vonKatt skrev 2013-07-25 21:56:35 följande:



    Vinkevink alla glada, här är jag i mitt senaste fynd  Katt Drömmer 


    Tjusigt! Vad blir det för outfit på golfbanan?

    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Mattias39


    vonKatt skrev 2013-07-27 12:06:09 följande:
    Tackar Mattias!
    Nya bilder idag? Hoppas!

    Golftävlar idag, wish me luck! :))

    Lycka till på tävlingen, hoppas det går jättebra!!! Tala om hur det gick efteråt Glad
  • Nanime
    Mattias39 skrev 2013-07-27 11:43:06 följande:
    Ja, riktigt synd att en så snygg kropp inte får visas upp ordentligt på tex en badstrand, istället för att gömmas på jobbet...

    Går bra med träningen också märker jag!!



    Haha, jag är inte så mycket för bad och sol men tack :-P och träningen har tyvärr legat på hyllan ett tag nu under sommaren XD men nu håller jag på att komma igång igen
  • Anonym (Su)
    Nanime skrev 2013-07-27 07:53:34 följande:
    DET, min vän, har jag inge som helst problem med kan jag tala om för dig. ;D



    Kan inte vara pga tuttarna iallafall. :D
  • Qwerty85
    Anonym (Su) skrev 2013-07-27 13:05:50 följande:
    Kan inte vara pga tuttarna iallafall. :D



    Vilken jävla tur att du inte är representant för det manliga släktet eftersom då skulle alla män i världen skämmas att bli kallad man.

    Det släkte du representerar är: Mus, och inte den mus som man tolkar bra...
  • mepetite
    Mysigast skrev 2013-07-26 20:34:04 följande:
    Åh vad snygg du är! Vackert ansikte och underbar kropp! Skulle man kunna få önska en bild bakifrån i just de där byxorna..? :) haha

    Tackar så.mycket mysigast
  • Mandiisen
    Qwerty85 skrev 2013-07-27 13:17:55 följande:



    Vilken jävla tur att du inte är representant för det manliga släktet eftersom då skulle alla män i världen skämmas att bli kallad man.
    Det släkte du representerar är: Mus, och inte den mus som man tolkar bra...
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • The Riddler

    Så många modeller samlade på en och samma plats. 
    Heja FL =) 


    Everything I tell you is a lie, including this.