• Anonym (nyfik­en)
    Äldre 8 Jan 20:45
    38813 visningar
    12 svar
    12
    38813

    Swingersklubb Köpenhamn?

    Jag letar efter en Swingersklubb i Köpenhamn. Jag har hittat 2 varav den ena ligger i Ishöj som känns lite långt ifrån stan och den andra som heter Adam&Eva men när jag går in på deras hemsida finns ingen information om klubben utan verkar mer vara en sida med artiklar och tips för swingers.

    Någon som varit på någon av dem eller båda eller någon annan klubb som finns? 

  • Svar på tråden Swingersklubb Köpenhamn?
  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 8 Jan 22:51
    #1

    Nu har jag hittat en till, Cityswingers. Finns här inga erfarna swingers som kan berätta lite mer om hur där är och hur det går till. Jag är omåttligt nyfiken och ska efter flera års velande äntligen prova. Men vilken av dem?

  • Anonym (Citys­winger­)
    Äldre 9 Jan 23:45
    #2
    Anonym (nyfiken) skrev 2013-01-08 22:51:58 följande:
    Nu har jag hittat en till, Cityswingers. Finns här inga erfarna swingers som kan berätta lite mer om hur där är och hur det går till. Jag är omåttligt nyfiken och ska efter flera års velande äntligen prova. Men vilken av dem?
    Har besökt Cityswinger och en numera nedlagd klubb som hette Loungen i Köpenhamn.
    Klubbarna blir ju aldrig roligare än de människor som besöker dem och det är olika från kväll till kväll.
    Vi har trivts bra på båda ställena, men hur lyckat det blir beror på vilka som är där.
    Cityswingers har ofta olika teman och det kan vara värt att kolla upp om något känns mer lockande. Ibland är det bara för par, ibland bara för unga t.ex.

    Har också funderat på Swingland i Ishöj, men eftersom vi är billösa ligger den lite avigt till. 
  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 10 Jan 06:33
    #3
    Anonym (Cityswinger) skrev 2013-01-09 23:45:08 följande:
    Har besökt Cityswinger och en numera nedlagd klubb som hette Loungen i Köpenhamn.
    Klubbarna blir ju aldrig roligare än de människor som besöker dem och det är olika från kväll till kväll.
    Vi har trivts bra på båda ställena, men hur lyckat det blir beror på vilka som är där.
    Cityswingers har ofta olika teman och det kan vara värt att kolla upp om något känns mer lockande. Ibland är det bara för par, ibland bara för unga t.ex.

    Har också funderat på Swingland i Ishöj, men eftersom vi är billösa ligger den lite avigt till. 
    Hej

    Tack för svar. Jo, Swingland ligger ju lite avsides men taxi finns ju alltid. Jag får uppfattningen om att Swingland är större och "finare" än cityswingers. Bilder finns ju på båda hemsidorna av rummen och så och där verkar det som att Swingland har fler rum med olika "attiraljer" och redskap medan cityswingers rum mest är, ja rum utan redskap, är det så? Cityswingers vet jag har en Sybian dock vilket är ytterst lockande.

    Du som har varit på Cityswingers, klädsel står ju underkläder eller mindre och det oroar mig lite. Jag har liksom inga särskilt utmanande och sexiga underkläder och skulle helst vilja ha nån typ av negligé eller liknande över, särskilt som det är första gången jag är på liknande ställe. Vad har folk på sig egentligen? 
  • Anonym (Swing­er)
    Äldre 10 Jan 07:33
    #4
    Anonym (nyfiken) skrev 2013-01-10 06:33:43 följande:
    Du som har varit på Cityswingers, klädsel står ju underkläder eller mindre och det oroar mig lite. Jag har liksom inga särskilt utmanande och sexiga underkläder och skulle helst vilja ha nån typ av negligé eller liknande över, särskilt som det är första gången jag är på liknande ställe. Vad har folk på sig egentligen? 
    En negligé eller liknande går utmärkt att använda på Cityswingers och andra klubbar. Man skriver på detta sätt i reglerna för att slippa helt påklädda fluktare. Cityswingers är en rätt trevlig klubb. Kanske inte vår absoluta favorit men som sagt trevlig och som det står i ett tidigare inlägg så beror det mycket på vilka andra som är där för tillfället. Cityswingers rent och snyggt som alla seriösa klubbar.

    Har ingen erfarenhet av de andra klubbarna i Köpenhamn men åker vi till Köpehamn igen kommer vi definitivt att besöka Cityswingers igen. Är en stor fördel att man har mycket frikostiga öppettider.

     
  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 10 Jan 08:12
    #5
    Anonym (Swinger) skrev 2013-01-10 07:33:01 följande:
    En negligé eller liknande går utmärkt att använda på Cityswingers och andra klubbar. Man skriver på detta sätt i reglerna för att slippa helt påklädda fluktare. Cityswingers är en rätt trevlig klubb. Kanske inte vår absoluta favorit men som sagt trevlig och som det står i ett tidigare inlägg så beror det mycket på vilka andra som är där för tillfället. Cityswingers rent och snyggt som alla seriösa klubbar.

    Har ingen erfarenhet av de andra klubbarna i Köpenhamn men åker vi till Köpehamn igen kommer vi definitivt att besöka Cityswingers igen. Är en stor fördel att man har mycket frikostiga öppettider.

     

    Okej, tack för svar. Hur är det med rummen där, finns "redskap" av olika slag eller är det bara rum med draperade ytor som bilderna ger sken av?
  • Anonym (Swing­er)
    Äldre 10 Jan 08:29
    #6
    Anonym (nyfiken) skrev 2013-01-10 08:12:30 följande:

    Okej, tack för svar. Hur är det med rummen där, finns "redskap" av olika slag eller är det bara rum med draperade ytor som bilderna ger sken av?
    Finns lite gungor och en trevlig bubbelpool men är man ute efter leksaker för lättare BDSM-lekar finns bättre klubbar. Vår absoluta favoritklubb är LustKammaren som ibland lånar en trevlig lokal i Göteborg med lekrum för olika aktiviteter. Amante i Göteborg är en annan trevlig klubb med ett BDSM-rum. Dessa två klubbar är mycket trevliga med en härligt familjär känsla och en bra förmåga att få första gångs besökare att känna sig välkomna.
    Vet inte om det är ren otur eller om det är representativt för klubbarna men Eden i Örebro och Par i Hjärter i Stockholm var riktigt dåliga i det avseendet.

  • Anonym (Citys­winger­)
    Äldre 10 Jan 08:31
    #7
    Anonym (nyfiken) skrev 2013-01-10 08:12:30 följande:

    Okej, tack för svar. Hur är det med rummen där, finns "redskap" av olika slag eller är det bara rum med draperade ytor som bilderna ger sken av?
    Har lite dålig koll eftersom vi inte är så mycket för redskapsgymnastik, men det finns i varje fall ett X-kors och en gunga.

    Angående klädseln har nästan alla män svarta kalsonger. Kvinnorna har allt från vanliga underkläder till mer sexiga utstyrslar. Fast kanske inte stora mormorstrosor. Dock alltid helt och rent och fräscha grejer. Många - både män och kvinnor - går helt nakna ju längre kvällen lider. En negligé skulle smälta in utmärkt.
  • Anonym (Swing­er)
    Äldre 10 Jan 08:52
    #8
    Anonym (Cityswinger) skrev 2013-01-10 08:31:23 följande:
    Har lite dålig koll eftersom vi inte är så mycket för redskapsgymnastik, men det finns i varje fall ett X-kors och en gunga.

    Angående klädseln har nästan alla män svarta kalsonger. Kvinnorna har allt från vanliga underkläder till mer sexiga utstyrslar. Fast kanske inte stora mormorstrosor. Dock alltid helt och rent och fräscha grejer. Många - både män och kvinnor - går helt nakna ju längre kvällen lider. En negligé skulle smälta in utmärkt.
    Vi är lite annorlunda och använder en hel del redskap och leksaker både när vi leker hemma och på klubb.
    Packar alltid en liten lekväska med användbara saker när vi besöker klubbar. känns helt ok att låna visa redskap på klubbar men piskor vissa andra redskap känns bättre att ha med själva.

    Något som är en riktig favorit är det nya massagerummet på Adam o Eva i Norrköping där man kan börja kvällen med vanlig massage eller kladdig oljemassage innan man går vidare till BDSM-rummet och leker lite lättare BDSM-lekar och sedan avslutar med härlig myssex i något av de vanliga rummen.
  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 10 Jan 21:19
    #9
    Anonym (Cityswinger) skrev 2013-01-10 08:31:23 följande:
    Har lite dålig koll eftersom vi inte är så mycket för redskapsgymnastik, men det finns i varje fall ett X-kors och en gunga.

    Angående klädseln har nästan alla män svarta kalsonger. Kvinnorna har allt från vanliga underkläder till mer sexiga utstyrslar. Fast kanske inte stora mormorstrosor. Dock alltid helt och rent och fräscha grejer. Många - både män och kvinnor - går helt nakna ju längre kvällen lider. En negligé skulle smälta in utmärkt.
    Svarta kalsonger? varför då?
    Anonym (Swinger) skrev 2013-01-10 08:52:05 följande:
    Vi är lite annorlunda och använder en hel del redskap och leksaker både när vi leker hemma och på klubb.
    Packar alltid en liten lekväska med användbara saker när vi besöker klubbar. känns helt ok att låna visa redskap på klubbar men piskor vissa andra redskap känns bättre att ha med själva.

    Något som är en riktig favorit är det nya massagerummet på Adam o Eva i Norrköping där man kan börja kvällen med vanlig massage eller kladdig oljemassage innan man går vidare till BDSM-rummet och leker lite lättare BDSM-lekar och sedan avslutar med härlig myssex i något av de vanliga rummen.
    Okej, så man kan ha med sig sina egna leksaker? Och om man inte orkar så har de till utlåning eller, dildos och sånt? På Cityswingers menar jag då, det är dit det bär i helgen.
     
  • Anonym (Swing­er)
    Äldre 10 Jan 21:36
    #10
    Anonym (nyfiken) skrev 2013-01-10 21:19:32 följande:
    Svarta kalsonger? varför då?

    Okej, så man kan ha med sig sina egna leksaker? Och om man inte orkar så har de till utlåning eller, dildos och sånt? På Cityswingers menar jag då, det är dit det bär i helgen.
     
    Vet inte hur Cityswings har med leksaker till utlåning. har aldrig känts lockande att använda lånade grejer av den typen, så det har vi aldrig kollat där, men det finns på mångas klubbar en del att låna om man har lust till det. Föredrar dock att ha med en egen liten lekväska och det är aldrig några problem att ha med den. Vill du veta hur det ligger till med den saken på Cityswinger så skicka ett PM på deras hemsida;
  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 15 Jan 22:03
    #11

    Nu har jag varit där Trodde jag inte efter att ha velat i flera år. Gungan fick jag inviga också och det var en spännande upplevelse med publik. Blir nog fler besök skulle jag tro

  • Fri 13 Jan 2023 18:37
    #12

    Åh berätta gärna mer! 


    vilken veckodag var ni där? Hur dags kom ni, hur länge stannade ni? Spexade ni med andra? Hur var bubbelpoolen?

    jag funderar på att åka dit som ensam tjej. 


    Anonym (nyfiken) skrev 2013-01-15 22:03:10 följande:

    Nu har jag varit där Trodde jag inte efter att ha velat i flera år. Gungan fick jag inviga också och det var en spännande upplevelse med publik. Blir nog fler besök skulle jag tro


Svar på tråden Swingersklubb Köpenhamn?