• telgeb­o
    Äldre 28 Jan 20:09
    241251 visningar
    780 svar
    780
    241251

    Familjen Annorlunda

    Prattråd för oss som följer programmet Familjen Annorlunda på måndagar kl 20 i TV 4.

    Såg att det inte fanns nån tråd för oss så jag startar en nu.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Familjen Annorlunda
  • Äldre 17 Feb 00:28
    susannapanna skrev 2013-02-13 14:08:29 följande:
    Jag tyckte det var intressant att äldsta flickan i familjen Algesson låg inne i stugan och lyssnade på Backstreet Boys. Visste inte ens att de var populära längre!?!?  

    Nostalgi kanske...hon kanske gillade dem när de var populära och det händer att även jag tar fram en gammal skiva och lyssnar på med band som inte ens existerar längre....vet inte om Backstreet boys finns längre?
  • Äldre 17 Feb 00:37

    Ursäkta men jag förstår inte att det blir sådant rabalder om att någon ringt skatteverket för en offentlig uppgift då det fanns olika varianter och någon ville veta. Är det så hemskt att ta reda på hur många barn Madde och Micke har tillsammans? Visst, det bästa hade kanske varit att fråga henne på bloggen så hade hon fått avgöra själv om hon vill svara på det. Men att spekulera i om en familj är lågbegåvade eller t o m föräldrarna syskon är helt OK? Det tycker jag i a f är värre.....

  • Äldre 17 Feb 11:09
    Geelda skrev 2013-02-17 00:37:48 följande:
    Ursäkta men jag förstår inte att det blir sådant rabalder om att någon ringt skatteverket för en offentlig uppgift då det fanns olika varianter och någon ville veta. Är det så hemskt att ta reda på hur många barn Madde och Micke har tillsammans? Visst, det bästa hade kanske varit att fråga henne på bloggen så hade hon fått avgöra själv om hon vill svara på det. Men att spekulera i om en familj är lågbegåvade eller t o m föräldrarna syskon är helt OK? Det tycker jag i a f är värre.....
    Jag håller med! Att ringa skatteverket är kanske lite bajsnödigt men det är trots allt offentliga uppgifter och inget kränkande som jag ser det. Nyfiket som jag vet inte vad är det dock men min morsas vän brukade sitta och läsa för henne i taxeringskalendern för sedan beklaga sig över att alla är så rika. Vissa är sådana bara.
  • Mizzii
    Äldre 17 Feb 11:21

    Oj vilka jävla nötter det finns här på FL.
    Denna tråden har ju totalt spårat ut 

  • Äldre 17 Feb 12:36
    mikroE skrev 2013-02-17 11:09:15 följande:
    Jag håller med! Att ringa skatteverket är kanske lite bajsnödigt men det är trots allt offentliga uppgifter och inget kränkande som jag ser det. Nyfiket som jag vet inte vad är det dock men min morsas vän brukade sitta och läsa för henne i taxeringskalendern för sedan beklaga sig över att alla är så rika. Vissa är sådana bara.

    Haha, min svärmor köper också alltid taxeringskalendern och talar sedan om vad alla tjänar och irriterar sig över hur den och den kan ha så mycket pengar, så snåla som de är et c.....

    Visst är man lite nyfiken på offentliga människor och deras liv, och de har ändå valt själva att vara offentliga i o m att de är med i TV och blottar sina liv på blogg och facebook. Då får de nog finna sig i att människor frågar, undrar, berömmer, kritiserar, granskar............that´s the way it is....man kan inte välja bort den biten tyvärr, det ingår liksom i kändisskapet.  
  • Äldre 17 Feb 12:47

    Hahaha det här är nog den dummaste tråden jag läst på länge på FL vilket säger en hel del.... Maken till ältande och gnällande, vad ska man med en tråd om programmet till om man inte får diskutera deltagarna? Diskutera de snygga klippningarna i avsnitten? Herregud...


  • Äldre 18 Feb 15:59
    Mizzii skrev 2013-02-17 11:21:10 följande:
    Oj vilka jävla nötter det finns här på FL.
    Denna tråden har ju totalt spårat ut 

    Skrämmande att se alla kommentarer, undrar vad folk kommer att lägga sin energi på efter kvällens avsnitt....
  • Äldre 18 Feb 20:39

    Dö, vad du än gör, håll fingrarna i byxfickorna!! Haha

  • mamma 10
    Äldre 18 Feb 20:43

    Finns det någon annan familjen annorlunda-tråd som handlar om den nya säsongen? Alltså en där man på riktigt kan diskutera med andra som också kollar.. Som inte är urspårad och handlar om att smutskasta familjerna?

  • Äldre 18 Feb 20:45
  • Äldre 22 Feb 22:01
    mamma 10 skrev 2013-02-18 20:43:21 följande:
    Finns det någon annan familjen annorlunda-tråd som handlar om den nya säsongen? Alltså en där man på riktigt kan diskutera med andra som också kollar.. Som inte är urspårad och handlar om att smutskasta familjerna?
    Då får du dessvärre leta på andra forum, urspårat + smutskastning - diskutera på riktigt = fl i ett nötskal ;)
  • Äldre 6 Apr 20:59

    Ha ha ha!! Tänk att många här är så jävla perfekta så att dom kan sitta och klanka ner på familjer de ser på tv 45 min per vecka en säsong. Och dessutom sedan börja gnälla på varann om tex bebisar som bärs för mycket/för lite i famnen. Sorgligt. "tänk att familjen algesson inte hade påslakan på då filmteamet var där!!! Att man ens orkar!! Vilken i- landskatastrof. Jag är rätt säker på att algessons barn klarade natten galant utan dessa.
    Jag har följt detta program sedan säsong ett och vill gärna följa det igen. Respektera att vi alla är olika människor. Ingen utav oss är väl helt perfekt och det är väl bara att respektera eller??  

Svar på tråden Familjen Annorlunda