• Äldre 2 Feb 23:31
    3227 visningar
    4 svar
    4
    3227

    Nya vänner i uddevalla sökes =)

    Hej är en tjej på 27 år som söker nya vänner i uddevalla. Både vänner till enbart mig =) Men gärna oxå par till mig och min sambo. Barn är ett plus då vi har tre stycken och det är alltid kul med nya kompisar till dom me =)

    Har vuxit ifrån och glidit isär nästan alla gamla vänner. Och nu när vi har köpt hus och flyttat till bokenäs så hade de verkligen vart kul att träffa nya männsikor och förhoppningsvis få vänner för livet =)

    Jag gillar att fika, baka, laga mat, läsa, ta skogspromenader, scrapbooka mm

    Vi gillar att kolla på film, lyssna på musik, ha trevliga hemmakvällar, åka iväg och hitta på saker mm

    Jag hoppas innerligt att nån tycker detta verkar intressant så de kan bli lite mindre ensamt =) 

  • Svar på tråden Nya vänner i uddevalla sökes =)
  • Äldre 19 Feb 19:39
    #1
    Ensam 85 skrev 2013-02-02 23:31:09 följande:
    Hej är en tjej på 27 år som söker nya vänner i uddevalla. Både vänner till enbart mig =) Men gärna oxå par till mig och min sambo. Barn är ett plus då vi har tre stycken och det är alltid kul med nya kompisar till dom me =)

    Har vuxit ifrån och glidit isär nästan alla gamla vänner. Och nu när vi har köpt hus och flyttat till bokenäs så hade de verkligen vart kul att träffa nya männsikor och förhoppningsvis få vänner för livet =)

    Jag gillar att fika, baka, laga mat, läsa, ta skogspromenader, scrapbooka mm

    Vi gillar att kolla på film, lyssna på musik, ha trevliga hemmakvällar, åka iväg och hitta på saker mm

    Jag hoppas innerligt att nån tycker detta verkar
    intressant så de kan bli lite mindre ensamt =) 
    hej är en tjej på 23 år o har precis fått min son  bor inte i uddevalla men en bit ifån o pratar gärna om det är något som intresserar bara och höra av sig :)
  • Äldre 20 Apr 20:57
    #2
    Ensam 85 skrev 2013-02-02 23:31:09 följande:
    Hej är en tjej på 27 år som söker nya vänner i uddevalla. Både vänner till enbart mig =) Men gärna oxå par till mig och min sambo. Barn är ett plus då vi har tre stycken och det är alltid kul med nya kompisar till dom me =)

    Har vuxit ifrån och glidit isär nästan alla gamla vänner. Och nu när vi har köpt hus och flyttat till bokenäs så hade de verkligen vart kul att träffa nya männsikor och förhoppningsvis få vänner för livet =)

    Jag gillar att fika, baka, laga mat, läsa, ta skogspromenader, scrapbooka mm

    Vi gillar att kolla på film, lyssna på musik, ha trevliga hemmakvällar, åka iväg och hitta på saker mm

    Jag hoppas innerligt att nån tycker detta verkar intressant så de kan bli lite mindre ensamt =) 
    Hej!

    Jag har en tjej som också är 27 år. Dock bor jag inte i Uddevalla än men kommer flytta dit 1 Juli med min man (30 år) och son på 10 månader :). Känner ingen i uddevalla så det vore jätte trevligt om man kunde träffa någon ny vän.
    Tycker också det vore kul om man träffade ett annat par. Roligt att umgås tillsammans!

    Jag har varit ensam utan vänner väldigt länge och därför kanske inte så social som jag en gång var. Men sånt går alltid att ändra på. Jag är ändå pratglad :D.
    Jag gillar att laga mat, gå promenader med min hund och umgås med resten av familjen såklart! ;D. Fika är ju självklart väldigt gott!

    Vi gillar att kolla på film, utflykter mm.

    Skriv gärna tillbaka! 
  • Äldre 24 Jun 12:40
    #3

    Hej. är en ensamstående 2 barnsfar som gärna träffar lite nya vänner. har 2 st barn, 4 och 6 år gamla.

    Bor i uddevalla, hör av dig ifall du/ni vill hitta på något 

  • Äldre 7 Feb 13:49
    #4

    Söker andra kvinnor i alla åldrar gärna med barn, går även bra utan och som vill utöka sin vänkrets. Ni får gärna bo kring Uddevalla/Stenungsund/Kungälv/Göteborg. Vore kul om ni hörde av er.

Svar på tråden Nya vänner i uddevalla sökes =)