• Ung kvinna
    Äldre 23 Feb 23:59
    5357 visningar
    5 svar
    5
    5357

    rea/ på nåt apotek i Stockholm?Vill köpa priorin billigt..

    Jag vill verkligen köpa priorin men det är svindyrt (ca 400 kr) och jag vill inte köpa det på nätet eftersom man inte riktigt vet vad man får. Därför undrar jag om det är nån som vet om det finns nån slag rabatt eller kampanj på nåt apotek i Stockholm på valfri vara?

    Tacksam för svar 

  • Svar på tråden rea/ på nåt apotek i Stockholm?Vill köpa priorin billigt..
  • Äldre 24 Mar 21:41
    #1

    hejsan! jag såg att du ville ha tips på vem som säljer billig priorin, jag vet inte exakt vart det finns eller så, men på kronans droghandel (apotek) är det just nu 20 procent på några av deras varor(utvalda) , varför inte gå in och kolla om det är 20 procent på priorin, hoppas du hittar de.
    Och jag har en fråga är priorin bra för håret? just nu använder jag silcea, men om priorin är bra tänker jag också köpa av den! lycka till :) 

  • Ung kvinna
    Äldre 24 Mar 22:51
    #2
    saraandersson skrev 2013-03-24 21:41:13 följande:
    hejsan! jag såg att du ville ha tips på vem som säljer billig priorin, jag vet inte exakt vart det finns eller så, men på kronans droghandel (apotek) är det just nu 20 procent på några av deras varor(utvalda) , varför inte gå in och kolla om det är 20 procent på priorin, hoppas du hittar de.
    Och jag har en fråga är priorin bra för håret? just nu använder jag silcea, men om priorin är bra tänker jag också köpa av den! lycka till :) 
    tack för tipset! För mig har priorin funkat väldigt bra. Tappade mkt hår ett tag men tappar väldigt lite nu när jag äter priorin. Är jättenöjd.
  • Äldre 9 May 11:45
    #3

    Billig priorin från 149 kr. hittar du här: http://vitamingrosissten.shop.textalk.se/

  • Elin 885
    Äldre 9 May 11:47
    #4
    lonelycowboy skrev 2013-05-09 11:45:15 följande:
    Billig priorin från 149 kr. hittar du här: vitamingrosissten.shop.textalk.se/
    fast ts ville ju inte köpa på nätet....
    Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, men jag är snäll egentligen =)
  • Äldre 6 Nov 17:08
    #5

    Du kan också prova www.apoteko.se, de ska öppna i sverige inan Julen. Du kan kolla priset för Priorin här www.apoteko.se/product/priorin-extra-60-kapslar/
    Jag tror att det kostar runt 299 kr. och du få nästa dag leverans om du bestäla inan kl13. Du kan spara upp till 100 kr.

Svar på tråden rea/ på nåt apotek i Stockholm?Vill köpa priorin billigt..