• Anonym (Blyg)
    Äldre 25 Feb 21:24
    11808 visningar
    31 svar
    31
    11808

    Sitta på mitt ansikte..

    Hej, jag har aldrig vågat frågat en tjej om hon vill sitta på mitt ansikte, även fast jag har drömt om det länge, man skulle kunna säga att det är en sån sak man vill prova innan man dör... skulle vilja att hon band fast mig och satt sig med all sin tyngd på mitt ansikte med eller utan trosor tills jag nästan kvävdes men har som sagt aldrig vågat frågat någon, är väl rädd att hon ska tycka att jag är konstig.
    Finns det  någon här som skulle vara intresserad av det ? eller har erfarenhet av detta ? 

  • Svar på tråden Sitta på mitt ansikte..
  • Anonym (Micke­)
    Äldre 3 Mar 18:48
    #21

    Det är ju hur mysigt som helst,då kan tjejen styra vart
    hon vill ha tungan,sen kan man smeka rumpa och bröst samtidigt. 

  • mojnme­niito
    Äldre 3 Mar 19:02
    #22
    Anonym (Fråga) skrev 2013-02-28 23:25:23 följande:
    Att slicka fitta med tjejen sittande över ansiktet när hon samtidigt runkar är så man nästan sprutar bara man tänker på det. Sex är ju lite givande och tagande - fråga men acceptera ett nej. Svårare är det inte.
  • Anonym
    Äldre 3 Mar 20:21
    #23
    Anonym (Blyg) skrev 2013-02-25 21:24:40 följande:
    Hej, jag har aldrig vågat frågat en tjej om hon vill sitta på mitt ansikte, även fast jag har drömt om det länge, man skulle kunna säga att det är en sån sak man vill prova innan man dör... skulle vilja att hon band fast mig och satt sig med all sin tyngd på mitt ansikte med eller utan trosor tills jag nästan kvävdes men har som sagt aldrig vågat frågat någon, är väl rädd att hon ska tycka att jag är konstig.
    Finns det  någon här som skulle vara intresserad av det ? eller har erfarenhet av detta ? 
    JA!
    JAG SKULLE GÄRNA GÖRA DET MED DIG!
    LÅTER SOM EN DRÖM!
    EN UNDERBAR DRÖM!
  • Anonym (Blyg) Trådstartaren
    Äldre 4 Mar 00:09
    #24
    Anonym skrev 2013-03-03 20:21:35 följande:
    JA!
    JAG SKULLE GÄRNA GÖRA DET MED DIG!
    LÅTER SOM EN DRÖM!
    EN UNDERBAR DRÖM!
    härligt ! säg var och när så e  jag på ;)
  • Äldre 4 Mar 00:54
    #25
    Anonym (Blyg) skrev 2013-03-04 00:09:48 följande:
    härligt ! säg var och när så e  jag på ;)
    Nu hoppar jag in här. Glad

    Att hon sitter på huk över är ju fräckt. Men ingen förnedring för min del (vid särskilt önskemål får hon fråga), inga kränkande ord eller kvävningar. Men att verkligen gå in för det naturligtvis. Det är inte bara upphetsande och roligt att stimulera - det är jävla tufft med den ställningen.
  • Äldre 4 Mar 23:50
    #26

    När tjejen sitter på mitt ansikte är nog bland de bästa jag vet.

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 17 Mar 17:28
    #27

    Jag är tjej och hade kunnat tänka mig att sitta på en killes ansikte med full vikt väger 58 kg och är 164 utan Trosa oxå tror ja så att killens näsa åker in i fittan så jävla skönt låter det

  • wiwi
    Äldre 17 Mar 17:46
    #28

    mm det låt jätte fin å vill prova dedt.
    är en kille

  • Äldre 18 Mar 10:32
    #29

    Att få ligga under en kvinna som sitter på ansiktet och helt styr var hon vill ha tunga och läppar är helt underbart..Tungan ute

  • Anonym (Anon)
    Äldre 18 Mar 10:51
    #30



  • Äldre 18 Mar 11:35
    #31
    Anonym (Anonym) skrev 2014-03-17 17:28:37 följande:
    Jag är tjej och hade kunnat tänka mig att sitta på en killes ansikte med full vikt väger 58 kg och är 164 utan Trosa oxå tror ja så att killens näsa åker in i fittan så jävla skönt låter det

    mmm de är härligt att få en våt fitta gniden mot hela ansikte, och gärna klitta tryckt mot tunga , kommer så härligt åt med ett finger eller två i fittan samtidigt.... och analenför dom som gillar det.....
Svar på tråden Sitta på mitt ansikte..