• Äldre 28 Feb 20:03
    13826 visningar
    133 svar
    133
    13826

    När tycker du det är OK att barn kollar på PORR

    När tycker du det är OK att barn kollar på PORR


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-01 16:22
    När jag menar porr menar jag att man t.ex går in på en porrsida
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När tycker du det är OK att barn kollar på PORR
  • Äldre 8 Mar 12:03
    YTSHC skrev 2013-03-08 11:56:16 följande:
    Så varför är de nyfikna och de inte är villiga att försöka förstå? Och nyfiken blir de flesta runt 5-8-årsåldern.
    Nyfikenhet och förstånd går inte alltid hand i hand. 
    En man, två barn, tre älsklingar
  • Äldre 8 Mar 12:16

    Att vara nyfiken och fundera på att vissa har snopp och andra snippa är för fan inte samma sak som att vilja se porr. Sjuka fanskap som vill visa porr för 5-8åringar.

  • Jellyb­eanbab­y
    Äldre 8 Mar 12:19
    Pissenisse skrev 2013-03-08 12:16:46 följande:
    Att vara nyfiken och fundera på att vissa har snopp och andra snippa är för fan inte samma sak som att vilja se porr. Sjuka fanskap som vill visa porr för 5-8åringar.
    orka
  • Äldre 8 Mar 12:20
    Pissenisse skrev 2013-03-08 12:16:46 följande:
    Att vara nyfiken och fundera på att vissa har snopp och andra snippa är för fan inte samma sak som att vilja se porr. Sjuka fanskap som vill visa porr för 5-8åringar.
    Precis! 
    En man, två barn, tre älsklingar
  • YTSHC
    Äldre 8 Mar 12:34
    Pissenisse skrev 2013-03-08 12:16:46 följande:
    Att vara nyfiken och fundera på att vissa har snopp och andra snippa är för fan inte samma sak som att vilja se porr. Sjuka fanskap som vill visa porr för 5-8åringar.
    Vad är det för skillnad? Båda handlar om nakenhet och hur könen används. Jag skulle inte lägga fram en porrfilm åt mitt barn, men om barnet sökte reda på en själv och började titta skulle jag inte ta bort den.
  • Jellyb­eanbab­y
    Äldre 8 Mar 12:52
    YTSHC skrev 2013-03-08 12:34:55 följande:
    Vad är det för skillnad? Båda handlar om nakenhet och hur könen används. Jag skulle inte lägga fram en porrfilm åt mitt barn, men om barnet sökte reda på en själv och började titta skulle jag inte ta bort den.
    Nu vet jag att du trollar.

    Om du verkligen är mån om ditt/dina barns väl och ve, så tar du och lånar någon bok om hur barn blir till från biblioteket. Något annat är bara dödfödda försök att mata ett argument som gränsar till pedofili.
    orka
  • YTSHC
    Äldre 8 Mar 12:55
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-08 12:52:47 följande:
    Nu vet jag att du trollar.

    Om du verkligen är mån om ditt/dina barns väl och ve, så tar du och lånar någon bok om hur barn blir till från biblioteket. Något annat är bara dödfödda försök att mata ett argument som gränsar till pedofili.
    Eller så är det du som vill skydda barnen från något som inte är farligt.
  • Anonym
    Äldre 8 Mar 12:59

    Jag började när jag var runt 12 så jag antar kring den åldern.. Men jag kommer nog inte snoka i mina barns datorer om de får tillgång till det. Jag fick fri tillgång till internet när jag var liten och det har jag snarare lärt mig mycket av och haft nytta av än skadad. De har dessutom rätt till sitt privatliv, till sin sexualitet, tycker jag. 

    Är det däremot snack om att de ska börja träffa någon från nätet vill jag däremot ha koll.

  • Jellyb­eanbab­y
    Äldre 8 Mar 13:01
    YTSHC skrev 2013-03-08 12:55:37 följande:
    Eller så är det du som vill skydda barnen från något som inte är farligt.
    Och du fortsätter med dina genomvidriga dödfödda försök att mata ett argument som gränsar till pedofili.
    orka
  • YTSHC
    Äldre 8 Mar 13:04
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-08 13:01:50 följande:
    Och du fortsätter med dina genomvidriga dödfödda försök att mata ett argument som gränsar till pedofili.
    Du kan ju inte ens förklara varför det skulle vara farligt för en sex-åring att se två vuxna människor ha sex med varandra. Du säger att barn inte förstår sådant (vilket jag inte håller med om). Betyder det då att barnet inte får se någonting det inte förstår, eller gäller det bara sex för att du är så pryd?

    Jag minns när jag själv var liten och råkade besöka mamma och pappa när de låg och knullade. Minns bara att det stank förjävligt och att ingen av dem ville ha mig där. Men inte fan tyckte jag det såg läskigt eller obehagligt ut.

    Du får allt förklara vad som är så farligt innan du blir tagen på allvar. ARGUMENT, tack.
  • Jellyb­eanbab­y
    Äldre 8 Mar 13:11
    YTSHC skrev 2013-03-08 13:04:55 följande:
    Du kan ju inte ens förklara varför det skulle vara farligt för en sex-åring att se två vuxna människor ha sex med varandra. Du säger att barn inte förstår sådant (vilket jag inte håller med om). Betyder det då att barnet inte får se någonting det inte förstår, eller gäller det bara sex för att du är så pryd?

    Jag minns när jag själv var liten och råkade besöka mamma och pappa när de låg och knullade. Minns bara att det stank förjävligt och att ingen av dem ville ha mig där. Men inte fan tyckte jag det såg läskigt eller obehagligt ut.

    Du får allt förklara vad som är så farligt innan du blir tagen på allvar. ARGUMENT, tack.
    Och du fortsätter med dina genomvidriga dödfödda försök att mata ett argument som gränsar till pedofili.
    orka
  • YTSHC
    Äldre 8 Mar 13:13
    Jellybeanbaby skrev 2013-03-08 13:11:44 följande:
    Och du fortsätter med dina genomvidriga dödfödda försök att mata ett argument som gränsar till pedofili.
    Varför är det så att den som argumenterar med sakliga exempel är den som får ta skiten mot en som helt saknar argument och kallar mig misstänkt pedofil?

    Only on FL.
  • Jellyb­eanbab­y
    Äldre 8 Mar 13:23
    YTSHC skrev 2013-03-08 13:13:38 följande:
    Varför är det så att den som argumenterar med sakliga exempel är den som får ta skiten mot en som helt saknar argument och kallar mig misstänkt pedofil?

    Only on FL.
    Ja gissa det du. Gissa två gånger t o m. Och jag kallade inte dig pedofil. Alls.
    orka
Svar på tråden När tycker du det är OK att barn kollar på PORR