• Elin8401

    gravida från tråden= vi som försöker få bebis 2013

    Här sammla vi som precis får  plus eller har haft plus ett tag från tråden
    Vi som försöker få bebis 2013


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-11 11:22
    BF lista
    Elin8401- 18 nov

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-11 11:41

    BF lista
    SoMa72- 13 nov
    elsanpelsan- 16 nov
    Elin8401- 18 nov

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-18 09:50

    Här är länken till bildtråden:

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69187409.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-29 15:52
    Nu har våra älskade skatter kommit till världen ♡

    Oskar: 7nov 3420g 51cm Elsanpelsan
    Elise: 17nov 3350g 49cm Längtan till dej
    Ellen: 19nov 2910g 48cm Elin8401
    Kevin: 21nov 3460g 50cm Bianca1
    William: 20dec 3685g 52cm Annzi83
    Theo: 31dec 5040g 54cm Anna med 3trollungar

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-30 14:09
    Oskar: 7nov 3420g 51cm-Elsanpelsan
    Elise: 17 nov 3350g 49cm- Alldeles Ny
    Ellen: 19nov 2910g 48cm- Elin8401
    Kevin: 21nov 3460g 50cm- Bianca1
    Elvin: 3dec 2865g 45cm- Maby4
    William: 20dec 3685g 52cm- Annzi83
    Theo: 31dec 5040g 54cm- Anna med 3trollungar
    Walter: 29jan 3970g 52cm- Fru Persson
  • Svar på tråden gravida från tråden= vi som försöker få bebis 2013
  • Elin8401
    Elsanpelsan skrev 2013-03-18 15:30:51 följande:
    Ganska säjer på mf nu... plus att jag fick kräksjukan jag också. Vilken dag! Så blir nog att jag lämnar er :(

    Elsanpelsan skrev 2013-03-18 15:30:51 följande:
    Ganska säjer på mf nu... plus att jag fick kräksjukan jag också. Vilken dag! Så blir nog att jag lämnar er :(

    Nej va tråkigt!!! Blöder du än??
  • Elsanpelsan
    Elin8401 skrev 2013-03-18 15:35:53 följande:
    Elsanpelsan skrev 2013-03-18 15:30:51 följande:
    Ganska säjer på mf nu... plus att jag fick kräksjukan jag också. Vilken dag! Så blir nog att jag lämnar er :(
    Nej va tråkigt!!! Blöder du än??

    Ja det kom mer blod nu plus att symtomen är borta..
  • Elin8401
    Elsanpelsan skrev 2013-03-18 15:37:30 följande:
    Ja det kom mer blod nu plus att symtomen är borta..

    fy. Ja håller mina tummarna å tår för dej tjejen!
  • SoMa72
    Elsanpelsan skrev 2013-03-18 15:30:51 följande:
    Ganska säjer på mf nu... plus att jag fick kräksjukan jag också. Vilken dag! Så blir nog att jag lämnar er :(

    Men usch vad tråkigt att höra! Fy, vad ledsamt...
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • popkyss

    HELVETES SATAN, VA LEDSEN JAG ÄR! Gråter

    Blev ordinerad av min psykiater att jag skulle gå till MVC idag för att göra ett test även där av någon konstig anledning. Hur som helst så gjorde jag som hon sa och gick dit...
    Visar ingenting på MVC:s tester, vilket jag visste innan då dom har rfsu-tester där som jag redan har testat med hemma utan något plus :/
    Hur som helst så har jag plussat solklart på både clearblue och preg och tog tillomed med testerna och visade in real life liksom och hon verkar typ tro att jag har målat dit strecken med tusch eller något för hon var bara otrevlig och hänvisade mig till deras testresultat.
    Hon föreslog t.ex. att jag kunde vara skengravid :@ hon pratade hit och dit om att jag inte har varit så psykiskt stabil under mina tonår och att jag kanske inte är det nu heller och därav kanske har lättare att inbilla mig saker, TYP EXAKT SÅ SA HON :O
    Alltså, där sitter jag med fyra positiva gravtest i handen, fäller en tår och går ut därifrån med den mest hemska känslan jag har känt i hela mitt liv. SÅ JÄVLA KRÄNKT KÄNDE JAG MIG. Och känner mig fortfarande, sitter och skakar av ångest och har gått över mensen med 3 dagar nu, plus alla jävla symptom.
    INGEN KAN TA IFRÅN MIG VAD JAG KÄNNER!!!
    Jag borde egentligen inte ta åt mig så mycket men det är lättare sagt än gjort, för fyfan va jag har kämpat för att ta mig ur 11 års anorexi och gått upp 32 kg i vikt på två år :'(

    Hennes tanke var väl att jag var rädd att jag inte kunde få barn för att jag har varit så fruktansvärt ätstörd och att jag därmed ville så mycket så att jag "SJÄLVKLART INBILLAR MIG POSITIVA GRAVTEST"!!!
    Som ett jävla slag i magen verkligen.

    Frågade snällt om jag kunde få ta ett blodprov för att det verkar lite knepigt alltihop, men det fick jag verkligen inte sa hon. Utan jag får komma och pissa i den där jävla muggen OM EN VECKA på den öpnna mottagningen om jag inte har fått min mens.

    FYFAAAN va besviken jag är på mödravårdcentralens upprädande gentemot mig.

    Kram till er / en kränkt ledsen tjej             

               

  • Elin8401
    popkyss skrev 2013-03-18 18:11:55 följande:
    HELVETES SATAN, VA LEDSEN JAG ÄR! Blev ordinerad av min psykiater att jag skulle gå till MVC idag för att göra ett test även där av någon konstig anledning. Hur som helst så gjorde jag som hon sa och gick dit... Visar ingenting på MVC:s tester, vilket jag visste innan då dom har rfsu-tester där som jag redan har testat med hemma utan något plus :/ Hur som helst så har jag plussat solklart på både clearblue och preg och tog tillomed med testerna och visade in real life liksom och hon verkar typ tro att jag har målat dit strecken med tusch eller något för hon var bara otrevlig och hänvisade mig till deras testresultat. Hon föreslog t.ex. att jag kunde vara skengravid :@ hon pratade hit och dit om att jag inte har varit så psykiskt stabil under mina tonår och att jag kanske inte är det nu heller och därav kanske har lättare att inbilla mig saker, TYP EXAKT SÅ SA HON :O Alltså, där sitter jag med fyra positiva gravtest i handen, fäller en tår och går ut därifrån med den mest hemska känslan jag har känt i hela mitt liv. SÅ JÄVLA KRÄNKT KÄNDE JAG MIG. Och känner mig fortfarande, sitter och skakar av ångest och har gått över mensen med 3 dagar nu, plus alla jävla symptom. INGEN KAN TA IFRÅN MIG VAD JAG KÄNNER!!! Jag borde egentligen inte ta åt mig så mycket men det är lättare sagt än gjort, för fyfan va jag har kämpat för att ta mig ur 11 års anorexi och gått upp 32 kg i vikt på två år :'( Hennes tanke var väl att jag var rädd att jag inte kunde få barn för att jag har varit så fruktansvärt ätstörd och att jag därmed ville så mycket så att jag "SJÄLVKLART INBILLAR MIG POSITIVA GRAVTEST"!!! Som ett jävla slag i magen verkligen. Frågade snällt om jag kunde få ta ett blodprov för att det verkar lite knepigt alltihop, men det fick jag verkligen inte sa hon. Utan jag får komma och pissa i den där jävla muggen OM EN VECKA på den öpnna mottagningen om jag inte har fått min mens. FYFAAAN va besviken jag är på mödravårdcentralens upprädande gentemot mig. Kram till er / en kränkt ledsen tjej                         

    ne fy vad dåligt bemött du blev!!!! Så kan mån väller inte bara säga rakt ut till en person... Det bevisar bara ju med dina 4test att du e gravid. el?? Konstigt att det inte ger utslag på deras... Kunde dom inte ha tagit ett blodprov samtidigt??? Det tar ju knappt 5sek.. Massa kramar till dej!!.
  • Sakira

    Hallå!
    Jag plussade imorse på BIM+2. Det var svagt så kommer testa imorn igen men det är mest för att jag är paranoid och vägrar tro att det är sant.

    BF 22/11

  • Leandra10

    Vad tråkigt popkyss,bry dig inte om sådana hjärtlösa människor, det är inte värt det! Hoppas allt löser sigGlad

    Sakira:Vad kul grattis, jag vågar inte heller tro på mina två rfsu test som klart blev positiva efter bara några sekunder så jag ska till min ungdomsmottagning för att göra ett slutgiltigt test, jag behöver det för att fatta att jag är GRAVID :)

    Hoppas allt är bra med er alla :D    

  • lavendelle

    Jag plussade idag solklart plus men fattar det ändå inte riktigt!

Svar på tråden gravida från tråden= vi som försöker få bebis 2013