• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden pojke eller flicka? Bild
  • Twiist3d

    är det en pojke eller flicka??


    If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Topcom

    Åh vilken söt en, vackra ögon, liknar min son :) jag vet redan könet så jag gissar inte :)

  • Pandamamma79

    När ska det avslöjas?
    Brukar inte vara jättenyfiken på om barn är pojke eller flicka...men nu eftersom frågan ställts

  • Alisa
    CeciliaMaria82 skrev 2013-03-16 18:39:01 följande:
    Vill påpeka detta med Dumbo och Vingmutter, det kallas för mobbing och uppskattas inte av mig. Mitt barn liksom sin far kommer ha utstående öron fram till puberteten då de fälls in skulle jag gissa. 
    När man ser personligheten som mitt barn har så kan jag lova det är det sista som du lägger märke till!

    Iaf så är det upp till varje person med utstående öron att kalla sig själv för Dumbo, Vingmutter eller vad det nu må hända vara för skälls ord de tar till! 
  • Zarina
    Dreaming0011 skrev 2013-03-20 14:52:41 följande:
    Men jag som är inne via mobil kan inte se hennes sida. Kan ingen avslöja vad sötisen på bilden är för kön?
    2020 skrev 2013-03-22 08:21:39 följande:
    Jag kan inte heller gå in på profilen då snälla kan någon berätta :)?

    Flicka!
  • Natulcien
    CeciliaMaria82 skrev 2013-03-24 06:53:08 följande:
    Åhå elaka människa som förstört hela tråden genom att berätta resultatet, så egoistiskt!
    Fast....om man vill göra en sån här tråd och det känns viktigt att hålla sanningen hemlig...så kanske man ska se till att svaret inte finns på den egna presentationen... Ett tips inför framtiden... Flört
  • enanna
    CeciliaMaria82 skrev 2013-03-24 06:53:08 följande:
    Åhå elaka människa som förstört hela tråden genom att berätta resultatet, så egoistiskt!
    Natulcien skrev 2013-03-24 12:50:35 följande:
    Fast....om man vill göra en sån här tråd och det känns viktigt att hålla sanningen hemlig...så kanske man ska se till att svaret inte finns på den egna presentationen... Ett tips inför framtiden... Flört
    Ja vaddådå? Dessutom har du ju fått en massa svar ren och fått ett resultat, vad är nu det att reagera så på?
  • mallan74

    Haha instämmer med tidigare talare :)
    Det va på tiden att svaret avslöjades.

  • Twiist3d
    LiamsMamma skrev 2013-03-24 18:01:36 följande:
    Dessutom så var den här tråden rätt död redan så det var bara det rätta svaret som fattades!
    If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
Svar på tråden pojke eller flicka? Bild