• Anonym (95D)
    Äldre 17 Mar 13:20
    97960 visningar
    182 svar
    182
    97960

    Skäms över mina bröst *Bilder*

    Har aldrig tidigare visat någon mina bröst just av den enkla anledningen att jag mår så fruktansvärt dåligt av dom.
    Jag skäms även nu att visa dom därav är jag anonym.

    Som liten fick jag bröst sent och alla andra hade fått bröst och man blev retad för plankan.
    Sen tillslut kom brösten och ingen var gladare än jag att äntligen börja få bröst, men dom bara växte och står nu på 95D och pga storleken och tyngden blivit fula hängbröst med stora vårtgårdar och bröstvårtorna petar neråt

    Jag vet mycket väl att jag tillhör dom som har de fula brösten som man brukar få höra att hängbröst är så gräsligt osv.

    Har ammat flera barn men tack och lov har dom inte blivit ännu värre sen det utan är fortfarande som dom var innan. Hängiga men ändå fylliga.

    Hur ska man våga känna att man KAN visa sig inför sin partner trots sina fula bihang?

    Detta är ingen tråd för att visa upp mig utan jag behöver verkligen hjälp av folk hur jag kan bygga upp mitt självförtroende.            

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-17 13:22
    Bild på sid 1

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-18 16:56
    Bild finns inlagt av en anonym nr 114

  • Svar på tråden Skäms över mina bröst *Bilder*
  • Anonym
    Äldre 17 Mar 13:21
    #1

  • Anonym (:))
    Äldre 17 Mar 13:26
    #2

    Tycker du har fin form.. Men de skulle behöva ett lyft så bröstvårtorna hamnar mer på bröstet... Kan iallafall inte se att NÅGON kille skulle klaga för de var mycket fina.. 

  • Anonym
    Äldre 17 Mar 13:27
    #3

    De ser väl inte så illa ut, tycker de ser sexiga ut.. :)

  • Äldre 17 Mar 13:27
    #4

    Dina bröst är INTE fula!

  • Äldre 17 Mar 13:29
    #5

    Jag hade inte reagerat på dem på ett badhus iaf.. ser ut som helt vanliga bröst i större storlek. Inget fel på dem. 

  • Anonym (moni)
    Äldre 17 Mar 13:29
    #6

    Helt oki tycker jag! Du ska inte skämmas!

  • Anonym
    Äldre 17 Mar 13:32
    #7

    Tycker de är fina,hade gärna haft dem!

  • Turkfä­stmön
    Äldre 17 Mar 13:34
    #8

    Ser ut som helt normala bröst.

  • Anonym
    Äldre 17 Mar 13:36
    #9

    Anledningen till att jag aldrig vågat visat dom är ju just pga dom hänger och bröstvårtorna tittar neråt.

    När man chattat med många killar så har man ju fått veta att dessa iaf gillar stora fasta bröst och där har jag alltid tackat för mig och avslutat mitt snack med dom.

    Jag är så rädd för vad folk ska säja eller tycka om dom   

  • Anonym (fina)
    Äldre 17 Mar 13:36
    #10

    Mycket snyggare än mina!

Svar på tråden Skäms över mina bröst *Bilder*