• Anonym (95D)
    Äldre 17 Mar 13:20
    97838 visningar
    182 svar
    182
    97838

    Skäms över mina bröst *Bilder*

    Har aldrig tidigare visat någon mina bröst just av den enkla anledningen att jag mår så fruktansvärt dåligt av dom.
    Jag skäms även nu att visa dom därav är jag anonym.

    Som liten fick jag bröst sent och alla andra hade fått bröst och man blev retad för plankan.
    Sen tillslut kom brösten och ingen var gladare än jag att äntligen börja få bröst, men dom bara växte och står nu på 95D och pga storleken och tyngden blivit fula hängbröst med stora vårtgårdar och bröstvårtorna petar neråt

    Jag vet mycket väl att jag tillhör dom som har de fula brösten som man brukar få höra att hängbröst är så gräsligt osv.

    Har ammat flera barn men tack och lov har dom inte blivit ännu värre sen det utan är fortfarande som dom var innan. Hängiga men ändå fylliga.

    Hur ska man våga känna att man KAN visa sig inför sin partner trots sina fula bihang?

    Detta är ingen tråd för att visa upp mig utan jag behöver verkligen hjälp av folk hur jag kan bygga upp mitt självförtroende.            

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-17 13:22
    Bild på sid 1

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-18 16:56
    Bild finns inlagt av en anonym nr 114

  • Svar på tråden Skäms över mina bröst *Bilder*
  • Anonym (Annel­ie)
    Äldre 19 Mar 11:36

    Ser ut som mina! Och min man älskar dem! Precis som de är!

  • Mizzii
    Äldre 19 Mar 13:05
    traveler skrev 2013-03-19 08:23:58 följande:
    En fråga TS, har du partner nu? Du pratade förut om att chatta med killar. Hur ligger det till?

    Jo men menade alltså de män man snackat med INNAN man träffade min man.
    Anonym skrev 2013-03-19 11:06:51 följande:
    Jag tror att TS vill ha uppmärksamhet. Visst vill du höra att de är fina.
    Ja, jag tycker faktiskt att de är helt okej.
    Fast jag gillar små fasta, handfulla i storlek men det är ju bara tycke och smak. 

    Men vad gillar männen?
    Tror att en del gillar små fasta och en del gillar stora, eller? 
    Öh nej, handlar inte alls om det.
    Detta är första gången jag bara har tagit mod till mig och visat dom här.
    Finns säkert många som lätt skulle läcka ut massa bilder på sina bröst hejvilt bara för att få höra massa lovande ord, men så är inte fallet med detta  

     
  • travel­er
    Äldre 19 Mar 13:12
    Mizzii skrev 2013-03-19 13:05:47 följande:

    Jo men menade alltså de män man snackat med INNAN man träffade min man.

    Öh nej, handlar inte alls om det.
    Detta är första gången jag bara har tagit mod till mig och visat dom här.
    Finns säkert många som lätt skulle läcka ut massa bilder på sina bröst hejvilt bara för att få höra massa lovande ord, men så är inte fallet med detta  

     
    Hur är det bland dina väninnor då? Är de också missnöjda med sina bröst eller är det någon som du brås på?
  • Anonym
    Äldre 19 Mar 13:32

    Öh det är väl klart du vill höra att de är fina.
    Annars, om du visste att alla skulle tycka att dina bröst var hemska, skulle du ju inte utsätta dig att visa dem.
    Öhh??
    Men de med dålig självkänsla behöver det, så är det ju.

    Men gällande dina bröst så måste ju dina bröst vara underbara, för de män som gillar stora!

     

  • Anonym
    Äldre 19 Mar 16:23

    Skulle vilja leka med dina bröst ts

  • Anonym (Kopul­anten)
    Äldre 19 Mar 18:12
    Anonym skrev 2013-03-19 16:23:21 följande:
    Skulle vilja leka med dina bröst ts

    Svenska flagans hambo 



  • Äldre 20 Mar 18:39
    Mizzii skrev 2013-03-19 07:39:20 följande:
    Tycker redan mina ser ut som manglade pattar efter man ammat flera barn
    Så klart att brösten förändras för många efter man ammat eller varit gravid. Men tycker ändå dina ser fylliga ut och inte alls som två tomma skinnpåsbitar som jag misstänker att mina kommer göra. Dock så kommer jag nog inte bry mig lika mycket då jag menar att dom flesta bröst blir snygga med en bra bh och den enda som regelbundet ska se mig naken älskar mig för den jag är. Och jag tycker själv om mina bröst som gett mig en sån fin närhet och upplevelse att kunna mata min son med dom :)
    Pojke född 2012-01-16
  • Anonym
    Äldre 23 Mar 02:01

    Många tjejer tycker dom har fula bröst för all reklam och bilder på hur bröst "ska vara" (opererade, retucherade)

    Det är inget fel på dina bröst, dom är vackra och naturliga, precis som dom ska vara!

  • Anonym
    Äldre 23 Mar 02:03

    Tycker de ser trevliga ut. :)

  • jackyy­ouknow
    Äldre 23 Mar 02:53

    Dina bröst är helt OK. Inget att skämmas över

  • Realis­tens
    Äldre 7 Sep 22:26

    Älskar hängbröst !
    Mkt sexigt och mkt mer att leka och mysa med. 

  • Ernst Hugo
    Äldre 7 Sep 23:46

    Ts du har underbart fina bröst! Just storlek, häng och stora vårtgårdar är det finaste som finns!


    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
Svar på tråden Skäms över mina bröst *Bilder*