• Anonym (oskul­d)
    Äldre 19 Mar 17:03
    9614 visningar
    35 svar
    35
    9614

    Köpa sex?

    Är en snubbe på 28 som aldrig haft en tjej. Så nu funderar jag på att anlita ett proffs, hur gör man? Vet inte om jag vågar riktigt, känns rätt pinsamt.
    Läst på flashback men inga riktigt bra tips. 

  • Svar på tråden Köpa sex?
  • Anonym
    Äldre 19 Mar 17:19
    #1
    Anonym (oskuld) skrev 2013-03-19 17:03:23 följande:
    Är en snubbe på 28 som aldrig haft en tjej. Så nu funderar jag på att anlita ett proffs, hur gör man? Vet inte om jag vågar riktigt, känns rätt pinsamt.
    Läst på flashback men inga riktigt bra tips. 
    Googla tantra massage..... Tror det är bättre att börja med intimmassage där du inte behöver göra något själv.

    Några timmar med ompyssling är underbart med rätt massös och du sabbar inte förhållandet till sex.


  • Anonym
    Äldre 19 Mar 18:02
    #2
    Anonym (oskuld) skrev 2013-03-19 17:03:23 följande:
    Är en snubbe på 28 som aldrig haft en tjej. Så nu funderar jag på att anlita ett proffs, hur gör man? Vet inte om jag vågar riktigt, känns rätt pinsamt.
    Läst på flashback men inga riktigt bra tips. 
    Hmm, jag tror och tycker nog att du hellre skall se över möjligheten till nätdating. Troligtvis har du redan gjort detta men om jag tillåts spekulera så kanske du har provat fel siter ?


  • pingvi­n
    Äldre 19 Mar 18:23
    #3

    Ta en weekendresa till någon stad utanför Sverige (tex Köpenhamn) där de har seriösa bordeller och boka tid för en timme eller två. Inte alls pinsamt.

  • fortsä­tt paddla
    Äldre 19 Mar 18:32
    #4

    Vill du ha sex med en tjej som aldrig skulle ha haft det med dig ,om du inte betalade för det?

  • Anonym (oskul­d) Trådstartaren
    Äldre 19 Mar 18:55
    #5
    Anonym skrev 2013-03-19 18:02:36 följande:
    Hmm, jag tror och tycker nog att du hellre skall se över möjligheten till nätdating. Troligtvis har du redan gjort detta men om jag tillåts spekulera så kanske du har provat fel siter ?


    Jag har testat HP, spray och MP. Jag bor i en liten håla. Helt hopplöst
    fortsätt paddla skrev 2013-03-19 18:32:16 följande:
    Vill du ha sex med en tjej som aldrig skulle ha haft det med dig ,om du inte betalade för det?
    Hur vet du det? Jag är inte ful, bara blyg.
  • fortsä­tt paddla
    Äldre 19 Mar 18:58
    #6

    Ok. Frågar, hur vet du att hon vill ha sex med dig om du betalar för det? Och vill du ha sex med någon som kanske inte vill ha sex med dig, om du nu inte betalar för det?

  • Anonym (oskul­d) Trådstartaren
    Äldre 19 Mar 19:02
    #7
    fortsätt paddla skrev 2013-03-19 18:58:09 följande:
    Ok. Frågar, hur vet du att hon vill ha sex med dig om du betalar för det? Och vill du ha sex med någon som kanske inte vill ha sex med dig, om du nu inte betalar för det?
    Du köper aldrig tjänster av folk eller? Det finns tjejer som vill göra detta, bara läsa på SW eller FB. Vill inte ha nån moraldiskussion med nån som inte vet vad jag gått igenom
  • fortsä­tt paddla
    Äldre 19 Mar 19:05
    #8

    Jag undrar bara om du vill. Ifrågasätter inte det moraliska i det. Jag är sådan att jag tror att sex blir bäst när båda verkligen njuter och vill.

  • Anonym (oskul­d) Trådstartaren
    Äldre 19 Mar 19:06
    #9
    fortsätt paddla skrev 2013-03-19 19:05:34 följande:
    Jag undrar bara om du vill. Ifrågasätter inte det moraliska i det. Jag är sådan att jag tror att sex blir bäst när båda verkligen njuter och vill.
    Hade jag inte velat hade jag väl inte frågat här
  • fortsä­tt paddla
    Äldre 19 Mar 19:09
    #10

    Nja, du skrev att du funderar på det. Du vet, det går säkert att få bättre sex på annat sätt. Tänkte att jag kunde få dig på bättre tankar...

Svar på tråden Köpa sex?