• Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 4 May 17:18
    7991 visningar
    47 svar
    47
    7991

    Varför så få kåta tjejer på nätet?

    Om man går in på sexsajter eller sexchattar kryllar det ju av killar/män där, väldigt få tjejer. Men kvinnor/tjejer är ju minst lika sexuella av sig men verkar inte finna något intresse av att hänga på nätet, min fråga är då, var håller tjejerna hus och hur tillfredsställer de sig i sin ensamhet? Och varför har det blivit så att nätet kryllar av 90% kåta män och 10% kåta kvinnor?

  • Svar på tråden Varför så få kåta tjejer på nätet?
  • Anonym (Venus­)
    Äldre 4 May 17:41
    #1

    Där tror jag du har fel min vän. Tjejer är inte lika kåta som killar. Vi kommer inte ens i närheten av er kåthetsnivå faktiskt...

  • Äldre 4 May 17:42
    #2
    Anonym (Venus) skrev 2013-05-04 17:41:17 följande:
    Där tror jag du har fel min vän. Tjejer är inte lika kåta som killar. Vi kommer inte ens i närheten av er kåthetsnivå faktiskt...
    Håller inte med. 

    Jag tror det handlar om att normen är "Fina flickor gillar inte att knulla", annars hade det knullats mycket mer om inte denna synen funnits. 
     
  • Anonym (eeeh)
    Äldre 4 May 17:43
    #3

    Tjejer vill kanske ha lite mer äkta vara samt får killar att ligga med om de känner för det.

  • Anonym (Venus­)
    Äldre 4 May 17:49
    #4
    ruuu skrev 2013-05-04 17:42:40 följande:
    Håller inte med. 

    Jag tror det handlar om att normen är "Fina flickor gillar inte att knulla", annars hade det knullats mycket mer om inte denna synen funnits. 
     
    Tror inte som du. Män har det i sin DNA. De är genetiskt programmerade att vara just kåta, sprida sin säd så mycket som möjligt. Kvinnor är genetiskt programmerade att hitta en så bra far som möjligt till sina barn. Kvinnor har inget att vinna på att "knulla runt" med så många som möjligt. Enligt evolutionen alltså...
  • Kjellg­ren
    Äldre 4 May 18:08
    #5

    Fortfarande finns det ett tabu runt kvinnlig sexualitet, det är inte lika accepterat som kvinna att vara intresserad av sex, för kvinnor "ska" det vara kopplat till barnalstrande eller möjligen för att tillfredsställa sin man.

    I värsta fall så hänvisas det till gener och evolution för att stödja det hela. 

  • Äldre 4 May 18:10
    #6

    Därför att kåta tjejer kallas slampor. Tyvärr.

  • Anonym (Dee)
    Äldre 4 May 18:18
    #7

    Det är en större risk för en tjej att träffa en kille från nätet för sex. Eftersom de flesta män är fysiskt starkare måste en tjej gå på magkänsla att killen är normal och vettig. Inte så lätt på nätet.

  • Zandra f
    Äldre 4 May 22:48
    #8

    För att vi tjejer behöver bara gå ut på krogen å fråga ska vi knulla? plus man får en gratis drink på köpet:D

  • bamse7­5
    Äldre 4 May 22:55
    #9
    Zandra f skrev 2013-05-04 22:48:33 följande:
    För att vi tjejer behöver bara gå ut på krogen å fråga ska vi knulla? plus man får en gratis drink på köpet:D
    haha. Dagens sanning. Jävla fruntimmer!
  • Äldre 4 May 22:57
    #10

    Klart som fan tjejer är kåta, men som tjej på sexsajt blir det otroligt tjatigt med 100mail om dagen med samma frågor!! Jag tror inte ni fattar hur tråkogt det blir i längden..

    Är du kåt? Är du rakad? Vad gillar du analsex? Länge sen du knulla? Vill du med en blahablhabla man på xx år? Vill du knulla? Ska vi ses? Vill du mysa? Ska killar va rakade? Vad gillar du stora/små kukar?

    Fatta att ni tjatar sönder sex så det har i mitt fall blivit så fruktansvärt trist att snacka sex och att ens logga in på dessa sajter längre.. Finns liksom ingen finess/fantasi/charm/humor kvar..

Svar på tråden Varför så få kåta tjejer på nätet?