• Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 4 May 17:18
    7992 visningar
    47 svar
    47
    7992

    Varför så få kåta tjejer på nätet?

    Om man går in på sexsajter eller sexchattar kryllar det ju av killar/män där, väldigt få tjejer. Men kvinnor/tjejer är ju minst lika sexuella av sig men verkar inte finna något intresse av att hänga på nätet, min fråga är då, var håller tjejerna hus och hur tillfredsställer de sig i sin ensamhet? Och varför har det blivit så att nätet kryllar av 90% kåta män och 10% kåta kvinnor?

  • Svar på tråden Varför så få kåta tjejer på nätet?
  • Äldre 5 May 08:37
    #11
    Anonym (Venus) skrev 2013-05-04 17:49:34 följande:
    Tror inte som du. Män har det i sin DNA. De är genetiskt programmerade att vara just kåta, sprida sin säd så mycket som möjligt. Kvinnor är genetiskt programmerade att hitta en så bra far som möjligt till sina barn. Kvinnor har inget att vinna på att "knulla runt" med så många som möjligt. Enligt evolutionen alltså...
    Haha, helt ärligt tror jag det där är bullshit. Att vara kåt och att vilja knulla mycket vill tjejer också, kolla den yngre generationen(mer sexuellt frigjorda). Det är lika skönt för tjejer att ligga som för killar; om inte skönare? Vi har ju skönare orgasm. Det som hindrar dem är att de blir märkta som "slampor" om de knullar runt, både utav tjejer och killar. Vad jag hört så har könsdriften iaf med div. hormoner att göra och de halterna kan vara högre hos tjejer än killar. Jag vet flera exempel på relationer där tjejen är mycket kåtare än mannen ifråga, bla min egna relation. 
  • lillej­ag2009
    Äldre 5 May 08:40
    #12

    Kalla mig slappa om set så ska vara. Men jag är mer kåt än en kille i alla fall jag har ett extremt sex behov.

  • missan­75
    Äldre 5 May 08:42
    #13

    Jag antar att det har att göra med att kvinnor betydligt enklare kan hitta män att ligga med utan att blanda in nätet. Jag vet, iallafall, två män jag skulle kunna ringa om jag vill ligga som gladeligen skulle ha sex med mig om jag frågade. Om jag ville ligga med någon annan än min man. Varför skulle jag lägga ut en annons på BC eller liknande då?

  • Äldre 5 May 08:43
    #14
    lillejag2009 skrev 2013-05-05 08:40:06 följande:
    Kalla mig slappa om set så ska vara. Men jag är mer kåt än en kille i alla fall jag har ett extremt sex behov.
    2nd. Jag har tom problem på jobbet, jag går runt och tänker på sex jämt :( 
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 5 May 08:44
    #15
    micromat skrev 2013-05-04 22:57:01 följande:
    Klart som fan tjejer är kåta, men som tjej på sexsajt blir det otroligt tjatigt med 100mail om dagen med samma frågor!! Jag tror inte ni fattar hur tråkogt det blir i längden..

    Är du kåt? Är du rakad? Vad gillar du analsex? Länge sen du knulla? Vill du med en blahablhabla man på xx år? Vill du knulla? Ska vi ses? Vill du mysa? Ska killar va rakade? Vad gillar du stora/små kukar?

    Fatta att ni tjatar sönder sex så det har i mitt fall blivit så fruktansvärt trist att snacka sex och att ens logga in på dessa sajter längre.. Finns liksom ingen finess/fantasi/charm/humor kvar..



    Håller helt med. En vecka på en kontaktsida gör mig till manshatare. Just för att så många är totalt respektlösa. Sexlusten försvinner totalt.
    Reserverad står för upptagen.
  • lillej­ag2009
    Äldre 5 May 08:45
    #16

    Ruu jag förstår dig. Jag hade problem bär jag jobba jag hade alltid med min mini vibrator så jag kunde smita iväg på tian och leka lite på raster

  • Äldre 5 May 08:46
    #17
    lillejag2009 skrev 2013-05-05 08:45:14 följande:
    Ruu jag förstår dig. Jag hade problem bär jag jobba jag hade alltid med min mini vibrator så jag kunde smita iväg på tian och leka lite på raster
  • sweeth­eart 85
    Äldre 5 May 08:53
    #18

    För att det alltid är samma desperata drägg som hänger på dessa sidor...

    Jag har testat hänga på sexsidor nu när man är föräldraledig för att försöka hitta en kk men nope, det är bara waste of time för min del. Finns fan INGEN för mig på dessa sidor!

    Det kommer sen när man kommer ut i verkligheten igen efter lång föräldraledighet  
    Mkt bättre dessutom att träffa dem irl direkt.

  • Äldre 5 May 08:54
    #19
    missan75 skrev 2013-05-05 08:42:42 följande:
    Jag antar att det har att göra med att kvinnor betydligt enklare kan hitta män att ligga med utan att blanda in nätet. Jag vet, iallafall, två män jag skulle kunna ringa om jag vill ligga som gladeligen skulle ha sex med mig om jag frågade. Om jag ville ligga med någon annan än min man. Varför skulle jag lägga ut en annons på BC eller liknande då?
    Det här är också en anledning. Om män inte agerade så desperata skulle fler tjejer vilja ha sex med dem, men killar verkar ju tacka ja till sex med vad som helst. Tjejen känner sig inte lika uppskattad då; du kunde ju lika gärna ligga med en tjockis som sagt ja så varför skulle jag säga ja?; dessutom tjatar män oerhört på kvinnor och det är mycket ouppskattat. Det är svårt att hitta nån på nätmiljö som är "speciell", som sticker ut, men egentligen letar man ju bara efter nån som är sig själv. Som frågar hur det är, som kan skämta om saker, som är intelligent, som kan prata öht. Jag förstår problemet, men jag förstår inte killar som agerar desperata. Di har ju inget att vinna på det. 
     
  • Anonym (Jan)
    Äldre 5 May 08:59
    #20

    Hyfsad myt att kvninnor är lika kåta som män. Det är popluärt att jämställa allting och säga att det är miljö, fostran, attityder osv. Iofs svårt att göra vettiga vetenskapliga studier i ämnet, men skulle kvinnor till en fjärdedel veta vad män tänker på skulle ingen vilja röra i en man igen.

Svar på tråden Varför så få kåta tjejer på nätet?