• Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 4 May 17:18
    7994 visningar
    47 svar
    47
    7994

    Varför så få kåta tjejer på nätet?

    Om man går in på sexsajter eller sexchattar kryllar det ju av killar/män där, väldigt få tjejer. Men kvinnor/tjejer är ju minst lika sexuella av sig men verkar inte finna något intresse av att hänga på nätet, min fråga är då, var håller tjejerna hus och hur tillfredsställer de sig i sin ensamhet? Och varför har det blivit så att nätet kryllar av 90% kåta män och 10% kåta kvinnor?

  • Svar på tråden Varför så få kåta tjejer på nätet?
  • Anonym (Olika­.)
    Äldre 5 May 13:39
    #31
    Anonym (.) skrev 2013-05-05 11:27:19 följande:
    Tjejer behöver överlag inte sjunka till nivån att annonsera på nätet för att få ligga.

    Och tjejer överlag vill inte bara hitta någon för att ligga, utan någon att ha en seriös relation med.

    Tror det är smart att skilja på tjej och tjej. På en rykande nattklubb finns det gott om kåta tjejer. Men finns även killar som går ut och raggar upp brudar för att de är bra på det.
  • Anonym (Olika­.)
    Äldre 5 May 13:43
    #32
    Fröken reserverad skrev 2013-05-05 13:25:00 följande:
    Jag känner inte igen mig. Kvinnor konsumerar också erotik. Im de inte gillar porr så kanske de läser porr istälket. Kvinnor onanerar väl lika ofta? Och vill väl ha sex lika ofta som sin partner i stort?

    Kvinnor kan i princip ha mer sex än män dessutom. De flesta karlar ör nöjda efter de fått utlösning.

    Säg det till alla män, inklusive mig själv, som faktiskt helhjärtat tar oss tid, även efter utlösning, och faktiskt anstränger sig och försöker få kvinnan att sväva loss och nå klimax.
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 5 May 14:11
    #33
    Anonym (Olika.) skrev 2013-05-05 13:43:18 följande:
    Säg det till alla män, inklusive mig själv, som faktiskt helhjärtat tar oss tid, även efter utlösning, och faktiskt anstränger sig och försöker få kvinnan att sväva loss och nå klimax.



    Jo men ändå. De flesta karlar kan omöjligen fysiskt ha samlag i flera timmar flera dagar i rad. Och få en tio- femton orgasmer på en dag. Vi kvinnor kan ju det. Så jo. Vi kan vara lika sexfixerade och lika sexintresserade.

    Ta bara en sån här sak som att det är svårt för en man att se till att sju tjejer blir tillfredsställda samtidigt. Lättare för en kvinna.
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (Olika­.)
    Äldre 5 May 14:31
    #34
    Fröken reserverad skrev 2013-05-05 14:11:34 följande:
    Jo men ändå. De flesta karlar kan omöjligen fysiskt ha samlag i flera timmar flera dagar i rad. Och få en tio- femton orgasmer på en dag. Vi kvinnor kan ju det. Så jo. Vi kan vara lika sexfixerade och lika sexintresserade.

    Ta bara en sån här sak som att det är svårt för en man att se till att sju tjejer blir tillfredsställda samtidigt. Lättare för en kvinna.

    Nu tror jag emellertid det är föga önskvärt att för en karl varken knulla en halv dag, 7 dagar i veckan, som tillfredsställa 7 kvinnor på ett bräde. Vi får acceptera att män och kvinnors sexuella betingelser ser olika ut, och anpassa oss därefter.
  • Anonym (Usch & Fy)
    Äldre 5 May 15:13
    #35
    Anonym (Jan) skrev 2013-05-05 08:59:48 följande:
    Hyfsad myt att kvninnor är lika kåta som män. Det är popluärt att jämställa allting och säga att det är miljö, fostran, attityder osv. Iofs svårt att göra vettiga vetenskapliga studier i ämnet, men skulle kvinnor till en fjärdedel veta vad män tänker på skulle ingen vilja röra i en man igen.
    Just av den anledningen kommer jag aldrig mer röra en man!
  • DJkill­en
    Äldre 5 May 15:54
    #36

    Många tjejer är feminister och har fått för lite kuk.

  • Äldre 5 May 16:14
    #37
    Anonym (MsParker) skrev 2013-05-05 11:23:18 följande:
    Spelar ingen roll att andelen kvinnor ökar, vi vill ändå bara ha sex med vissa av killarna. Och får vi inte det så avstår vi hellre från sex än nöjer oss med någon b kille. Jag kollar bland mina vänner, vi vill ha sex med ungefär samma killar. Och får vi inte med oss de hem så åker vi hem själva, inget förnedrande kvart i tre ragg, de bra killarna som vi vill ha redan är hemma och har sex då. Problemet är inte bristen på kåta kvinnor på nätet utan att vi inte vill ligga med just dig. Du tror att man löser det med fler kåta kvinnor på nätet. Surprise, det gör det inte.



    Så är det. 20% av männen står för 60% av det relationslösa sexet. 20% av männen får ingenting. 60% av männen får dela på resterande 40%.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Äldre 5 May 16:16
    #38
    DJkillen skrev 2013-05-05 15:54:03 följande:
    Många tjejer är feminister och har fått för lite kuk.



    Eller så blev de feminister av att ha fått värdelös kuk?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Äldre 5 May 16:33
    #39
    Smecker skrev 2013-05-05 16:14:59 följande:


    Så är det. 20% av männen står för 60% av det relationslösa sexet. 20% av männen får ingenting. 60% av männen får dela på resterande 40%.
    Intressanta siffror. Är det din egen analys eller har du läst det någonstans. Hur tror du det ser ut för kvinnor?

    Det finns en intressant matematisk modell för det här, fast/coy females och faithful/philanderer male
    www.heretical.com/ess/cyclical.html 
  • Äldre 5 May 16:35
    #40
    oOOo oOOo skrev 2013-05-05 16:33:25 följande:
    Intressanta siffror. Är det din egen analys eller har du läst det någonstans. Hur tror du det ser ut för kvinnor?

    Det finns en intressant matematisk modell för det här, fast/coy females och faithful/philanderer male
    www.heretical.com/ess/cyclical.html 
    En annan länk mating game
  • Äldre 5 May 16:41
    #41
    oOOo oOOo skrev 2013-05-05 16:33:25 följande:
    Intressanta siffror. Är det din egen analys eller har du läst det någonstans. Hur tror du det ser ut för kvinnor?

    Det finns en intressant matematisk modell för det här, fast/coy females och faithful/philanderer male

    www.heretical.com/ess/cyclical.html 



    Jag läste några undersökningar om det för ett par år sedan. Har inte tillgång till Scopus och PubMed, annars hade jag rotat fram dem. Siffrorna var ungefär likadana, utom en där 20% av männen stod för 75% av det relationslösa sexet, men där hade man inkluderat även bisexuella män.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • maercs
    Äldre 5 May 16:50
    #42
    Smecker skrev 2013-05-05 16:16:29 följande:


    Eller så blev de feminister av att ha fått värdelös kuk?

    Klockrent  haha
    Jag är inte ytlig men det är viktigt att du ser bra ut
  • Äldre 5 May 16:54
    #43
    oOOo oOOo skrev 2013-05-05 16:35:57 följande:
    En annan länk mating game



    Fast det är helt olika saker. Det jag läste rörde enbart success ratio och fördelningen vid relationslöst sex, det involverade inte mating/offspring.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Äldre 5 May 17:01
    #44
    Smecker skrev 2013-05-05 16:54:45 följande:
    Fast det är helt olika saker. 
    Tja, är det det?  

    Relationslöst sex kanske är en mating strategi. 
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 6 May 06:57
    #45
    Anonym (Olika.) skrev 2013-05-05 14:31:39 följande:
    Nu tror jag emellertid det är föga önskvärt att för en karl varken knulla en halv dag, 7 dagar i veckan, som tillfredsställa 7 kvinnor på ett bräde. Vi får acceptera att män och kvinnors sexuella betingelser ser olika ut, och anpassa oss därefter.

    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 6 May 06:59
    #46
    Anonym (Olika.) skrev 2013-05-05 14:31:39 följande:
    Nu tror jag emellertid det är föga önskvärt att för en karl varken knulla en halv dag, 7 dagar i veckan, som tillfredsställa 7 kvinnor på ett bräde. Vi får acceptera att män och kvinnors sexuella betingelser ser olika ut, och anpassa oss därefter.



    Det kanske är önskvärt för hans kvinna? Iaf den första biten. Sju kvinnor på en gång är ju lite överkurs kanske

    Poängen är att även kvinnor kan ha stor sexlust och fysiskt kan de generellt ha mer sex än män.
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (Undra­.)
    Äldre 30 Dec 23:18
    #47

    Jag hängde på HP i ett år. Sökte inget seriöst, och jag vill ligga mycket. ( Jag är tjej)

    Men efter att ha blivit bombarderad med mail som man knappt orkar läsa färdigt, blivit avstängd, hittad på FB ( ja, jag råkade säga mitt förnamn och han visste vilken stad jag bodde i) folk som reggar om sig tre ggr och letar upp mig, igen... fått mitt konto kapat..

    Då gav jag upp och gick ur

    Sen alla dessa frågor, är du rakad, har du stora bröst, gillar du analsex , osv

    Så tjejerna håller nog hus på dejtingsidor, tills dom tröttnar och går ur.

    Givetvis är inte alla killar lika jobbiga, har vart på några trevliga dejter, även om det inte ledde någonstans.

    Dom två st kk jag har nu, är ifrån den dejtingsidan, dom frågade aldrig några jobbiga frågor och bad aldrig om fler bilder.

Svar på tråden Varför så få kåta tjejer på nätet?