• Anonym (Lek)
    Äldre 19 May 09:37
    3794 visningar
    8 svar
    8
    3794

    Rape play

    Det här är en fantasi jag haft länge. Skäms lite för att ha det som fantasi och vill absolut inte uppleva det på riktigt. Hoppas att alla förstår att det är två helt olika saker.

    Nu har jag träffat en dominant man som jag har en härlig relation med. Känns som jag kan vara öppen med alla mina fantasier med han. Men jag tvekar lite att berätta om mina rape play fantasier. Är rädd att han skall tycka jag är konstig. Men är det någon som jag skulle kunna berätta det för är det nog han.

    Ni som har lekt såna här lekar hur har ni levt ut era fantasier? Skulle vara lite extra upphetsande att göra det ute men tror risken är lite stor. Tänk om någon ser det och tror det är på riktigt.

  • Svar på tråden Rape play
  • Äldre 19 May 10:10
    #1
    +1

    Jag har också fantiserat på det här temat ibland, rape play utomhus.
    Men tänkt samma tanke som du, tänk om nån kommer förbi och tror att det är på riktigt! Kanske ringer polisen. Känns som att det skulle kunna bli snudd på utomjordiskt pinsamt...

  • Anonym (Gabbe­)
    Äldre 19 May 22:01
    #2
    Filippa01 skrev 2013-05-19 10:10:44 följande:
    Jag har också fantiserat på det här temat ibland, rape play utomhus.
    Men tänkt samma tanke som du, tänk om nån kommer förbi och tror att det är på riktigt! Kanske ringer polisen. Känns som att det skulle kunna bli snudd på utomjordiskt pinsamt...
    Hehe ingen fara konstapeln bara jag och frugan som leker lite {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Lollo­)
    Äldre 20 May 13:29
    #3

    Klart att du ska berätta om din fantasi för honom. Vad är det värsta som kan hända? Att han säger att han inte tänder på det.

  • Anonym (k)
    Äldre 20 May 13:34
    #4
    Anonym (Lollo) skrev 2013-05-20 13:29:58 följande:

    Klart att du ska berätta om din fantasi för honom. Vad är det värsta som kan hända? Att han säger att han inte tänder på det.


    Jag kan tänka mig en hel del annat som är värre. Att vilja ha rape play är  lite speciellt och kan ge rejält negativa reaktioner. Typ sjukt, fel i huvudet etc. Upplevt det.
  • Quarel­l
    Äldre 20 May 14:37
    #5

    Är det en någorlunda erfaren Dom man så kommer han absolut inte tycka det är konstigt.

  • Äldre 20 May 15:21
    #6

    Jag har en hel del erfarenhet av just rape play och de gånger jag gjort det har det aldrig varit några problem...
    Man får se till att man är en bit ifrån den vanliga civilisationen.. men med lite planering har det gått förträffligt! 

  • Anonym (Play along)
    Tue 28 May 2019 19:03
    #7

    Gammal tråd, jag vet. Men hur har ni det med erfarenhet på detta område? Dela med er av era lyckade eller misslyckade lekar?

  • Domsli­lpet
    Wed 12 Jun 2019 22:10
    #8

    Om han är en erfaren dom så kommer han veta vad du menar. Han kommer antingen gå med på det eller inte. 

Svar på tråden Rape play