• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • idorina
    elinos01 skrev 2013-06-23 21:02:58 följande:
    Åh så jobbigt. Hoppas det blir bättre lite längre fram i graviditeten :) Kul med muggen förresten :)



    Det hoppas jag med! :) ja, jag tycker de känns så platt att bara säga "hej mamma, vi ska ha barn", vill göra nåt speciellt med de liksom :)
  • jenny1984

    Vi köpte en bok typ "hej barnbarn här är mitt liv" som man fyller i, och gav till våra pappor i födelsedagspresent (de fyller år på samma dag) när vi väntade dottern. Skypear ofta med min mamma som bor 70 mil härifrån och funderar på att köpa en storasyster tröja som hon kan ha på sig. Alternativt släppa det då vi gifter oss och jag är i v12. Vet dock inte om jag kan hålla mig så länge

  • elinos01
    idorina skrev 2013-06-23 21:07:52 följande:



    Det hoppas jag med! :) ja, jag tycker de känns så platt att bara säga "hej mamma, vi ska ha barn", vill göra nåt speciellt med de liksom :)
    Ja men precis. Jag har rimmat ihop ett stycke vi ska skicka till min pappa ^^ Se hur lång tid det tar innan han hajar ;)
    jenny1984 skrev 2013-06-23 21:13:26 följande:
    Vi köpte en bok typ "hej barnbarn här är mitt liv" som man fyller i, och gav till våra pappor i födelsedagspresent (de fyller år på samma dag) när vi väntade dottern. Skypear ofta med min mamma som bor 70 mil härifrån och funderar på att köpa en storasyster tröja som hon kan ha på sig. Alternativt släppa det då vi gifter oss och jag är i v12. Vet dock inte om jag kan hålla mig så länge
    Åh va mysigt med sådana böcker! :D Vart har du hittat dom?
     
  • jenny1984
    elinos01 skrev 2013-06-23 21:38:20 följande:
    Ja men precis. Jag har rimmat ihop ett stycke vi ska skicka till min pappa ^^ Se hur lång tid det tar innan han hajar ;)
    jenny1984 skrev 2013-06-23 21:13:26 följande:
    Vi köpte en bok typ "hej barnbarn här är mitt liv" som man fyller i, och gav till våra pappor i födelsedagspresent (de fyller år på samma dag) när vi väntade dottern. Skypear ofta med min mamma som bor 70 mil härifrån och funderar på att köpa en storasyster tröja som hon kan ha på sig. Alternativt släppa det då vi gifter oss och jag är i v12. Vet dock inte om jag kan hålla mig så länge
    Åh va mysigt med sådana böcker! :D Vart har du hittat dom? 

    Köpte dem i bokhandeln. Tror vi köpte en här i umeå, kanske bokia.. den andra på birsta i Sundsvall på en annan bokhandel
  • jenny1984

    Sökte på nätet och finns nån som heter "barnbarnsboken..." men det var mer vad man kan förvänta sig, inte skriva.. de vi köpte var roligare tyckte jag. Fast vi har inte fått tillbaka nån av dem och dottern är 2, 5

  • Hallonfrossa

    Så då har man bokat tid till Bm för inskrivning, fick inte tid förens i vecka 12+2 alltså 13/8 så ett tag kvar tills dess.

  • aprilbebisen
    Niilosmamma skrev 2013-06-23 16:58:51 följande:
    Detta måste väl vara ett plus?  Såg strecket redan efter en minut ?  :)  

    Grattis :) Kul atr det kommit så många nya orkar dock inte vara så aktiv för jag är så trött och mår så jävla illa men läser iaf och kul att läsa hir set går för alla :)
  • aprilbebisen
    Hallonfrossa skrev 2013-06-24 09:14:51 följande:
    Så då har man bokat tid till Bm för inskrivning, fick inte tid förens i vecka 12+2 alltså 13/8 så ett tag kvar tills dess.

    Ja verkligen ettag kvar. Varför vart set så sent?
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)