• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • aprilbebisen
    LillaMusan skrev 2013-07-27 09:09:45 följande:
    Hoppar in här med. Har bf 3/2 och har två barn sen tidigare. Tjej född-97 och en son född -01 så detta blir en sladdis. Barnen får ett halvsyskon. Min sambo blir pappa för första gången och är stolt som en tupp.

    Hej och välkommen :)
  • aprilbebisen

    Mitt illamående börjar försvinna. Wiiho. Nu lixom kan vissa dagae vara helt underbara och ibland mår jag inte illa på 3dagar men sen kommer det tillbaka. Men tröttheten kommer mer och mer. Fast jag sover hellre middag än bor i toan :p

  • jenny1984
    aprilbebisen skrev 2013-07-28 07:43:47 följande:
    Mitt illamående börjar försvinna. Wiiho. Nu lixom kan vissa dagae vara helt underbara och ibland mår jag inte illa på 3dagar men sen kommer det tillbaka. Men tröttheten kommer mer och mer. Fast jag sover hellre middag än bor i toan :p

    Åh vad skönt! Det är samma här, men går ju in i v 13 imorn så det är väl såhär många med illamånde haft det- att det avtar runt den här tiden inte att må illa 9 månader
  • aprilbebisen
    jenny1984 skrev 2013-07-28 08:19:36 följande:
    Åh vad skönt! Det är samma här, men går ju in i v 13 imorn så det är väl såhär många med illamånde haft det- att det avtar runt den här tiden inte att må illa 9 månader

    A härligt :) ja hoppas det försvinner helt sist mådde jag pyton till vecka 18.
  • AC24
    aprilbebisen skrev 2013-07-28 07:43:47 följande:
    Mitt illamående börjar försvinna. Wiiho. Nu lixom kan vissa dagae vara helt underbara och ibland mår jag inte illa på 3dagar men sen kommer det tillbaka. Men tröttheten kommer mer och mer. Fast jag sover hellre middag än bor i toan :p
    Åh va skönt! Hoppas det släpper mer och mer för dig nu då... du har ju haft ett h-vete med illamåendet.... Jag mår oftast bara illa på kvällarna.. men det har nog avtagit litegrann för mig också... hoppas alt står rätt till i magen :P Går in i vecka 11 på måndag (lr tisdag). 
  • aprilbebisen
    AC24 skrev 2013-07-28 10:26:54 följande:
    Åh va skönt! Hoppas det släpper mer och mer för dig nu då... du har ju haft ett h-vete med illamåendet.... Jag mår oftast bara illa på kvällarna.. men det har nog avtagit litegrann för mig också... hoppas alt står rätt till i magen :P Går in i vecka 11 på måndag (lr tisdag). 

    Ja tack. Verkligen. Det är klart det står rätt till i magen :) vilken dag ska du göra kub?
  • Hallonfrossa
    aprilbebisen skrev 2013-07-28 07:43:47 följande:
    Mitt illamående börjar försvinna. Wiiho. Nu lixom kan vissa dagae vara helt underbara och ibland mår jag inte illa på 3dagar men sen kommer det tillbaka. Men tröttheten kommer mer och mer. Fast jag sover hellre middag än bor i toan :p
    Vad skönt för dig, mitt försvann nästan helt i vecka 9 går in i vecka 11 på tisdag, men jag tycker att 9veckor med illamående räcker då jag fick illamående redan innan jag fick mitt + på bim -6, äl+8. Glad

    Nu kan jag må dåligt vissa dagar och ha svårt för mat vissa tidpunkter, sen kan jag äta som vanligt ibland.
    mår ofta dåligt av dofter och tanken på fet mat och bakelser och så får mig att må riktigt dåligt Obestämd

     
  • Emelie 1987

    Ja, illamåendet har definitivt blivit mer hanterbart nu, behöver inte ha seabands hela tiden längre.
    Dock gråter jag för absolut ingenting. Jag såg på Aladdin härom dagen med barnen och storgrät.

    Nu är jag i vecka 12+1.   


    En man, två barn, tre älsklingar
  • Hallonfrossa
    Emelie 1987 skrev 2013-07-28 12:48:28 följande:
    Ja, illamåendet har definitivt blivit mer hanterbart nu, behöver inte ha seabands hela tiden längre.
    Dock gråter jag för absolut ingenting. Jag såg på Aladdin härom dagen med barnen och storgrät.

    Nu är jag i vecka 12+1.   
    haha då är vi två ;)
    jag blir tårögd bara man hör vissa låtar till vissa filmer ;) 
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)