• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • Emelie 1987
    Hallonfrossa skrev 2013-07-28 12:53:05 följande:
    haha då är vi två ;)
    jag blir tårögd bara man hör vissa låtar till vissa filmer ;) 
    En man, två barn, tre älsklingar
  • aprilbebisen
    Hallonfrossa skrev 2013-07-28 12:39:17 följande:
    Vad skönt för dig, mitt försvann nästan helt i vecka 9 går in i vecka 11 på tisdag, men jag tycker att 9veckor med illamående räcker då jag fick illamående redan innan jag fick mitt + på bim -6, äl+8.  Nu kan jag må dåligt vissa dagar och ha svårt för mat vissa tidpunkter, sen kan jag äta som vanligt ibland. mår ofta dåligt av dofter och tanken på fet mat och bakelser och så får mig att må riktigt dåligt   

    A men va skönt :) tiden går så otroligt snabbt som dagarna man inte mår illa och står typ still de dagarna man mår illa. Men skönt att vi alla börjar må bättre :)
  • aprilbebisen

    Det med att gråta lätt så va det för mig när jag ammade "amnings hormonet" slog jag igång tvn och det var extrem home makeover så kunde jag börja stört grina även fast jag inte viste familjens story. Haha för jag viste att det var synd om dom. Mina gravidhormoner gör mig mest lättretad och grinig så sambon är lite trött på mitt humör. Hehe.

  • AC24
    aprilbebisen skrev 2013-07-28 12:29:55 följande:

    Ja tack. Verkligen. Det är klart det står rätt till i magen :) vilken dag ska du göra kub?
    :) Jag har fått en för kub ultraljud den 16e aug. Hur har det gått för dig?
  • Vårtmirakel2014
    aprilbebisen skrev 2013-07-27 09:05:25 följande:

    Men vilken story hehe. Välkommen :)
    Tack Hjärta
  • aprilbebisen
    AC24 skrev 2013-07-28 15:27:43 följande:
    :) Jag har fått en för kub ultraljud den 16e aug. Hur har det gått för dig?
    okej. jag fick tid den 5e aug men var tvungen att boka om så fick den 7de ist :)
  • Emelie 1987

    Man såg bara ett litet pyre på VUL, så jag är rätt säker på att det inte är tvillingar.


    En man, två barn, tre älsklingar
  • aprilbebisen
    Hallonfrossa skrev 2013-07-28 15:41:53 följande:
    Någon av er som misstänker tvillingar??
    Ja alla runt omkring haha pga det kraftiga illamåendet och en himla bebis bula!! men Det är bara 1 :)
    Själv då ? 
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)