• Anonym (Batman)

    KiK

    Hur vanligt är det med nakenbilder över KiK

  • Svar på tråden KiK
  • Clownensleende

    Kik väl endast till för egoboostande och runksessions..

  • Anonym (Strange)
    Ungakillen95 skrev 2015-09-13 23:49:07 följande:
    Nej tycker bara det är patetiskt när ett gäng medelåldersmän som inte ens kan skapa ett textdokument försöker hänga med i svängarna och ska sexchatta på KIK och byta bilder. 
    Men det känns väl jättebusigt och spännande när dom flesta här är mentalt 13år och tänker med ballen Kräks
    Hellre vara 13 mentalt än ha din förfärliga inställning, så ung och så körd. *Styrkekramar till dig*
  • Anonym (Persson80)

    Finns det någon kåt tjej som vill sexchatta lite via kik då?

  • Tom Araya
    Ungakillen95 skrev 2015-09-13 22:34:30 följande:

    Förstår inte hur folk kan tycka det är kul att skriva om sex och skicka bilder på KIK.. Visst det kändes lite busigt när man var 14-15 att skriva med någon tjej men nu känns det bara så töligt.
    Bättre med riktig action istället för att sitta hemma och fantisera ihop något dravel. 


    Vad säger att det ena utesluter det andra? Någonstans måste man ju hitta och få kontakt med potentiella partners.


  • Ungakillen95
    Tom Araya skrev 2015-09-29 01:28:59 följande:
    Vad säger att det ena utesluter det andra? Någonstans måste man ju hitta och få kontakt med potentiella partners.
    Har du prövat att gå utanför dörren? Solig
  • Mrs Okänd
    Ungakillen95 skrev 2015-09-29 12:51:43 följande:
    Har du prövat att gå utanför dörren? Solig

    Det är väl bättre att BÖRJA på Kik då för då får man se allt innan man bestämmer sig. Om du förstår vad jag menar.
  • Anonym (Strange)
    Mrs Okänd skrev 2015-09-29 13:45:10 följande:

    Det är väl bättre att BÖRJA på Kik då för då får man se allt innan man bestämmer sig. Om du förstår vad jag menar.
    En annan fördel är ju att man slipper typer som Ungakillen95 :)
    Bara en sån sak!
  • Ungakillen95
    Mrs Okänd skrev 2015-09-29 13:45:10 följande:

    Det är väl bättre att BÖRJA på Kik då för då får man se allt innan man bestämmer sig. Om du förstår vad jag menar.
    Ja men om du går ut får du också se... ingen risk för photoshoppade bilder eller fejkprofiler.
    Sen blir det lättare att stämma av ifall man träffas irl. 
  • Anonym (X)
    Mrs Okänd skrev 2015-09-29 13:45:10 följande:

    Det är väl bättre att BÖRJA på Kik då för då får man se allt innan man bestämmer sig. Om du förstår vad jag menar.


    Du menar att välja och vraka bland fula fittor och sladdriga bröst? Jag hör din poäng klart och tydligt.
  • Sofantastisk88

    Jag tycker väldigt mycket om att sexchatta osv. Hittils har jag föredragit snapchat, men det är nog mest för att jag inte hittat just nån som har samma instresse som mej gällande chattande med främlingar!

    Men skulle det finnas nån trevlig dam i den här tråden så är jag öppen för lite chattande ;)