• Äldre 11 Aug 19:14
    12481 visningar
    39 svar
    39
    12481

    Nya vänner i Nacka, Tyresö, Haninge.

    Är en 36- årig tje som letar efter någon ny vän att hitta på saker med, som ex promenader, fika, bio, m.m. Är inflyttad sen några år tillbaka men har inte riktigt hittat en nära vän. Det vore kul att hitta någon som bron i närheten då det är lättare att ses. Jag bor med min sambo och vår 3-åriga dotter i Älta.

  • Svar på tråden Nya vänner i Nacka, Tyresö, Haninge.
  • Äldre 11 Aug 20:47
    #1

    Hej hej. Jag flyttar till Tyresö/Vendelsö imorgon:). Är 31 år, har en treårig son o en son på sju månader. Bor med min sambo. Träffar gärna nytt folk i området:)

  • Äldre 12 Aug 20:52
    #2

    Vad kul att du svarade. Skickar ett meddelande till dig.

  • Äldre 19 Aug 22:14
    #3

    Hej! Kikar in här, flyttar till Västerhaninge 1 sep. Har en son på 7 och en dotter på 3,5. Bor med min fästman. Jobbar inom vården och pluggar till beteendevetare på distans. Vill gärna träffa folk på "denna sidan". (Flyttar från västerort).

     

  • Äldre 23 Aug 16:39
    #4

    Hej.
    Vi är mitt i flytt o organisering av hemmet så tiden räcker inte till just nu. Men snart hoppas jag att det blir annorlunda:)

    Hoppas att ni ska trivas när ni flyttar. Vi trivs i huset men har inte varit så mkt i området än.

  • Äldre 26 Aug 14:33
    #5

    Hejsan! Har nyss flyttat t tyresö. Är 32 år och för tillfället föräldrarledig med min dotter som är 9 mån. Skulle gärna lära känna fler med barn i närheten, skulle vara trevligt både för min egen del men även för min dotter.

  • Äldre 29 Aug 15:30
    #6

    Hej! Jag och min sambo flyttade till Tyresö (Strand) i mitten av juni. En vecka senare föddes vår son som nu hunnit bli 9 veckor. Fr.o.m. denna vecka jobbar min sambo och jag och lillkillen är hemma själva, något som blir ganska trist i längden. Finns här fler föräldralediga (eller andra) som är sugna på att umgås?

  • Äldre 6 Sep 10:22
    #7

    Jag är nyinflyttad till älta ! Har bott här sen i april i år. Är gravid med mitt första barn som ska komma i slutet av oktober. Känner inte en kotte här men älskar området !! Så vore kul ha någon att ta promenader eller fika med ibland :)

  • Äldre 10 Sep 19:55
    #8

    Hej på er Är 29, 30 i dec.. Bor i Nacka, flyttade hit i maj så har inte hunnit lära känna så många ännu.. Har 2 egna barn 6 + 2. snart 3 år och en bonus .. Och gravid nu och plutten beräknas komma i slutet av oktober, om han vill vänta så länge... För tillfället sjukskriven pga risk för förtidsbörd... Så, det blir riktigt trist att va ensam hemma hela dagarna. Så jag sällskapar gärna om nån har lust

  • Äldre 10 Sep 23:40
    #9

    Då väntar vi ungefär samtidigt ! Jag ska ha den 22 oktober . Första barnet :) Vi har kollat vad det ska bli och det ska bli en liten tjej :) . Ska föda på Huddinge . Vart i Nacka bor du?

  • Äldre 11 Sep 00:36
    #10

    Är själv bara 20 och bor i tyresö sen ett år tillbaka o vill gärna hitta nya att umgås med så ngn som är lite mer i min ålder får gärna skriva här oxå hehe
    (Har inga barn, men vill ha inom 1-2 år)Glad 

Svar på tråden Nya vänner i Nacka, Tyresö, Haninge.