• Anonym (Drunknar)

    Hur hitta en bra dominant man på BC?

    Jag är ute efter att hitta en bra dominant älskare och har gått med i BC (Bodycontact). Men det känns nästan omöjligt att hitta någon för jag typ drunknar i mejl från män. Det kanske finns någon vettig men de allra fleste verkar vara rena stolpskotten. Det är kul att få uppmärksamhet och det får man ju som tjej på BC men jag vill få uppmärksamhet från rätt män. De flesta verkar tro att man är en knulldocka som ställer upp på allt bara för att man skriver man är undergiven.

    Någon som kan ge lite tips hur man skall utforma sin presentation eller andra tips så man hittar fram till rätt personer.   
     

  • Svar på tråden Hur hitta en bra dominant man på BC?
  • paret
    skanekvinnan skrev 2013-09-08 15:51:11 följande:
    tyvärr efter en man gärna ett förhållande jag med bra sexliv ha ha
    Ja alltiett är bäst
  • Anonym (Drunknar)

    Har gett upp BC. Har försökt med att ändra presentationen lit4 för att slippa de värsta Mr Grey wannabees männen. Orkar inte med att mejla och chatta för att sen när man äntligen hittar någon man tror är vettig, bra jobb låter vettig och har rätt sexuell smaka mm, och bestämmer sig för att träffas upptäcker att han alls inte ser ut eller är på det sätt han själv beskrivit sig.

    Har jag väldig otur bara? 

  • Anonym (x x)
    Anonym (Drunknar) skrev 2013-09-21 23:19:43 följande:
    Har gett upp BC. Har försökt med att ändra presentationen lit4 för att slippa de värsta Mr Grey wannabees männen. Orkar inte med att mejla och chatta för att sen när man äntligen hittar någon man tror är vettig, bra jobb låter vettig och har rätt sexuell smaka mm, och bestämmer sig för att träffas upptäcker att han alls inte ser ut eller är på det sätt han själv beskrivit sig.

    Har jag väldig otur bara? 
    Antagligen för jag kan inte förstå hur man inte lyckas hitta någon man på BC oavsett hur kräsen man än är. Det går ju 50 män per kvinna eller så. 
  • Millicent
    Anonym (x x) skrev 2013-09-22 15:31:30 följande:
    Antagligen för jag kan inte förstå hur man inte lyckas hitta någon man på BC oavsett hur kräsen man än är. Det går ju 50 män per kvinna eller så. 
    Jag har aldrig kollat in BC men det kan väl vara jättesvårt att se om det finns några vettiga personer ifall där är massor med morons? De vettiga försvinner kanske i bruset?
  • Anonym (x x)
    Millicent skrev 2013-09-22 15:39:01 följande:
    Jag har aldrig kollat in BC men det kan väl vara jättesvårt att se om det finns några vettiga personer ifall där är massor med morons? De vettiga försvinner kanske i bruset?
    Kan säkert stämma. Men då är det mer att man är lat och inte orkar läsa igenom de brev man får. Det tar garanterat mindre tid att som kvinna läsa och sålla bort de som är ointressanta än vad det tar för en man att skriva brev till ett antal kvinnor innan man får napp.
  • Anonym (Duck tales)
    Anonym (x x) skrev 2013-09-22 15:42:16 följande:
    Kan säkert stämma. Men då är det mer att man är lat och inte orkar läsa igenom de brev man får. Det tar garanterat mindre tid att som kvinna läsa och sålla bort de som är ointressanta än vad det tar för en man att skriva brev till ett antal kvinnor innan man får napp.
    Eller så har man krav, vilket de flesta män inte verkar ha.
  • Millicent
    Anonym (x x) skrev 2013-09-22 15:42:16 följande:
    Kan säkert stämma. Men då är det mer att man är lat och inte orkar läsa igenom de brev man får. Det tar garanterat mindre tid att som kvinna läsa och sålla bort de som är ointressanta än vad det tar för en man att skriva brev till ett antal kvinnor innan man får napp.
    Nu har jag erfarenhet från Darkside och inte BC och får inte så himla mycket mejl men min erfarenhet är att det tar tid och engagemang att reda ut om någon är intressant eller inte. Helt självklart egentligen att man inte ser det på en gång. Blir det för många mejl från för många så är det nog lätt att bli bortkollrad. Sen är det väl olika hur kräsen man är och vad man är ute efter. 
  • Anonym (x x)
    Anonym (Duck tales) skrev 2013-09-22 15:48:00 följande:
    Eller så har man krav, vilket de flesta män inte verkar ha.
    Som man på BC är det lätt att man sänker sina krav rejält med tanke på de kvinnor man hittar där. 
  • Anonym (Duck tales)
    Anonym (x x) skrev 2013-09-22 15:54:31 följande:
    Som man på BC är det lätt att man sänker sina krav rejält med tanke på de kvinnor man hittar där. 
    Och inte ens då får man napp. Sorgligt.
  • Anonym (x x)
    Anonym (Duck tales) skrev 2013-09-22 16:05:28 följande:
    Och inte ens då får man napp. Sorgligt.
    Säg vad du har för BC namn så skall jag se om du nappar om jag skriver till dig. 
  • Anonym (Duck tales)
    Anonym (x x) skrev 2013-09-22 16:08:18 följande:
    Säg vad du har för BC namn så skall jag se om du nappar om jag skriver till dig. 
    Nej tack. Hade du varit speciell så kanske.
  • Anonym (x x)
    Anonym (Duck tales) skrev 2013-09-22 16:15:06 följande:
    Nej tack. Hade du varit speciell så kanske.
    Det vet du inte ännu. 
  • Anonym (Nja)
    Anonym (x x) skrev 2013-09-22 15:54:31 följande:
    Som man på BC är det lätt att man sänker sina krav rejält med tanke på de kvinnor man hittar där. 
    Nja det finns bra kvinnor att hitta på BC också. Visst en väldigt stor del känns ganska ointressanta och det finns många som är bekräftelsesökande eller trasiga men det finns guldkorn bland kvinnorna med. Men det är inte så många. Jag tog fram de som var aktiva (loggat in senaste månaden) i rätt ålderskategori och nu ar jag väl långt ifrån inne på alla profiler (en del valde jag bort direkt, tex de som hade mys eller bus i namnet) och fick fram kanske 10 personer som var intressanta för min del. Skrev kanske till 6-7 av dem. Men fick svar från en som jag gick vidare med och har startat en relation med. 
  • Anonym (Drunknar)
    Anonym (Nja) skrev 2013-09-22 23:51:43 följande:
    Nja det finns bra kvinnor att hitta på BC också. Visst en väldigt stor del känns ganska ointressanta och det finns många som är bekräftelsesökande eller trasiga men det finns guldkorn bland kvinnorna med. Men det är inte så många. Jag tog fram de som var aktiva (loggat in senaste månaden) i rätt ålderskategori och nu ar jag väl långt ifrån inne på alla profiler (en del valde jag bort direkt, tex de som hade mys eller bus i namnet) och fick fram kanske 10 personer som var intressanta för min del. Skrev kanske till 6-7 av dem. Men fick svar från en som jag gick vidare med och har startat en relation med. 
    Som jag tex :)
  • startree

    TS borde genast höra av sig till mig.....har haft positiv erfarenhet både från BC och DS.
    Många är kallade men få utvalda.....

  • jonas1974

    Det har gått lite inflation i ordet dominant man, först måste man bygga upp ett förtroende. Själv är jag lite gammaldax och bygger helst relationer och förtroende IRL, men sidorna finns och dom används flitigt förstår jag.
    Så om du anser dig vara en bra människokännare kanske du kan sålla och hitta rätt, annars kan du nog råka illa ut och bör avstå från att söka "dominanta" män på nätet.

  • Anonym (jo jag vet...)

    Skippa BC, använd Darkside istället. Jag har testat bägge. Iofs träffat bra killar via BC också men eftersom användarna på BC inte skriver en tydlig profil om sina preferenser så kommer du få svar även av män som eg söker nåt annat men inte får napp. De chansar då och hävdar att de är dominanta, bara för att få ligga.
    På DS fyller alla användare i en detaljerad profil så du kan själv granska exakta preferenser, ex smisk, är det viktigt, bara trevligt eller ointressant. Du vet exakt vad de vill ha, och kan själv välja rätt profil.

  • Anonym (Inte för tydlig)
    Anonym (jo jag vet...) skrev 2013-09-27 16:02:01 följande:
    Skippa BC, använd Darkside istället. Jag har testat bägge. Iofs träffat bra killar via BC också men eftersom användarna på BC inte skriver en tydlig profil om sina preferenser så kommer du få svar även av män som eg söker nåt annat men inte får napp. De chansar då och hävdar att de är dominanta, bara för att få ligga.
    På DS fyller alla användare i en detaljerad profil så du kan själv granska exakta preferenser, ex smisk, är det viktigt, bara trevligt eller ointressant. Du vet exakt vad de vill ha, och kan själv välja rätt profil.
    Vet inte om jag håller med. Har träffat någon från DS men tycker nog jag har haft bättre utdelning på BC. DS ser inte jag som en kontaktsajt utan mer att diskutera etc. Men givetvis uppstår kontakter där liksom det gör på den här sidan. Tycker dock att det finns rätt många knäppskallar på DS. 
  • Dansar alltid nykter
    Anonym (Drunknar) skrev 2013-08-17 12:34:07 följande:
    Jag är ute efter att hitta en bra dominant älskare och har gått med i BC (Bodycontact). Men det känns nästan omöjligt att hitta någon för jag typ drunknar i mejl från män. Det kanske finns någon vettig men de allra fleste verkar vara rena stolpskotten. Det är kul att få uppmärksamhet och det får man ju som tjej på BC men jag vill få uppmärksamhet från rätt män. De flesta verkar tro att man är en knulldocka som ställer upp på allt bara för att man skriver man är undergiven.

    Någon som kan ge lite tips hur man skall utforma sin presentation eller andra tips så man hittar fram till rätt personer.   

     



    Här är jag ju.
Svar på tråden Hur hitta en bra dominant man på BC?