• Anonym (Drunk­nar)
    Äldre 17 Aug 12:34
    6676 visningar
    70 svar
    70
    6676

    Hur hitta en bra dominant man på BC?

    Jag är ute efter att hitta en bra dominant älskare och har gått med i BC (Bodycontact). Men det känns nästan omöjligt att hitta någon för jag typ drunknar i mejl från män. Det kanske finns någon vettig men de allra fleste verkar vara rena stolpskotten. Det är kul att få uppmärksamhet och det får man ju som tjej på BC men jag vill få uppmärksamhet från rätt män. De flesta verkar tro att man är en knulldocka som ställer upp på allt bara för att man skriver man är undergiven.

    Någon som kan ge lite tips hur man skall utforma sin presentation eller andra tips så man hittar fram till rätt personer.   
     

  • Svar på tråden Hur hitta en bra dominant man på BC?
  • Äldre 17 Aug 13:55
    #1

    Du får ha ett rätt så hård ton på både din profil och dina annonser så flyr väl hälften av alla dårar åtminstone. Dom är rätt fräcka bakom en skärm, men dom skulle aldrig våga träffa en kvinna med skinn på näsan i verkligheten.

  • Anonym (x x)
    Äldre 17 Aug 18:07
    #2

    Tjejer är så lata. Ni får hur mycket svar som helst och behöver inte jobba för att få någon att ens svara och ni klagar över att det är jobbigt att leta bland svaren?

  • The Riddle­r
    Äldre 17 Aug 18:22
    #3

    Tålamod är nyckeln skulle jag säga. Läs igenom mejlen du får, vissa behöver man knappt öppna utan mer ser direkt vad för trams som är skrivet. Spana in profiler, leta själv..fortsätt läsa mejl, lägg ut en annons osv. 


    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Anonym (Duck tales)
    Äldre 17 Aug 18:37
    #4

    Jag slängde alla mail som kom in, svarade bara på mail från de som JAG tagit kontakt med.

  • Ernst Hugo
    Äldre 17 Aug 18:59
    #5

    Nog lättare att honom på FL


    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (Duck tales)
    Äldre 17 Aug 19:28
    #6
    Ernst Hugo skrev 2013-08-17 18:59:23 följande:
    Nog lättare att honom på FL



    De öppet dominanta män som finns på F L är rena skämt. Sedan har vi männen som skulle låtsas vara jihadister om det innebar att de fick krypa på. Inte att glömma, de desperata som skickar massbrev om hur de vill borra in ansiktet mellan benen på en och sörpla i sig sperman. Nej tack, min erfarenhet av BC är mångmycket bättre.
  • Ernst Hugo
    Äldre 17 Aug 19:53
    #7

    @duck tales Du verkar ha legat i


    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Äldre 17 Aug 19:55
    #8

    darkside, är kanske mera passande? 

  • Anonym (x x)
    Äldre 17 Aug 21:11
    #9
    Anonym (Duck tales) skrev 2013-08-17 19:28:04 följande:


    De öppet dominanta män som finns på F L är rena skämt. Sedan har vi männen som skulle låtsas vara jihadister om det innebar att de fick krypa på. Inte att glömma, de desperata som skickar massbrev om hur de vill borra in ansiktet mellan benen på en och sörpla i sig sperman. Nej tack, min erfarenhet av BC är mångmycket bättre.
    På vilket sätt är de öppet dominanta männen på FL rena skämt? Jag tillhör inte dom men är lite nyfiken på vilket sätt de är skämt. Är de inte tillräckligt dominanta eller vad och hur vet du vad de går för egentligen? 
  • P30
    Äldre 17 Aug 22:14
    #10

    Som vanligt handlar ju allt om kommunikation. Alla är inte bra på kommunikation, så välj någon som är det.

    Dominans är ju, som du vet, in the eyes of the beholder.

    Någon älskar att bli ihopbunden, tvångsknullad i stjärten och sedan tvungen att slicka rent.

    Någon annan tycker att dominans kan vara att stå naken med ögonbindel och vara helt i händerna på den andre, att ge upp lusten att snabba på processen och bara vara.

    Du behöver förstås beskriva inom vilken intervall du finns. För riktiga dominanta män är fokus din njutning och att du vill, vågar och kan överlåta processen till dem. Om det innebär rep, pisk eller bara lätta fingertoppar är det ju du som bestämmer.

    Ge grundläggande riktlinjer där det behövs. Om det inte är så noga om mannen är 32 eller 47, men inte får vara 60, skriv då inga män över 60. Om de skall bo i, eller besöka din stad minst två gånger per månad, skriv då det, men bara om det är viktigt. Tänk efter: de du har träffat, eller de du fantiserat om - har de dessa saker gemensamma. Om inte - skriv det inte. Beskriv vad du går igång på och vad du tycker känns helt avtändande.

    Skriv sedan ett inlägg i dagboken där du vill ha ett scenario om vad du kommer att få uppleva, så målande som möjligt och välj personer som tänker som du tänker.

    Lycka till och vill du ha en beskrivning av mig - hör av dig på PM! :) 


    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
Svar på tråden Hur hitta en bra dominant man på BC?