• liindalus

    några fler i Borås med omnejd som är under utredning?

    Som rubriken lyder, finns det fler här omkring?

  • Svar på tråden några fler i Borås med omnejd som är under utredning?
  • Geléhallon89
    liindalus skrev 2013-08-19 13:43:48 följande:
    Spolning var faktiskt värst för gubben, han höll på och svimma så dem sprang och hämta bår och grejer ;)
    hahah stakarn, jag gick ensam :p   hur känns de för dig idag? :)
    Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89

    från äl så har jag haft ömmabröst så jag tror jag dör på nätterna. och i förrigår så slutade göra ont och inatt vaknade jag av de igen. dag 31 är jag på nu. Glad


    Vincent 080622 <3
  • liindalus

    Jag har inte känt något utan lite ömmande bröst tills idag, brutit ihop flera gånger och gråtit, utan anledning idag :/ men Gud vad jobbigt, då har du inte fått mycket sömn förstår jag !


    ZandraClaesson skrev 2013-08-20 23:52:47 följande:
    från äl så har jag haft ömmabröst så jag tror jag dör på nätterna. och i förrigår så slutade göra ont och inatt vaknade jag av de igen. dag 31 är jag på nu. 

  • liindalus

    Hej Hur mår du idag? Har blivit mig själv nu efter avslutad provera kur, fast en 5 kg tyngre mig själv :) nu är det bara att invänta mensen så att man kan starta pergotime kuren :)

  • Geléhallon89
    liindalus skrev 2013-08-25 13:59:54 följande:
    Hej Hur mår du idag? Har blivit mig själv nu efter avslutad provera kur, fast en 5 kg tyngre mig själv :) nu är det bara att invänta mensen så att man kan starta pergotime kuren :)
    Hej, jag fick min mens på dag 32 men enligt proverna hade jag en jätte bra ägglossning så kör på igen tog första tab idag :)  hoppas mensen dyker upp snart då :) usch jag är förbannad helatiden typ och ibland ledsen av pegotime. en aning jobbigt så hoppas man blir gravid så man känner att de va värt de :) hehe
    Vincent 080622 <3
  • liindalus

    Men gud vad skönt Att veta att det funkar! :) ja jobbigt att hålla på om det inte blir en bebis i slutändan, men det ska det nog bli för oss båda! Men man blir lite stressad när styvsonen blir äldre och äldre :p

  • liindalus

    Men gud vad skönt Att veta att det funkar! :) ja jobbigt att hålla på om det inte blir en bebis i slutändan, men det ska det nog bli för oss båda! Men man blir lite stressad när styvsonen blir äldre och äldre :p

  • liindalus

    Men gud vad skönt Att veta att det funkar! :) ja jobbigt att hålla på om det inte blir en bebis i slutändan, men det ska det nog bli för oss båda! Men man blir lite stressad när styvsonen blir äldre och äldre :p

  • liindalus

    Men gud vad skönt Att veta att det funkar! :) ja jobbigt att hålla på om det inte blir en bebis i slutändan, men det ska det nog bli för oss båda! Men man blir lite stressad när styvsonen blir äldre och äldre :p

  • liindalus

    Men gud vad skönt Att veta att det funkar! :) ja jobbigt att hålla på om det inte blir en bebis i slutändan, men det ska det nog bli för oss båda! Men man blir lite stressad när styvsonen blir äldre och äldre :p

Svar på tråden några fler i Borås med omnejd som är under utredning?