• Svar på tråden gravida från gruppen planering till nr 3
  • Sabina1982
    MadeleineH skrev 2013-09-05 20:48:30 följande:

    Känns som att jag i är sjunde månaden just nu. Magen är enormt svullen. 

    Just nu har jag en jättetung jobbperiod, men det är lite svårt att koncentrera sig när man titt som tätt kommer på att man är på smällen! smile1.gif  

    Tränar ni nåt? Jag försöker gå till gymmet varje lunch, men jag mår sjukt illa av konditionsträning!  


    Förstår hur du känner dig :(
  • Nawifa
    MadeleineH skrev 2013-09-05 20:48:30 följande:

    Känns som att jag i är sjunde månaden just nu. Magen är enormt svullen. 

    Just nu har jag en jättetung jobbperiod, men det är lite svårt att koncentrera sig när man titt som tätt kommer på att man är på smällen! smile1.gif  

    Tränar ni nåt? Jag försöker gå till gymmet varje lunch, men jag mår sjukt illa av konditionsträning!  


    Jag har inte tränat på hela veckan, är så galet trött och igår kräktes jag efter både frukost och lunch, tråkigt för man vill ju gärna hålla i träning :)
  • MadeleineH
    Nawifa skrev 2013-09-06 06:53:04 följande:
    Jag har inte tränat på hela veckan, är så galet trött och igår kräktes jag efter både frukost och lunch, tråkigt för man vill ju gärna hålla i träning :)
    Men fy vad jobbigt! 
  • Nawifa

    Hur har ni gjort här inne? Har ni redan ringt er mödravårdcentral för inskrivning? Jag är i vecka 5 nu, funderar på att vänta lite eller om

    Man borde göra det direkt?

  • MadeleineH

    Nawifa jag har tid den 23/9. Ringde direkt. Jobbar mycket och reser i perioder så jag kände att jag behövde boka in direkt.

    Är i 6+1 idag. Fruktansvärd "mensvärk", känner mig orolig. Illamående också.

    Är egentligen för trött, men måste in och helgjobba på kontoret... Zzzzzz!

  • Sylphide
    Nawifa skrev 2013-09-08 08:38:14 följande:
    Hur har ni gjort här inne? Har ni redan ringt er mödravårdcentral för inskrivning? Jag är i vecka 5 nu, funderar på att vänta lite eller om

    Man borde göra det direkt?



    Jag ringde och bokade inskrivning v4+4, var på Hälsosamtal veckan efter och inskrivning i v13.
  • MadeleineH
    Gweny skrev 2013-09-08 08:42:22 följande:
    Gör till favorit, så jag kan se hur det går för er. Hoppas komma till er snart.
    Vi väntar!  
  • Sabina1982
    Nawifa skrev 2013-09-08 08:38:14 följande:

    Hur har ni gjort här inne? Har ni redan ringt er mödravårdcentral för inskrivning? Jag är i vecka 5 nu, funderar på att vänta lite eller om

    Man borde göra det direkt?


    Jag ringde på en gång. Mest pga missfallet 2 år sedan.

    Är nu idag 6+4 o har inskrivning och vul den 30 sept
  • Sabina1982
    Gweny skrev 2013-09-08 08:42:22 följande:

    Gör till favorit, så jag kan se hur det går för er. Hoppas komma till er snart. smile1.gif


    Vi väntar :)
Svar på tråden gravida från gruppen planering till nr 3