• fladdertanke

    "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"

    Här får vi som inte lyckades på de tre första försöken spy lite galla, vara lite bittra, ganska ironiska och framförallt väldigt peppande. Välkommen!

  • Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"
  • Murarn
    Lexiie skrev 2013-11-10 21:52:31 följande:
    Om det tröstar så är 130828 negativt för mig :(
    Tack snälla fina du! Men jag kommer aldrig våga hoppas igen :/ jag hade köpt en fars dag-present till min sambo för jag tänkte att kanske skulle testet vara starkare idag. Men det var det så klart inte .

    Så jag ska åka till testlagrets kontor och slänga en asfin röd termos genom deras jävla fönster.
  • Lexiie
    Murarn skrev 2013-11-10 21:56:18 följande:
    Tack snälla fina du! Men jag kommer aldrig våga hoppas igen :/ jag hade köpt en fars dag-present till min sambo för jag tänkte att kanske skulle testet vara starkare idag. Men det var det så klart inte .

    Så jag ska åka till testlagrets kontor och slänga en asfin röd termos genom deras jävla fönster.
    Låter roligt att kasta en termos på dem. Se till att det finns varmt kaffe där i med :) 
    Jo skulle min tant röd inte kommit den 2a hade jag också tänkt berätta på fars dag... men det sket sig :/ 
  • Jomila

    Kram till oss alla här inne. Hur tungt det än känns så kommer det bli vår tur en dag. Och OM vi kommer ha tålamod med våra små...för tålamodet sätts ju verkligen på prov nu ;)...KRAM

  • Hallonet
    Lexiie skrev 2013-11-10 21:28:44 följande:
    Jag är i en sån sits också ärligt talat. Jag hade värk i 3-4 dagar men flytningarna kom ikväll. Jag har också fått höra lite olika, att flytningarna förbereder spermierna men om man har haft ont då har äl redan varit för man får ont av att lite blod kommit in i buken (typ...) Jag har så svårt att svara på din fråga egentligen då jag själv inte kör med äl tester... 



    Det du skriver, så har jag oxå tolkat det! Varför är det inte så då? Suck! Tredje dagen nu med extremt vattniga flytningar. Ska det vara så? Verkar helt knasigt. Ska ta ältest sen, nyfiken på om det ff visar positivt. Måste googla på hur länge de kan vara det.
  • Hallonet

    Kram till alla här inne! Det är fan inte lätt.

    Måste vara sjukt frustrerande med felaktiga tester, snacka om att de leker med känslorna hus väldigt sårbara människor...

  • Lexiie
    Hallonet skrev 2013-11-11 06:20:25 följande:


    Det du skriver, så har jag oxå tolkat det! Varför är det inte så då? Suck! Tredje dagen nu med extremt vattniga flytningar. Ska det vara så? Verkar helt knasigt. Ska ta ältest sen, nyfiken på om det ff visar positivt. Måste googla på hur länge de kan vara det.
    Det vet jag inte riktigt, du kanske har en väldigt stor äl? Har ni myst på ändå? :)
  • fladdertanke

    [quote=71640269][quote-nick]Murarn skrev 2013-11-10 21:57:14 följande:[/quote-nick][/quote]

    Ååååh skulle skriva något tröstande och bra men också att mitt va negativt så behöver ju inte vara falskt positivt du får, men de försvann.

  • Murarn
    fladdertanke skrev 2013-11-11 17:14:34 följande:

    [quote=71640269][quote-nick]Murarn skrev 2013-11-10 21:57:14 följande:[/quote-nick]


    Ååååh skulle skriva något tröstande och bra men också att mitt va negativt så behöver ju inte vara falskt positivt du får, men de försvann.[/quote]Tack! Men det borde ju blivit starkare ... :( men jag har beställt två digitala så vi får se på onsdag om det är falska positiva eller inte. Tack för allt stöd !!!
  • Lynnig

    Hej tjejer. Jag känner mig positiv. Inte alls denna jaga stress. Utan verkligen tillfreds, det tar den tiden det tar....känns som detta typ inträffar var tredje mpnad. Konstigt? Någon som könner igen sig? Vet inte om det beror på att jag idag lämnade första prov för feerilitets utredningen...

    Håll ur tjejer.

Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"