• fladdertanke

    "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"

    Här får vi som inte lyckades på de tre första försöken spy lite galla, vara lite bittra, ganska ironiska och framförallt väldigt peppande. Välkommen!

  • Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"
  • SecretlyMe

    Frustration här med. Supersvagt på sticka den 12, pytteliten ökning den 14 och i all iver tog jag digital på em den 15 och doppade stickan i 5 sek istället för 20.... Får resultatet Icke Gravid. Vet varken in eller ut. Bim -2 igår, -1 idag. Tar ett preg imorgonbitti.

  • Jomila
    Helena 672 skrev 2013-11-16 12:33:03 följande:

    Fick mens idag, två dagar innan BIM. Jag blir så besviken. Jävla mens.


    Tråkigt ????.
  • Jomila
    SecretlyMe skrev 2013-11-16 15:57:05 följande:

    Frustration här med. Supersvagt på sticka den 12, pytteliten ökning den 14 och i all iver tog jag digital på em den 15 och doppade stickan i 5 sek istället för 20.... Får resultatet Icke Gravid. Vet varken in eller ut. Bim -2 igår, -1 idag. Tar ett preg imorgonbitti.


    Tagit något nytt test idag? Förstår att du blir frustrerad...
  • meijah
    linnea83 skrev 2013-11-16 11:14:04 följande:
    Blodprover.Stig i papprena att dom skulle tas dag 2-5,vet dock inte vilka prover som ska tas..Sambon skulle också lämna blodprov..Vet ej varför men det ger väl sig på mötet.

    De blodprover vi tog var för att kolla så vi inte hade några sjukdomar. Typ hiv osv. Mina prover visade att jag saknade skydd mot rödahund så det fick jag vaccinera mig mot!

    Iväg och ta proverna nu så ni får köra igång! :D  
  • SecretlyMe

    Preg visade neg och mensen kom nu ikväll..


    Jomila skrev 2013-11-17 10:40:09 följande:
    Tagit något nytt test idag? Förstår att du blir frustrerad...

  • Lexiie
    SecretlyMe skrev 2013-11-17 22:15:38 följande:
    Preg visade neg och mensen kom nu ikväll..
    *kram*
  • SecretlyMe

    Tack lexxie!


    Lexiie skrev 2013-11-17 22:28:32 följande:
    *kram*

  • Jomila
    SecretlyMe skrev 2013-11-17 22:15:38 följande:

    Preg visade neg och mensen kom nu ikväll..



    Åhnej :(...snart måste det ju ändå vara allas vår tur?

    Jag är inne på dag 31 i cykeln. Räknar med mens i morgon då den hoppar mellan 28 och 32 dagar. Känner inga gravsymtom mer än ömma tuttar och det brukar jag ha innan mens också. Kan ändå inte låta bli att hoppas...
  • SecretlyMe

    Hoppas för din skull oxå, håller tummarna


    Jomila skrev 2013-11-17 23:59:39 följande:
    Åhnej :(...snart måste det ju ändå vara allas vår tur?

    Jag är inne på dag 31 i cykeln. Räknar med mens i morgon då den hoppar mellan 28 och 32 dagar. Känner inga gravsymtom mer än ömma tuttar och det brukar jag ha innan mens också. Kan ändå inte låta bli att hoppas...

  • Jomila
    SecretlyMe skrev 2013-11-18 06:38:49 följande:

    Hoppas för din skull oxå, håller tummarna



    Tack. Än så länge håller sig tant röd borta. Så här sen har hon aldrig varit!
Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"