• fladdertanke

    "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"

    Här får vi som inte lyckades på de tre första försöken spy lite galla, vara lite bittra, ganska ironiska och framförallt väldigt peppande. Välkommen!

  • Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"
  • Lexiie

    Då testade jag massa från bim -4 och fick positivt på alla. Började blöda lite några dagar senare, men det slutade.Testade då igen för att se att plusset var kvar och det var det. Dagen efter det började jag blöda floder så tror nu att mitt plus är borta... Skitkropp. Kan inte ens ta hand om en jäkla liten cell... SKITKROPP!!!
    Hur snabbt tror ni min kropp "återställer" sig nu då?

  • linnea83
    Lexiie skrev 2013-11-27 22:57:18 följande:
    Då testade jag massa från bim -4 och fick positivt på alla. Började blöda lite några dagar senare, men det slutade.Testade då igen för att se att plusset var kvar och det var det. Dagen efter det började jag blöda floder så tror nu att mitt plus är borta... Skitkropp. Kan inte ens ta hand om en jäkla liten cell... SKITKROPP!!!
    Hur snabbt tror ni min kropp "återställer" sig nu då?
    Men usch stackare!!!Jag tror att eftersom det var så tidigt så kommer du nog få en normal cykel ändå..Så du slipper vänta..Styrkekram till dig!!
  • linnea83

    Hej tjejer!Har inte skrivit på ett tag nu är mycket med bröllopet =).Men jag är inne och läser och håller lite koll iaf =).Jag har bim på måndag och ivf-mötet på tisdag..Känner mig ganska nervös,inte för bröllopet utan mötet =).Men det ska nog gå bra =).
    Kram på er!


  • fladdertanke

    Jag ska nog ringa på måndag.. hatar att prata i telefon bara, och vet inte om jag ska ringa till min gammla mottagning eller till den nya vc som jag går på som också har bm. Så små grejer som kännsså svåra. Mensen är nu 16 dagar sen. Inget plus.

  • Lexiie
    linnea83 skrev 2013-11-29 06:00:24 följande:
    Men usch stackare!!!Jag tror att eftersom det var så tidigt så kommer du nog få en normal cykel ändå..Så du slipper vänta..Styrkekram till dig!!
    Tack för ditt svar {#emotions_dlg.flower}
  • Lynnig
    fladdertanke skrev 2013-11-30 09:56:38 följande:

    Jag ska nog ringa på måndag.. hatar att prata i telefon bara, och vet inte om jag ska ringa till min gammla mottagning eller till den nya vc som jag går på som också har bm. Så små grejer som kännsså svåra. Mensen är nu 16 dagar sen. Inget plus.


    Har du någon mott. Som du känner extra förtroende för eller så tar du den där du blivit bäst mottagen! Jag har oxå svårt med telefon, då jag skickade i mina vårdkontakter, så fick jag numret direkt till fertilitetskontroll.

    Har du varit så här sen innan? Stressad eller annat dom händer i livet?

    Kram!
  • linnea83

    Inatt kom den där jäkla mensen!Ska det vara så jäkla svårt att fatta för kroppen att ett lite uppehåll på 9 mån är vad jag vill ha!?Gaaahhhhh,blir tokig!Försök 21 nu..Och idag är det ivf-möte...Vill bara gå och lägga mig och dra täcket över huvudet..


  • fladdertanke
    Lynnig skrev 2013-11-30 23:26:05 följande:
    Har du någon mott. Som du känner extra förtroende för eller så tar du den där du blivit bäst mottagen! Jag har oxå svårt med telefon, då jag skickade i mina vårdkontakter, så fick jag numret direkt till fertilitetskontroll.

    Har du varit så här sen innan? Stressad eller annat dom händer i livet?

    Kram!



    Alltså nej, aldrig varit såhär sen innan. Längst hittills har varit 38dagar men då hade jag också ovanligt lång mens innan. Ingenting som är annorlunda nu mot tidigare månader. Men jag vet inte. Känner mig rätt uppgiven. Är väl bara att vänta tills den kommer. Kanske testa imorgon igen. Nu verkar min temp ha gått upp också. Så vem vet.

    :)
Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"