• fladdertanke

    "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"

    Här får vi som inte lyckades på de tre första försöken spy lite galla, vara lite bittra, ganska ironiska och framförallt väldigt peppande. Välkommen!

  • Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"
  • linnea83
    Jomila skrev 2014-02-06 07:55:44 följande:
    Hur har det gått Linnea? Visst var det återinföring i måndags? :)
    Jodå det gick bara bra i måndags =).Fick ett 3-dagars embryo som ligger i magen nu =)..Är på rd 4 bara och har testdag 19 feb.Hur går det för dig?Kram!
  • Jomila
    linnea83 skrev 2014-02-06 07:59:59 följande:
    Jodå det gick bara bra i måndags =).Fick ett 3-dagars embryo som ligger i magen nu =)..Är på rd 4 bara och har testdag 19 feb.Hur går det för dig?Kram!
    Åh så spännande och vad jag håller tummarna för dig! Jodå...kroppen har kommit igång bra efter mf så nu kör vi så det ryker :).
  • fladdertanke

    Läste en idiottråd om naturligt urval och barnlöshet. Läs den inte om ni ser den. Ligger nu och gråter, är så arg och ledsen. Varför är man så dum så man läser va folk skriver. På internet. Fan.

  • Lexiie
    fladdertanke skrev 2014-02-16 01:38:30 följande:
    Läste en idiottråd om naturligt urval och barnlöshet. Läs den inte om ni ser den. Ligger nu och gråter, är så arg och ledsen. Varför är man så dum så man läser va folk skriver. På internet. Fan.
    Rynkar på näsan *kram*
  • Murarn

    Haha jag är så jävla bitter (igen)
    Alla har i dagarna deklarerat att de ska ha barn. Vad gör man då?

    Jo man tar bort alla vänner som ska ha barn för att jag hatar dem!

    Jag trodde att jag kommit över det att man hatar alla andra dom får barn, men nej, det har jag verkligen inte. Särskilt inte dom som enligt mig förtjänar det mindre än jag själv.

    Jävla skit med.

Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"