• fladdertanke

    "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"

    Här får vi som inte lyckades på de tre första försöken spy lite galla, vara lite bittra, ganska ironiska och framförallt väldigt peppande. Välkommen!

  • Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"
  • Samantha85

    Ah vad roligt Linnea83!! Håller tummar o tår för dig!!
    Sj ska ja o min man på första samtalet i slutet av april! Ska bli skönt att få lite svar.

  • linnea83
    Samantha85 skrev 2014-04-02 00:52:25 följande:
    Ah vad roligt Linnea83!! Håller tummar o tår för dig!!
    Sj ska ja o min man på första samtalet i slutet av april! Ska bli skönt att få lite svar.
    Tack =).
    Va "spännande" med första samtal..det ÄR skönt att få svar..Eller inte då ;)..
  • LängtansBlåaBlomma

    Här går det inte så bra... Dag 21 med Puregon (hormonsprutor) men inte nära ägglossning än. Vi provar tre dagar till, sen avbryter vi. Så jävla tråkigt =(


  • Lexiie
    linnea83 skrev 2014-04-01 07:54:15 följande:
    Usch va tråkigt!Kram
    Kram :)
    Roligt för dig iaf :) hoppas det går vägen den här gången :D
  • fladdertanke
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-04-02 22:38:21 följande:
    Här går det inte så bra... Dag 21 med Puregon (hormonsprutor) men inte nära ägglossning än. Vi provar tre dagar till, sen avbryter vi. Så jävla tråkigt =(



    Usch! Förstår att de måste vara fruktansvärt frustrerande! !!

    Man vill ju bara att de ska funka och när de inte gör de vill man ju att de bara ska vara att gå till läkaren och sen funkar de...

    30april ska hag på första samtal... de är med väldigt blandade känslor. .
  • Unaangelita

    Ååååhh här kom mensen i natt....Jag som hade hoppats sååå mycket  på att den inte skulle kommaSkrikandes
    Fan att jag blir så besviken månad efter månad, jag borde ju ha vant mig kan man tycka. Använder ÄL-tester så vet att vi prickat rätt, så man hoppas lite extra mycket. Jaja bara försöka igen då.

  • Murarn

    En liten fråga som ni absolut inte måste svara på om ni inte vill.

    Ni som har pco, har ni regelbunden mens?
    Annars kan jag inte föreställa mig frustrationen att gå och vänta på ägglossning.

    Jag kan ju åtminstone hoppas varje månad att det blir ngt, inte för att jag blir mer gravid för det haha!

  • LängtansBlåaBlomma
    Murarn skrev 2014-04-03 22:02:52 följande:
    En liten fråga som ni absolut inte måste svara på om ni inte vill.

    Ni som har pco, har ni regelbunden mens?
    Annars kan jag inte föreställa mig frustrationen att gå och vänta på ägglossning.

    Jag kan ju åtminstone hoppas varje månad att det blir ngt, inte för att jag blir mer gravid för det haha!
    nej jag har oregelbunden mens, får ej ägglossning på egen hand.
  • Murarn

    Tack för ditt svar LBB !
    Vad är nästa steg för er? Vad händer om du inte får äl efter sprutorna?
    Kram på dig

Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"