• Anonym (Undra­nde)
    Äldre 14 Sep 07:21
    26406 visningar
    45 svar
    45
    26406

    Visa kuken?

    Jag känner ibland att jag vill visa kuken. Inte som en blottare direkt, men lite så kanske. Jag blir kåt av tanken. Jag gör det aldrig såklart. Folk blir ju störda av sånt. Men jag måste ändå fråga, är det nån som vill se kuken? 

  • Svar på tråden Visa kuken?
  • Anonym (Undra­nde) Trådstartaren
    Äldre 14 Sep 15:24
    #21
    Robert 832 skrev 2013-09-14 15:20:37 följande:
    Dåså! Precis som jag sa. Gör det, lägg upp lite bilder i galleriet om du känner för det. Den som vill se kan då hitta det där och de som inte vill gör sig inte besvär.
    Ja, kanske ska göra det. 
  • Anonym (Sara3­2)
    Äldre 15 Sep 01:24
    #22
    +1

    Visa kuken så får du popcorn. Är den stor och fin? Vad heter den?

  • Anonym (.)
    Äldre 15 Sep 09:14
    #23
    Anonym (Undrande) skrev 2013-09-14 15:24:07 följande:
    Ja, kanske ska göra det. 
    Gör det och bli modererad. Det är inte tillåtet.
    Varför söker du dig till ett forum om familjeliv för att göra en sån sak? Internet är ju översvämmat av sexsajter.
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 18 Nov 05:27
    #24

    Jag är en kille som brukar bli kåt och lycklig när jag ser en fitta på en vacker kvinna, men ni kvinnor tycker inte om att se kuken på oss män som vi gärna visar upp för vackra kvinnor, jag tycker det är orättvisst. Ni kvinnor borde vara mer kuk intresserade, kvinnor som pratar om kuk och snoppar gör mig lycklig.

  • missan­75
    Äldre 18 Nov 06:18
    #25

    Nej, kukar är sällan snygga. Det är om de sitter på rätt person som de eventuellt skulle finnas något intresse att se på en. Men en random kuk, nej tack!

  • Äldre 18 Nov 06:29
    #26
    +1

    Det är egentligen ganska basic:

    Extremt få kvinnor är intresserade av att se random kukar i sig, det är först när de är intresserade av personen som kuken sitter på som det kan bli intressant att se kuken med.


    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (bläää­)
    Äldre 18 Nov 10:27
    #27

    Visa den för Guds skull INTE! Finns inget intressant i en kuk. Enbart frånstötande och fult!

  • Äldre 18 Nov 12:27
    #28

    Hur är det ett förhållande?  Är det upphetsande att notera erektion hos din partner (penis blottade eller med kläder emellan).

    Jag hade en flickvän som blev kåt när hon såg ett halvstånd under min badrock, 

  • Äldre 18 Nov 14:23
    #29

    Finns lämpliga bloggar för detta ändamål. 

  • Äldre 18 Nov 14:29
    #30
    Anonym (.) skrev 2013-09-14 14:27:26 följande:
    Det konstiga är ju att killar ständigt skäller på tjejer här på FL för att vi är kukfixerade. Hur många kuktrådar har startats av tjejer? Hur många tjejer har bett om kukbilder? Vilka är det som skriver om kukar och kukstorlekar?

    Jag förstår att kuken är viktig för manlighet o.s.v., men jag förstår inte besattheten som många män verkar ha av den.
Svar på tråden Visa kuken?