• Äldre 25 Sep 15:12
    14297 visningar
    119 svar
    119
    14297

    BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?

    Jag och min sambo väntar vårt första barn i januari 2014. Ser framemot min mammaledighet men känner inte så många som är gravida just nu som bor i Stockholm, så jag undrar om det finns fler som ska få barn runt dec 2013-feb/mars 2014 kanske? Skulle va trevligt att kunna fika tillsammans, träffas och prata barn och annat. Jag är 34 år och bor på Kungsholmen i Stockholm.

  • Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?
  • Äldre 28 Dec 08:57
    #71

    Hej på er! Jag är gärna med i denna tråd, låter kul att ses sen när bebisarna kommit ut :) Jag väntar mitt första barn 1 feb 2014, är 30 år och bor i vasastan, Stockholm. Mail: linn_44@hotmail.com /Linn

  • Äldre 28 Dec 10:33
    #72
    pyssla skrev 2013-12-28 08:57:46 följande:
    Hej på er! Jag är gärna med i denna tråd, låter kul att ses sen när bebisarna kommit ut :) Jag väntar mitt första barn 1 feb 2014, är 30 år och bor i vasastan, Stockholm. Mail: linn_44@hotmail.com /Linn

    Kul att du vill va med ett gäng från vasastan finns redan i gruppen jag skickar en inbjudan.
  • Äldre 30 Dec 12:15
    #73

    Jag hoppar gärna in här om det är ok!

    Bor i Farsta och har bf den 26 januari, tycker det är en jätte rolig ide att träffas och umgås med mammor som har barn i samma ålder :)
    Mail: jacqline.runsten@gmail.com

  • Äldre 1 Jan 18:07
    #74

    Hej!
    Jag vill också gärna vara med i den här gruppen!Glad
    Jag väntar mitt första barn o beräknad till mitten av januari. Bor i Enskede  och skulle också gärna vilja träffas o hitta på saker tillsammans!
    Min mail är:  fialinderos@hotmail.com

  • Äldre 1 Jan 18:23
    #75

    Hej!
    Jag 
     vill också gärna vara med i den här gruppen!Glad
    Jag väntar mitt första barn o beräknad till mitten av januari. Bor i Enskede  och skulle också gärna vilja träffas o hitta på saker tillsammans!
    Min mail är:  fialinderos@hotmail.com

  • Äldre 2 Jan 12:26
    #76

    Jacqline och Sofiah, vad kul att ni vill va med! Jag har skickat inbjudningar till gruppen till er via e-mail.

  • Äldre 3 Jan 11:28
    #77

    Heej heej!
    Här är en till som vill bara med! Bor i Årsta med sambon och är beräknad i början på Maj med första barnet.
    Mail - genet_nice@hotmail.com

  • Äldre 3 Jan 13:09
    #78
    Negressen skrev 2014-01-03 11:28:01 följande:
    Heej heej! Här är en till som vill bara med! Bor i Årsta med sambon och är beräknad i början på Maj med första barnet. Mail - genet_nice@hotmail.com

    Vad kul, jag skickar en inbjudan! Det finns ett litet gäng från årsta/enskede/älvsjö redan
  • Äldre 5 Jan 21:38
    #79

    Hej! Jag heter Mimmi Schröder på Facebook och IRL. Jag har BF idag men ingen bebis ännu. Lägg gärna till mig i gruppen! Jag är 28 år, bor i Hagsätra och väntar vårt första barn. Vore skönt att bubbla med folk i samma/liknande läge i livet!

  • Äldre 6 Jan 08:54
    #80

    Hej, Är beräknad till 16 mars. Andra barnet men är lite äldre än er andra. 43 och mitt första barn är 23... Får man vara med i alla fall? Bor i Åkersberga och vet inte så många sim ska ha barn här ute.

Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?